1. leht 3-st

Pajero Sport 2.5 td 85kW 2003.a???

Postitatud: T Nov 27, 2007 12:56 pm
Postitas Chevelle
Tere.
Mul oleks vaja natuke targemate nõu.
Olen huvitatud ühest Pajero Spordist, käisime seda ka ülevaatuspunktis kontrollimas, aga tulemus ei olnud kõige parem. Ma ei tea enam, kas tasub just selle masina peale mõelda või tuleb hakata uut Pajero Sporti otsima.
Auto ise on selline http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Ülevaatuspunktis toodi välja järgmised vead:
*Paralleelvarda puksid olid läbi.
*Rooliotsad ja vahelatt vajaks vahetamist.
*Arvati, et õhufilter on umbes või on autol mingi elektrooniline viga, sest tahmas liiga palju.
*Mootorist tilkus jube palju õli, vist oli mingi voolik katki, halvemal juhul mõni tihend.

Väiksemad vead olid ka, numbrituli ning udutuled ei põlenud.

Autopood lubas ise need vead ära parandada, millega ülevaatuselt läbi ei saa.

Kui palju muidu kogu kupatus maksma läheks? Mõtlesin, et tingiks hinda alla ning laseks need ise ära parandada. (Kardan, et autopood laseb c-kategooria varuosadega auto korda teha, et võimalikult odavalt läbi saada ja see neid ei huvita, kaua need vastu peavad.) :inct

Aga okei, see selleks. Need vead on parandatavad ning iseenesest tegi mootor väga ilusat häält ja ülejäänud veermikuosad olid väga heas korras, aga...
Kui pöörded lasti piirajasse, siis mootorist käis väga imelik kõva raks läbi ning ajas hetkeks tumedat suitsu välja. (Kust, seda ma ei tea, liiga võhik antud alal )
Pöörded lasti kuskil 4 korda piirajasse, raks käis kaks korda läbi ning suitsu ajas iga kord välja. Millest see tulla võis? Just see raks? Kardan mingit suuremat viga ega taha, et talvel lumehanges keps küljepealt välja kargab. :twisted:

Ehk oskab keegi nõu anda?

Mõtlesin veel kuhugi esindusse kontrolli minna, laseks diagnosti teha, äkki ütleb see ära, millest raks võis tulla või annab vähemalt teada, miks auto nii palju tahmab.

Kui see auto peaks välja langema, siis hakkan uut Pajero Sporti vaatama. Tegelikult tahaks bensiinimootoriga autot, aga kumba te paremaks peate? See 85kW oli minu jaoks natuke uimane, aga 130 kW-se bensukaga kokkupuudet pole olnud, seega ei oska neid ka väga hästi võrrelda.
Pealegi pole praegu auto24`s ühtegi manuaalkastiga bensukat müügis ja automaatkastiga kardan hätta jääda. Automaatkast ei sobi maastikule ju, või sobib? :roll:
Väga tore oleks, kui leiaksin vähemalt 2003.aasta Pajero Spordi, millel oleks manuaalkast, nahksisu, bensiinimootor, 17" valuveljed, xenon tuled, toonklaasid, kaitserauad, astmelauad, must värvus, väike läbisõit ja hooldusraamat. Oskaks välismaalt autot osta, läheks sinna seda ideaali otsima. :lol:
Praegu on kõige lähemal ideaalile just see Pajero Sport, mille kohta nõu küsisin, aga mingi kahtluseuss närib hinge, et selle autoga võib vastu pükse saada. :bang:

See oleks praeguseks kõik.

Tänan juba kõiki ette ära, kes mulle natuke nõu annavad. :thumb:

Liivi.

Re: Pajero Sport 2.5 td 85kW 2003.a???

Postitatud: T Nov 27, 2007 1:12 pm
Postitas boob
Kui juba 2003 aasta masin on nii imelikus seisus, siis mina jätaks selle ostmata. Pigem otsiks edasi ja vaataks ka esindusest: http://www.silberauto.ee/mitsubishi/?to ... s&lang=est kolmandal lehel on mõned; või laseks näiteks http://www.docs.ee/?page=list&lang=est& ... 49d4b40746 nendel tuua omale sobiva.

Postitatud: T Nov 27, 2007 1:43 pm
Postitas verbal
Soovitaks ka siis juba parem edasi vaadata, eriti kui Sul väga kiire ei ole. Kasutatud auto ostmisel ei maksa kiirustada ja kärsitu olla. Olen ise selle vea teinud ja kui miski paistab problemaatiline/mitte töötavat, siis seda ta ka väga tihti on.

Olen ise 2 aastat sõitnud Pajero Sport diisliga. Diisel on oluliselt ökonoomsem, kui bensukas. See oligi mul peamine argument diisli ostmisel. Ise pigem just soovitaksin automaatkastiga varianti - kui Sa just hard core maastikusõitu ei plaani, siis just automaat on maastikul mugavam. Ka tavaliikluses on automaadiga mugavam sõita. Manuaalil on käigud (eriti esimene) väga lühikesed ja eriti linnaliikluses on see ebamugav. Käib siis Pajero Sport'i kohta.

