1. leht 3-st
Jeep Cherokee S 2.5 ja metsaminek
Postitatud: P Nov 11, 2007 9:02 pm
Postitas karu
Vabandan ette kui see teema on kuskilt läbi käinud aga äkki saaks veel mõne hüva nõu

. Ise oman ML -i millega metsas käimine ei lõppe hästi kuna ta lihtsalt ideaalselt kõikjale kinni jääb

. Ehk siis plaan on osta mingi 4x4, et saaks metsas vahest lõbupärast mütata, et saaks kasvõi geopeitust mängida aga et saaks vahest tänaval ka ilusama (see muidugi minu subjektiivne arvamus)varuautona kasutada. Leidsin sellise isendi:
http://auto24.delfi.ee/webcache_kasutat ... fi_ee.html
Äkki oskate nõu anda, et kas sellisel mingid difrilukud on olemas ja kui pole siis kas sellele saab nii esi, taga kui vahekasti lukke paigaldada ja palju selline töö maksta ka võiks. Ja üldse kas see on mul õige valik?
Tänud ette iga hea nõu eest

Postitatud: P Nov 11, 2007 9:20 pm
Postitas virgo
Holy mama
Selle raha eest saad sa sama aasta Grandi. Kui kõva mees oled ja vaeva viitisd näha siis võibolla isegi 5.2 asemel 5.9.
Ilusam,mugavam,varustust rohkem,võimsam -kõik kokku= rõõmu rohkem.
Tagasillast võib üsna tihti cherodel ja minu teada 99% grandidel leida libisevat lukku. Ette ei hakkaks paigaldama.
Lukustuvast vahekastist on siin juttu olnud rohkem kui tahta oskaks-otsing abiks.
Edu
Virgo
Postitatud: E Nov 12, 2007 9:31 am
Postitas karu
Tänud kõigile kes viitsisid vastata.
See grand on ju automaat,,,,, vbl ei ole ma nii kogenud aga automaadiga mudaaugust valja saamine on ikka palju keerulisem kui manuaaliga ja pealegi grand on ju raske ka liiga, parandage kui eksin,,, mugavam on ta aga kindlasti, sellekohapealt ei vaidle üldse.
Mis aga sellest arvate:
http://auto24.delfi.ee/webcache_kasutat ... fi_ee.html
Postitatud: E Nov 12, 2007 9:33 am
Postitas MahviaDeTyrk
Mina arvan, et see ei ole Jeep Cherokee

Postitatud: E Nov 12, 2007 9:49 am
Postitas karu
MahviaDeTyrk kirjutas:
Mina arvan, et see ei ole Jeep Cherokee


Sellest sain ma juba isegi aru aga mis arvate sellest galloperist muidu?
Postitatud: E Nov 12, 2007 9:53 am
Postitas v6rrimees
karu kirjutas:MahviaDeTyrk kirjutas:
Mina arvan, et see ei ole Jeep Cherokee


Sellest sain ma juba isegi aru aga mis arvate sellest galloperist muidu?
Ole nüüd hea mees ja tee endale selgeks, mida sa vajad ja peale seda küsi nõu.
Minu isiklik arvamus on see, et need autod ei ole võrreldavad.
Üks on talasild ja kandev kere , teine sõltumatu ja täisraamiga saamatu aiatraktor.
Postitatud: E Nov 12, 2007 10:18 am
Postitas karu
v6rrimees kirjutas:karu kirjutas:MahviaDeTyrk kirjutas:
Mina arvan, et see ei ole Jeep Cherokee


Sellest sain ma juba isegi aru aga mis arvate sellest galloperist muidu?
Ole nüüd hea mees ja tee endale selgeks, mida sa vajad ja peale seda küsi nõu.
Minu isiklik arvamus on see, et need autod ei ole võrreldavad.
Üks on talasild ja kandev kere , teine sõltumatu ja täisraamiga saamatu aiatraktor.
Täiesti nõus et pole võrreldavad, vabandan võibolla jah postituse pealkiri pole kõige õigem kui ka muudest autodest küsin aga kuna teema juba üleval siin siis lihtsalt küsisin arvamust selle galloperi kohta. Mida aga tahan seda kirjutasin esimeses postis selgelt, et metsas vahest mütata ja vahest ka tänaval sõita, lisades veel et enamikus metsas lõbupärast. Ma pole tõesti nii proff et aru saada sõltumatu vedrustuse ja raami eripäradest metsas ja ka nende autode ronimisomadusi ei osaka ma võrrelda, sellepärast üritangi siin targemate käest pärida.
Aga kui nüüd minu seda vajadust silmas pidada äkki keegi oskab soovitada midagi.

