1. leht 1-st

siduri probleem!

Postitatud: N Nov 08, 2007 10:27 pm
Postitas leek
cherole sai lastud paigaldada kõvem korv,survelaager ja ketas jäid vanad st kettal on uued katted peal!
nüüd aga selline probleem,et käigud ei taha hästi või siis üldse sisse minna.probleem on eriti aktuaalne tagurpidi käiguga!
kuidas lahndada probleem?
masinal siis 2.5l moto

Postitatud: N Nov 08, 2007 11:08 pm
Postitas nohik
Kui asi sai tehtud väga hiljuti, siis on oht, et aegamööda hakkavad käigud paremini käima. Enda 2,5 -sel Wrangleril, ehk siis samal mootoril, lasin ka siduri teha ja algul oli suht tuim tükk. Nüüd pool aastat hiljem töötab ilusasti. Seega varu kannatust ja kui tööle ei hakka siis suhtle töökojaga uuesti, et mis kamm on. Enamus kohti annab tööle garantii.

Madis

Postitatud: N Nov 08, 2007 11:31 pm
Postitas erik
Mis tähendab kõvem korv? Ketta katted said ikka nii paksud, millega korv ja töösilinder hakkama saavad? Kas töösilindri korrasolekus ikka veenduti? (see on paras pain in the ass) Sitasti lahutava siduriga küll sõita ei soovita, käigukastile mõjub see hävitavalt.

Postitatud: N Nov 08, 2007 11:43 pm
Postitas leek
kõvem korv on siis ford transiti oma ja kettale sai pidurimeistris originaal paksusega katted.
sellist swap-i ei mõelnud ma ise välja-seda on kasutatud 2.8-el motol,millel sama kast,mis minu masinal!
rilist muret tunnen tagurpidi käigu üle!
siduri töösilinder on kah uus pandud

Postitatud: R Nov 09, 2007 10:18 am
Postitas erik
Kast võib ju sama olla aga kas ka töösilinder? Minu teada on sinu autol sidurikoja sisene töösilinder, e. ilma siduri käpata süsteem. Kui nii, siis pole sul muud teha, kui proovida õhutada ja kui see ei aita, proovi suurendada peasilindri õlga siduri pedaalil, e. aitab peasilindri kolvi käigu pikendamine. Kui sealt midagi juurde ei näpista tuleb kast maha võtta ja asi originaal tükkidest kokku laduda.

Postitatud: R Nov 09, 2007 6:52 pm
Postitas paks
Komplekt vana hooratas+uued needitud kettakatted+võõras korv ei hakkagi kohe tööle.Ketas neetimisega veits deformeerunud,hõõrdepinnad pole veel kokku kulunud (hoorattal reeglina vanad sooned sees).Tulemus on siduri lahutamisel ketta kaasajooksmine ja ragin esimese-tagumise käigu lülitamisel.Võta rahulikult ja sõida sidur sisse.Kui kiiresti tahad,toeta nina või saba vastu korralikult maa küljes olevat objekti (9-krd maja sobib),pane 2 käik sisse,tuurid 2-3 t peale ja libista sidurit.Ära ainult üle pinguta ja sidurit põlema lase.Vahepeal proovi liikuda.Kui tulemus positiivne (enam ei ragise või ragiseb vähem),siis ära rohkem tee.Edasi kulub sidur paika tavasõiduga.Kui tulemust polnud,siis toimeta nii nagu erik soovitas

Postitatud: R Nov 09, 2007 7:21 pm
Postitas leek
põhimõtteliselt tean,mida teha-ronin auto alla ja kougin töösilindri maha,see ainult 2mutriga kinni,võtan varda maha sealt ja üritan pikemaks teha ja kui see variant ei aita siis servisesse,kast maha ja vaadata kas käpal probleeme ei ole!

2,8-sel ja 2,5-el on töösilindrid ühesugused!

Postitatud: R Nov 09, 2007 7:43 pm
Postitas zum
Loen siin ja mõtlen...
Kas pedaali vabakäik on ikka normaalne sul? Sry, kui selle peale juba mõtelnud oled, aga keegi pole seda veel välja pakkunud :roll:

Edu,
zum

Postitatud: R Nov 09, 2007 7:50 pm
Postitas leek
pedaali vabakäik on küll endine!
eks õhta poole annan teada kuidas asi edeneb!

Postitatud: L Nov 10, 2007 10:10 pm
Postitas leek
asi nüüd korras-ssai originaal tokile umbes cm juurde pandud ja asi toimib!