Postitatud: T Nov 27, 2007 1:44 pm
Postitas Chevelle
Silberauto Pajero Spordid ei mahu eelarvesse ja docs.ee`l hoian pidevalt silma peal, aga ei ole leidnud sealt ka midagi, mis sobiks.

Eelarve ülemine piir oleks 230 000. :oops:

Minu valitud 2003.aasta masin on 4 aastat vana juba ja päris palju sõitnud. Ma ei mõelnudki, et ta 100% heas korras on. Muu mind eriti ei heidutagi, just need raksud ja tossamine.
Ise arvan, et õli lekib katkisest voolikust ja tahmas seetõttu, et õhifilter on vahetamata.
Müügikuulutses oli kirjas, et autol on hooldusraamat, tegelikult seda olemas ei ole. See ka tekitab natuke kahtlusi.

Panen vist ikka diagnosti aja kinni, kui ongi mõni suurem viga küljes, siis raske südamega loobun autost. :(

Ahjaa, üks asi oli veel. Rool ei olnud päris otse peal, ühesõnaga, kui auto sõitis otse, siis rool oli natuke paremale keeratud. Ma ei tea, kuidas seda viga nimetatakse. :oops:

Postitatud: T Nov 27, 2007 1:46 pm
Postitas Chevelle
verbal kirjutas: Manuaalil on käigud (eriti esimene) väga lühikesed ja eriti linnaliikluses on see ebamugav. Käib siis Pajero Sport'i kohta.
Seda panin ka ise tähele, aga see mind ei häirinud, palju ebamugavam oli jäik vedrustus. :lol:

Postitatud: T Nov 27, 2007 1:49 pm
Postitas zum
14. novembri Autolehes oli kasutatud autode rubriigis Pajero Sport 'ist juttu. Kui saad, loe läbi. Mitte et seda nüüd üks-ühele uskuma peaks, aga abiks ikka :wink:
Ise pole Pajerot omanud, küll aga 3.0 V6 bensumootoriga Mitsut ja see on minuarust hea mootor. Soovitan. Automaati ei maksa kah karta, kui ära harjud, siis enam muud ei tahagi. 8)

P.S. Kui autopood lubab auto ÜLEVAATUSE jaoks korda teha, siis ei tähenda see veel, et ta ka päriselt korda saab... (Olen näinud mõned korrad)

Aga edu 4x4 liikuri hankimisel,
zum

Postitatud: T Nov 27, 2007 2:05 pm
Postitas Chevelle
zum kirjutas:14. novembri Autolehes oli kasutatud autode rubriigis Pajero Sport 'ist juttu. Kui saad, loe läbi. Mitte et seda nüüd üks-ühele uskuma peaks, aga abiks ikka :wink:
Ise pole Pajerot omanud, küll aga 3.0 V6 bensumootoriga Mitsut ja see on minuarust hea mootor. Soovitan. Automaati ei maksa kah karta, kui ära harjud, siis enam muud ei tahagi. 8)

P.S. Kui autopood lubab auto ÜLEVAATUSE jaoks korda teha, siis ei tähenda see veel, et ta ka päriselt korda saab... (Olen näinud mõned korrad)

Aga edu 4x4 liikuri hankimisel,
zum
Ma olen autolehe tellija, olen selle loo läbi lugenud ning sain sealt abi küll. 73kW-ne mootor on tänu sellele loole välistatud, aga mulle tundub, et 85 kW ka eriti suurem asi pole. :roll:
Ma sõidan väga tihti tallinn-tartu maanteel ja seal on uimane ja lahja auto tõeline nuhtlus. Vahel on tunne, et jäängi rekka taha sõitma.

Automaati ma ei kardagi, olen sellega 2 aastat sõitnud, aga ma just mõtlen, mida ma teen automaatkastiga siis, kui sügavasse hange kinni jään või mudast enam omal jõul välja ei saa. :? Mulle siiski meeldib vahel autot proovile panna ning mõnikord selle võimeid isegi ülehinnata. :lol:
Ma kardan, et automaatkastile oleks rasketes oludes koormus saatuslik. :wink:
Muidugi mul kogemusi ei ole ühegi automaatkastiga maasturida.

Ma sellepärast ei tahagi, et autopood laseks auto korda teha. Parem oleks vast hinda alla tingida ja lasta ise tõesti korda teha.

Postitatud: T Nov 27, 2007 2:26 pm
Postitas sass
Ei juhtu selle automaatkastiga ka rasketes oludes midagi(mis on rasked olud?) Üldiselt kui mootorist käivad kahtlased raksud ja rool on viltu peal ja veel nipet näpet siis jäta ostmata,see on minu arvamus.Parem kannata ja otsi veel natuke.