Postitatud: E Nov 12, 2007 10:48 am
Postitas karu
Tänan aga nagu ikka tekivad küsimused

et kuidas selle auto ronivuse ja lukkudega lood on, äkki targem keegi vastab
Postitatud: E Nov 12, 2007 10:59 am
Postitas Valge Hiir
karu kirjutas:
Tänan aga nagu ikka tekivad küsimused

et kuidas selle auto ronivuse ja lukkudega lood on, äkki targem keegi vastab
Mis häda sul nende lukkudega on?
Discol on pidev 4 vedu ja kesklukk olemas.
Esi ja tagasilda saad vajadusel tellida pea igale maasturile lukud.
Esmalt ikka korralik rehv, vints ja kui siis ka lahjaks jääb alles lukud.
Siin ka üks Disco saadaval.
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=7931
Postitatud: E Nov 12, 2007 11:20 am
Postitas karu
Valge Hiir kirjutas:karu kirjutas:
Tänan aga nagu ikka tekivad küsimused

et kuidas selle auto ronivuse ja lukkudega lood on, äkki targem keegi vastab
Mis häda sul nende lukkudega on?
Discol on pidev 4 vedu ja kesklukk olemas.
Esi ja tagasilda saad vajadusel tellida pea igale maasturile lukud.
Esmalt ikka korralik rehv, vints ja kui siis ka lahjaks jääb alles lukud.
Siin ka üks Disco saadaval.
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=7931
Tänud pakkumast aga automaati ei taha.
Esi ja tagasilda saad vajadusel tellida pea igale maasturile lukud....
Kas ikka saab, tagasilda saab küll aga kas ka ette?
Mis häda sul nende lukkudega on?....
Olen mõne korra elus g -ga metsas ronimas käinud ja väikestest kogemustest võin öelda et kui mitte vintsi arvestada siis lukud olid need mis mind välja palju kordi aitasid.
Discol on pidev 4 vedu ja kesklukk olemas...
Kas esi ja tagasilla vahel on jäik lukk või ka mingit moodi libiseb?
CÄÄRFIILD kirjutas:Lukke ei ole, aga mootorit on ja pane vints ette , ronib küll

.Kui tahad kõigi lukkude ja keskdifriga (lisaks linnas sõita), siis varu umbes 180 000.- krooni ja selle eest saad täisvarustuses Mercedese G 463 seeria 90 a maasturi

Tahaks küll jah aga see kalliks jääb nats ja pealegi ei saa liisingusse võtta

Postitatud: E Nov 12, 2007 11:32 am
Postitas inseneer
võta siis manuaal
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 10bc2b9478 kui automaati ei taha

Proovin mõne pildi ka teha kui aega saan....
Postitatud: E Nov 12, 2007 11:47 am
Postitas karu
Minuarust on vaieldamatult see wrangler metsas peale g ja defenderi parim lahedus aga,,,, linnas temaga sõita on piin, olen sõitnud, tean.
Tahaks veel lisada et autot tahaks liisingusse võtta ja hind peaks alla 100k jääma.
Aga tänan ikkagi kõiki soovituste ja pakkumiste eest

