1. leht 1-st
pealtvaataja mõte
Postitatud: R Nov 30, 2007 12:23 pm
Postitas t6nu
Mõnel pealtvaatajal tekkis mõte

, et võistlusnimekirjad ja tulemused oleks pealtvaatajatele ehk loetavamad kui ka auto mark/mudel ära toodud oleks, vähemalt tr1 ja vabaklassi puhul.
Re: pealtvaataja mõte
Postitatud: R Nov 30, 2007 12:32 pm
Postitas Arto
t6nu kirjutas:Mõnel pealtvaatajal tekkis mõte

, et võistlusnimekirjad ja tulemused oleks pealtvaatajatele ehk loetavamad kui ka auto mark/mudel ära toodud oleks, vähemalt tr1 ja vabaklassi puhul.
See on küll hea mõte ning teostus väga lihtne. Võtan järgmisel korral arvesse!
Re: pealtvaataja mõte
Postitatud: R Nov 30, 2007 3:02 pm
Postitas Madis
arto kirjutas:t6nu kirjutas:Mõnel pealtvaatajal tekkis mõte

, et võistlusnimekirjad ja tulemused oleks pealtvaatajatele ehk loetavamad kui ka auto mark/mudel ära toodud oleks, vähemalt tr1 ja vabaklassi puhul.
See on küll hea mõte ning teostus väga lihtne. Võtan järgmisel korral arvesse!
Kunagi ma küsisin kelleltki sama asja ja vastuseks öeldi, et ja mis sa selle teadmisega peale hakkad? Kunas ja kellelt sai küsitud - ei mäleta. Aga endiselt pooldan minagi seda mõtet, sest kui rajal midagi/kedagi näed ja pärast tabelist asja uurid siis ei pruugi nime-nägu-autot enam kokku viia.
Postitatud: R Nov 30, 2007 7:49 pm
Postitas Landy
Uus on ju hästi unustatud vana. Komme märkida juurde võistlusauto mark/mudel oli aastani 2002/2003 üsna levinud.
Vaadates vanu protokolle on seda selgelt näha.
Tr1, Vaba ja miks ka mitte TR2 juures oleks sellet kindlalt abi.
Tr3 puhul on salgei margi/mudeli kindlaks tegemine üsna keerukas.
Postitatud: R Nov 30, 2007 10:46 pm
Postitas Arto
Landy kirjutas:Tr3 puhul on salgei margi/mudeli kindlaks tegemine üsna keerukas.
Pole seal keerukat midagi, iga võiskond on oma auto nime registreerinud registreerimislehel, selle info saab protokolli välja panna!
Postitatud: L Dets 01, 2007 11:34 am
Postitas Landy
arto kirjutas:Landy kirjutas:Tr3 puhul on salgei margi/mudeli kindlaks tegemine üsna keerukas.
Pole seal keerukat midagi, iga võiskond on oma auto nime registreerinud registreerimislehel, selle info saab protokolli välja panna!
Ma mõtlen pealtvaataja seisukohalt kes iga auto elukäiku ei tea on see üsna keerukas. Kasu pluss/Amitrans jääb ilmslet oma eksistentsi lõpuni 99% vaatajate jaoks suurte ratasega Nivaks, hoolimata sellest millena ta protokollis kirjas on.
Postitatud: L Dets 01, 2007 12:16 pm
Postitas Raitz
Landy kirjutas:
Mamõtlen pealtvaatja seisukohalt kes iga auto elukäiku ei tea on see üns keerukas. Kasu pluss/Amitrans jääb ilmslet oma eksistentsi löõpuni 99% vaatajate jaoks suurte ratasega Nivaks, hoolimat sellet millena ta protokollis kirjas on.
No ma sain jupp aega itsitada kui Kaupsi "Niva" passist marki lugesin
Ühtlasi tekkis küsimus, et mis võib siis veel Hõbekolli teh passis kirjas olla...
Postitatud: L Dets 01, 2007 1:12 pm
Postitas Leedu
Raitz kirjutas:Landy kirjutas:
Mamõtlen pealtvaatja seisukohalt kes iga auto elukäiku ei tea on see üns keerukas. Kasu pluss/Amitrans jääb ilmslet oma eksistentsi löõpuni 99% vaatajate jaoks suurte ratasega Nivaks, hoolimat sellet millena ta protokollis kirjas on.
No ma sain jupp aega itsitada kui Kaupsi "Niva" passist marki lugesin
Ühtlasi tekkis küsimus, et mis võib siis veel Hõbekolli teh passis kirjas olla...
Minul selle tundmatuse ja suurte ratastega Nivadega seoses selline mõte, et äkki võiks teha foorumisse teema, kus võistlevad tiimid end veidi tutvustaks. Kõiki tiimisiseseid edu saladuse valemeid nagu vintsimehe 20m aeg mudas või tehnika modifikatsioonid ei tahakski, piisaks lingist oma kodukale või auto ja tiimiliikmete pildist.
Postitatud: L Dets 01, 2007 2:16 pm
Postitas Arto
Leedu kirjutas:Minul selle tundmatuse ja suurte ratastega Nivadega seoses selline mõte, et äkki võiks teha foorumisse teema, kus võistlevad tiimid end veidi tutvustaks. Kõiki tiimisiseseid edu saladuse valemeid nagu vintsimehe 20m aeg mudas või tehnika modifikatsioonid ei tahakski, piisaks lingist oma kodukale või auto ja tiimiliikmete pildist.
Selline
koht täitsa olemas
Postitatud: L Dets 01, 2007 2:37 pm
Postitas inseneer
arto kirjutas:Leedu kirjutas:Minul selle tundmatuse ja suurte ratastega Nivadega seoses selline mõte, et äkki võiks teha foorumisse teema, kus võistlevad tiimid end veidi tutvustaks. Kõiki tiimisiseseid edu saladuse valemeid nagu vintsimehe 20m aeg mudas või tehnika modifikatsioonid ei tahakski, piisaks lingist oma kodukale või auto ja tiimiliikmete pildist.
Selline
koht täitsa olemas
See koht olemas küll, aga info ei liigu seal mitte eriti kiiresti paljudel juba kolmas võistlusauto lõhkumiseks soetatud

Postitatud: L Dets 01, 2007 4:17 pm
Postitas Landy
inseneer kirjutas:
See koht olemas küll, aga info ei liigu seal mitte eriti kiiresti paljudel juba kolmas võistlusauto lõhkumiseks soetatud

Arvan, et kui see
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=9085
probleem saab lahendatud, siis muutub ka info seal ajakohasemaks.
Postitatud: L Dets 01, 2007 5:10 pm
Postitas erik
Hõbekolli passis seisab: Omavalmistatud, väga informatiivne muidugi

Postitatud: L Dets 01, 2007 11:49 pm
Postitas Arto
inseneer kirjutas:See koht olemas küll, aga info ei liigu seal mitte eriti kiiresti paljudel juba kolmas võistlusauto lõhkumiseks soetatud

Oled sa oma andmed edastanud?
Kunagi kui neid küsiti, siis tekkisidki ainult need võistkonnad kes seal tänaseni on.
Saada oma info, küll see sinna üles laetakse. Rohkem aktiivsust!