Postitatud: T Nov 27, 2007 2:34 pm
Postitas Chevelle
sass kirjutas:Ei juhtu selle automaatkastiga ka rasketes oludes midagi(mis on rasked olud?) Üldiselt kui mootorist käivad kahtlased raksud ja rool on viltu peal ja veel nipet näpet siis jäta ostmata,see on minu arvamus.Parem kannata ja otsi veel natuke.
Mina pean raskete olude all silmas täis tuisanud põlluteed, kus hanged on kohati üle meetri kõrged. Kevadist pehmet metsateed, mis on traktorite poolt üheks suureks mudamülkaks sõidetud, polügoni liivamägesid ja soiseid pinnaseid jne.

Postitatud: T Nov 27, 2007 2:47 pm
Postitas zum
Kui temaga mõistlikult ümber käia, siis ei tohiks "tomaadiga" küll midagi juhtuda. Ega manuaali siduri küpsetamine ju ka eriti targem tegevus ole. :wink:
Lumes töötas igatahes V6+automaat+esivedu combo väga eduliselt.(puges mitu korda hange ALT läbi :lol: ) Ei tahaks uskuda, et taga-/neliveolise jaoks tehtud kast nõrgem on. Selge see, et kui ikka üldse enam ei liigu, siis kohapeal ei ole mõtet teist piinata. (Selleks puhuks on sul ju vints küljes :twisted: )

Ja Autolehes see jutt, et diislil suurendati hooldevälpa :shock: Mootor jäi ju samaks...
Kuskil Mitsu alajaotuses oli selle mootori kohta pikem jutt ka, ei leia praegu üles, aga vist L200 kohta.Peaks sama olema.

zum

Postitatud: T Nov 27, 2007 3:02 pm
Postitas Chevelle
Kui vaadata automaatkastiga Pajero Sporti, siis ainsana on silma jäänud see masin: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Kõige rohkem häirib mind värv. :lol:
Minu kiiks on see, et auto peab musta värvi olema.

Kui mitte must ükskõik-mis-auto, siis punane corvette, aga igasugused valged, sinised, rohelised, kollased, roosad... :roll:

Oeh, küll on ikka raske autot valida. Ühelt Pajero Spordilt võtaksin veljed, teiselt sisu, kolmandalt mootori, neljandalt värvuse, viiendalt käigukasti ja saaksin kokku just selle, mida tahan. :lol:

Postitatud: T Nov 27, 2007 3:19 pm
Postitas Chevelle
zum kirjutas: Ja Autolehes see jutt, et diislil suurendati hooldevälpa :shock: Mootor jäi ju samaks...
Kuskil Mitsu alajaotuses oli selle mootori kohta pikem jutt ka, ei leia praegu üles, aga vist L200 kohta.Peaks sama olema.

zum
Ma ei mäleta enam, mis aasta Pajero Sport lehes oli, vist 1999, aga ma kindel pole. :? Sellel ajal olid veel jah 2.5 td 73 kW mootorid.
2001 või 2002 tulid 2.5 td 85 kW.
Ma ka auto ajalugu suurt ei tea, pole kunagi eriti jaapani autosid uurinud. Ma olen rohkem sakslaste (välja arvatud bmw :puke: ) ja ameeriklaste austaja.
Vahelduseks tahaks maasturiga sõita ja nendest meeldib mulle enim Pajero Sport...muidugi ka ameerika maasturid, aga kes jõuab neid 5-liitriseid monstrumeid joota. :lol:

Postitatud: T Nov 27, 2007 3:54 pm
Postitas sass
No aut.kastiga isegi võisteldakse ja vägagi edukalt nii et sobib küll sinu tingimustele.Ausalt õeldes on see roheline päris kena värv mitsul ja rasketes oludes on ta sul nii kui nii mudane ja must.Lõpuks tarbid ju autot enamusajast seestpoolt.Bens mootor on jah natuke janusem ja eriti treilat vedades,aga kui see pole oluline siis dislast erksam sõita kindlasti mõnusam.

Postitatud: T Nov 27, 2007 3:59 pm
Postitas verbal
G-klassi mersut oled vaadanud? Mõnda aega tagasi oli auto24-s üks 1997 aasta G300TD müügis 235 tuhandega näiteks. Teisest klassist maastur võrreldes Pajero Sport'iga. Räägin oma kogemusest siin.

Pajero Sport oli mul uuest peast, korralik tööloom. Loobusin, kuna iste oli ebamugav - väga madal ja istmepõhi ei toetanud jalgu korralikult. Pidevad seljavalud olid ja ma ei sõida väga palju, 35-40tuh km aastas.

Postitatud: T Nov 27, 2007 3:59 pm
Postitas uunp
aga osta tavaline pajero, mitte sport.
sport on nõrgema mootoriga, väiksem ja minu arust ka koledam... :roll:
vaata seda: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
peaaegu kõik sinu nõudmised, va. et värv on tumesinine, mis peaaegu must :D