Postitatud: E Nov 12, 2007 12:19 pm
Postitas nohik
Nii, et kust nüüd alustada. Kõige odavam nii juppide kui ostuhinna poolest oleks osta 4,0 automaatkastiga Chero. 2,5 l ja jeebi mootor on rämps, endal 2,5 l Wrangler ja tean millest räägin. Automaatkasti ei tasu karta, paljud käivad nendega metsa vahel müttamas ning julgemad isegi võistlemas ja kestab küll.
Enne lukke soovitan soojalt teha autole tõste (oleneb, mida osta tahad, aga cherol kindlasti), panna alla korralikud rehvid ja ette vints. Lukud, kui sellised, on väga kallis lõbu - ARB maksab 15 kilo tk ja lisaks on vaja kompressorit, teised lukud peaks saama umbes poole ARB hinnaga. Cherol on lihtne tagant differ kinni keevitada st kempi lukk - odav ja efektiivne lahendus - kui ei usu, uuri Sennah ja Urmase käest.
Võta näiteks paber ja pliiats ning pane kirja mida see auto sul võimaldama peab ja mis varustusega olema. Siis võid selle nimekirja siia üles panna ja targemad oskavad sulle iga vidina hinnad juurde kirjutada, vahest seejärel tekib sul kindel pilk silme ette millesse sa ennast mässid.
P.S. Kui su huvi chero vastu kadunud ei ole, siis säti ennast Chero safarile kaasa ja näed milleks masinad võimelised on.
Postitatud: E Nov 12, 2007 12:37 pm
Postitas karu
nohik kirjutas:Nii, et kust nüüd alustada. Kõige odavam nii juppide kui ostuhinna poolest oleks osta 4,0 automaatkastiga Chero. 2,5 l ja jeebi mootor on rämps, endal 2,5 l Wrangler ja tean millest räägin. Automaatkasti ei tasu karta, paljud käivad nendega metsa vahel müttamas ning julgemad isegi võistlemas ja kestab küll.
Enne lukke soovitan soojalt teha autole tõste (oleneb, mida osta tahad, aga cherol kindlasti), panna alla korralikud rehvid ja ette vints. Lukud, kui sellised, on väga kallis lõbu - ARB maksab 15 kilo tk ja lisaks on vaja kompressorit, teised lukud peaks saama umbes poole ARB hinnaga. Cherol on lihtne tagant differ kinni keevitada st kempi lukk - odav ja efektiivne lahendus - kui ei usu, uuri Sennah ja Urmase käest.
Võta näiteks paber ja pliiats ning pane kirja mida see auto sul võimaldama peab ja mis varustusega olema. Siis võid selle nimekirja siia üles panna ja targemad oskavad sulle iga vidina hinnad juurde kirjutada, vahest seejärel tekib sul kindel pilk silme ette millesse sa ennast mässid.
P.S. Kui su huvi chero vastu kadunud ei ole, siis säti ennast Chero safarile kaasa ja näed milleks masinad võimelised on.
Suur tänu korraliku seletuse eest. Kas selline siis oleks ok näiteks?
http://auto24.delfi.ee/webcache_kasutat ... fi_ee.html
...tagant differ kinni keevitada...
??? Et kas siis koguaeg on lukk nagu peal?
Postitatud: E Nov 12, 2007 1:03 pm
Postitas v6rrimees
karu kirjutas:nohik kirjutas:Nii, et kust nüüd alustada. Kõige odavam nii juppide kui ostuhinna poolest oleks osta 4,0 automaatkastiga Chero. 2,5 l ja jeebi mootor on rämps, endal 2,5 l Wrangler ja tean millest räägin. Automaatkasti ei tasu karta, paljud käivad nendega metsa vahel müttamas ning julgemad isegi võistlemas ja kestab küll.
Enne lukke soovitan soojalt teha autole tõste (oleneb, mida osta tahad, aga cherol kindlasti), panna alla korralikud rehvid ja ette vints. Lukud, kui sellised, on väga kallis lõbu - ARB maksab 15 kilo tk ja lisaks on vaja kompressorit, teised lukud peaks saama umbes poole ARB hinnaga. Cherol on lihtne tagant differ kinni keevitada st kempi lukk - odav ja efektiivne lahendus - kui ei usu, uuri Sennah ja Urmase käest.
Võta näiteks paber ja pliiats ning pane kirja mida see auto sul võimaldama peab ja mis varustusega olema. Siis võid selle nimekirja siia üles panna ja targemad oskavad sulle iga vidina hinnad juurde kirjutada, vahest seejärel tekib sul kindel pilk silme ette millesse sa ennast mässid.
P.S. Kui su huvi chero vastu kadunud ei ole, siis säti ennast Chero safarile kaasa ja näed milleks masinad võimelised on.
Suur tänu korraliku seletuse eest. Kas selline siis oleks ok näiteks?
http://auto24.delfi.ee/webcache_kasutat ... fi_ee.html
...tagant differ kinni keevitada...
??? Et kas siis koguaeg on lukk nagu peal?
See tähendaks jah jäika tagumist diffrit. Isenesest schero puhul täitsa mõeldav lahendus.