1. leht 1-st

Jeep grand cherokee limited 3,1D 1999 4x4

Postitatud: K Nov 14, 2007 11:12 pm
Postitas Imre323
Probleem järgmine.
Auto mootori temperatoor ilusti ca. 90 kraadi aga puhub vaid leiget õhku.
Kuuma ei tule.Ja kui keerata kliimas Hi pealt maha 25kraadi peale,seda jahedamaks läheb.
Milles võib probleem olla
Mootori temp püsib ilusti paigal.Kui koha peal käib ja paned low peale puhuma siis tuleb nagu rohkem leigemat.Aga kui kiire peale ventikas puhuma panna siis läheb ka järjest külmemaks.
Aidake!!!Talv on käes!!
Ette tänades Imre

Postitatud: K Nov 14, 2007 11:39 pm
Postitas virgo
Selge see et hi pealt 25 peale keerates leigemaks läheb. See on ju sama nagu lõputu pealt kindla konstandi peale minna...vahe peaks märgatav olema või mis ?
Ventika kiirustes peaks olema järgnev loogika-> radikas suudab eraldada mingi kindla arvu soojusühikuid, aeglaselt puhudes ei jahutata salongi radikat nii palju kui seda ventika max pööretel. Üldiselt on Grandi suht suure kere kohta üllatavalt väike radikas üleüldse, ise vahetasin just paar kuud tagasi ära endal. Vana lihtsalt lõpetas töölepingu ja hakkas ribide vahelt jahutusvedelikku torustikku ajama, ilma igasuguste füüsiliste kahjustusteta kusjuures.
Julgen pakkuda, et Sinul, õigemini Sinu Grandil on on kuigipalju soojendusradikas umbes. Asend vähemalt on selline allapoole rippuv/sitta koguv/õhumulle koguv.
Minu kogemused/heietused siis 98 a Grandi põhised.
Virgo

Postitatud: N Nov 15, 2007 8:14 am
Postitas petruss
Ei ole 100% sellise elukaga kursis aga julgen väita et soojendusradika kraan kinni kiilunud. Kui mehhaaniline, annab ehk käsitsi lahti loksutada-lõgistada. Kui elektrilise ajamiga siis tõenäoliselt poodi sõit. Kõike seda eeldusel et süsteemis pole õhku.

Postitatud: N Nov 15, 2007 5:51 pm
Postitas Imre323
Aga kui raske on soenduradikat kätte saada?
Võtaksin nädalavahetusel maha kui väga hullult lammutama ei pea ja prooviks katkalivi eemaldiga.Kuna ise olen eestist suurem osa ajast suht kaugel siis on ka koha peal remontimine suht mõeldamatu. st remonditöökodades.
ja kui ongi radikas umbes ja puhtaks ei saa,kui palju uus võix maxta umbes,

Postitatud: N Nov 15, 2007 8:04 pm
Postitas virgo
Tõsine tegemine on soendusradikat grandil kätte saada. Kogu armatuur vaja eraldi pulkadena välja tõsta. Metallini välja. Mõlemalt poolt armatuuri hunnik pistikuid kaitsmepesadest vaja välja kookida,käigukangi juurest infodisplei välja jne jne jne jne. Minul läks suvisel soojal ajal ca 6 tundi vist lammutamisega.
Uus radikas...hmm...US Parts rääkis miskit 2400 eegust aga kui kohale jõudis siis küsisid ikka törts alla 3 kilo.
Kraani kui sellist ma rei kahtlustaks, cherol on jah vaakumiga kraan vahel aga grandil minu arust ei olegi.

Postitatud: P Nov 25, 2007 1:12 pm
Postitas Imre323
Nyyd siis on kogu süsteem läbi pestud jne.Aga kasutegur on 0.
Ma ei tea mis nyyd peax tegema..osad soovitavad vaadata klappeEt äkki klapid ei avane korralikult ja ei lase sooja edasi salongi.
mis te arvata sellest?

