1. leht 1-st

jälle vedrudest

Postitatud: N Nov 15, 2007 11:05 pm
Postitas väike-niva
terv.
Probleem siis Pajero tagavedrudega(mis muide on mul spiraalid).
Plaan oli autot tagant veidi tõsta kuna alla sai soetatud 33" rehv,niisiis sai pandud vedru taldrikute alla mingid 5cm "pakud",peale seda taovad räigelt ,kas amordid või vedrud läbi(ühesõnaga väiksemgi auk ja vedrud löövad korraliku pauguga põhja),et äkki keegi oskab soovitada kas panna uued vedrud või amordid või mõlemad ja kui vedrusid vahetada siis mille omad panna,et tagumik originaalist ikka kõrgem oleks kui ma selle p.rno sealt tagant maha saen?
Samas esimene ots ka ikka krdi madal kuigi torsoon on põhja keeratud,milles jama ja kuidas teda eest kõrgemale upitada?
auto ise on 90a. 3.0 v6 lühike kere

Igatahes tänud vastajatele ja sry kui tuli pikk loll jutt :oops:

Terv Martin

Re: jälle vedrudest

Postitatud: R Nov 16, 2007 7:04 am
Postitas bittikeeraja
väike-niva kirjutas: ... et äkki keegi oskab soovitada kas panna uued vedrud või amordid või mõlemad ja kui vedrusid vahetada siis mille omad panna,et tagumik originaalist ikka kõrgem oleks kui ma selle p.rno sealt tagant maha saen?
Samas esimene ots ka ikka krdi madal kuigi torsoon on põhja keeratud,milles jama ja kuidas teda eest kõrgemale upitada?
auto ise on 90a. 3.0 v6 lühike kere

Terv Martin
Väga huvitav, mul on plaan sama ise teha 8) Enda oma on lihtsalt a. 96.
Jah, amordid tuleb vahetada.
Paistab et sul on esimene mudel, MK1?

Vaata:
http://www.outerlimits4x4.com/phpBB2/vi ... front+lift -> Lifting a Gen 1

-Munck