Postitatud: P Nov 25, 2007 1:41 pm
Postitas PSV
Kunagi oli opljäädiga sarnane jama. Sai kah igasugu pesumöglasid sisse söödetud riskides üleüldise ummistusega, kuid abi ei miskit. Kahtlus langes ka salongiradika torude valepidi ühendusele. Lõpuks aitas survevee ja- õhuga süsteemi tagurpidi puhtakspuhumine. Torudest lendas palju saasta välja, mis õigetpidi kinni oli surutud. Ja sellest päevast peale oli tuba soe.

Postitatud: P Nov 25, 2007 1:57 pm
Postitas margus61
Pakuks PSV-ga sama - pesu ei pääse pasani. Ise olen kogenud 2 auto radikaga: mida rohkem ja kõvema kraamiga pesed, seda hullemaks läheb. Lööb pasa tükkidena lahti ja need maanduvad radika peenikestesse kanalitesse.

Kas veakoodidest ei selgu midagi? Näpunäiteid leidub siin:
http://www.wjjeeps.com/climate.htm

Postitatud: P Nov 25, 2007 3:23 pm
Postitas urmas
Mina ühendaksin mootoriruumis salongiradika torud lahti ja valaks radika keemiat täis. Järgneva tunni-kahe jooksul orgunniks voolavat vett, suruõhku ja uhuks radikast saasta välja. Uuriks kraani (kui on selline olemas), äkki on kinni jäänud kinnises asendis.
Õhk peab vabalt liikuma radikas, kui kas või suuga sisse puhud.
Lõpetuseks paned pumbast tuleva vooliku radika alumise toru külge, teine ots siis üles(sellele klambrit peale ei pane).
Mootor tööle. Tõmbad ülemise vooliku lahti, kui radikast ühtlase joana vett tuleb (see on õhutamine), lükkad toru tagasi ja klamber peale.

Postitatud: P Nov 25, 2007 8:12 pm
Postitas Imre323
Et siis ikkagi peaks mootorisse minevad torud lahti ühendama ja proovima kuiagi vee ja õhuga läbi pesta?
ega mul vict muud varianti enam pole.Ma pole küll eriti huvitatud soendusradika maha võtmisest-ega see just kõige parem töö ei ole.Pigema vahetaks 4 rattalaagrit ära:)
Aga ex üritan need torud ülesse leida ja teha nagu soovitasite.Kuigi reedel kui süsteemi pesu tegin ei näinud ma ühtegi toru otsa kuskil:)Võimalik et need kuskil ei tea kus on:)
aga reedesest pesust vee nii palju et peale pesu kui loputasin-tuli sealt välja täiesti puhas vesi...ei mingit jama polnud seal sees.

Postitatud: P Nov 25, 2007 8:49 pm
Postitas urmas
Imre323 kirjutas:Et siis ikkagi peaks mootorisse minevad torud lahti ühendama ja proovima kuiagi vee ja õhuga läbi pesta?
ega mul vict muud varianti enam pole.Ma pole küll eriti huvitatud soendusradika maha võtmisest-ega see just kõige parem töö ei ole.Pigema vahetaks 4 rattalaagrit ära:)
Aga ex üritan need torud ülesse leida ja teha nagu soovitasite.Kuigi reedel kui süsteemi pesu tegin ei näinud ma ühtegi toru otsa kuskil:)Võimalik et need kuskil ei tea kus on:)
aga reedesest pesust vee nii palju et peale pesu kui loputasin-tuli sealt välja täiesti puhas vesi...ei mingit jama polnud seal sees.
Mitte mootorisse, RADIAATORISSE! Asuvad kunde pool, vaheseinas, kapotiservast 20cm allpool.

Postitatud: P Nov 25, 2007 11:29 pm
Postitas Imre323
sry jah,..ütlesin valesti.Mõtlesingi radikat.et siis kõrvalistuja pool ja ca 20cm kapotist allpool.Ja arvata et kui seal vaadata,pusida ja läbi pesta vastuvoolu radikas õhu ja veega et siis vast hakkab käima kah?