1. leht 1-st

3.3D head ja vead

Postitatud: K Nov 07, 2007 12:00 am
Postitas Kondimurdja
tahaks infi 3.3D mootori kohta, mis on tal head ja mis vead. Kas tasub osta selline mootor oma patrolile.

Postitatud: K Nov 07, 2007 12:04 am
Postitas isakene
:? :?:

Mis mootor seal siis siiani oli?

Postitatud: K Nov 07, 2007 12:24 am
Postitas Kondimurdja
2.8benzukas mis suitseb nagu vana korsten :roll:

Postitatud: K Nov 07, 2007 2:39 am
Postitas seff
Kondimurdja kirjutas:2.8benzukas mis suitseb nagu vana korsten :roll:
viimasel sõidul tundus mulle et meie oma suitses rohkem . sees istudes ei näinud igatahes midagi peale seda kui sumbumbuti pütt muutus sirgeks leheks, enam oma ninaotsagi ..:D

lohuta ennast et mootorivahetus patrolil polegi nii lihtne kui arvad , ehk siis bens ja disla o,n erinevad raamid , mootori käppade kinnitued on erinevates kohtades ja vist oli käimakasti omad kah , kardaanid on teise pikkusega jne veel midagi oli..ah jaa lisaks on sul vaja el süsteem i ringi hakata tegema kuna diisel on 24 volti süsteem.,,,, kuna sul karpa ilusti töötab siis kas on mõtet... :roll:

Postitatud: K Nov 07, 2007 12:16 pm
Postitas isakene
seff kirjutas:
Kondimurdja kirjutas:2.8benzukas mis suitseb nagu vana korsten :roll:
viimasel sõidul tundus mulle et meie oma suitses rohkem . sees istudes ei näinud igatahes midagi peale seda kui sumbumbuti pütt muutus sirgeks leheks, enam oma ninaotsagi ..:D

lohuta ennast et mootorivahetus patrolil polegi nii lihtne kui arvad , ehk siis bens ja disla o,n erinevad raamid , mootori käppade kinnitued on erinevates kohtades ja vist oli käimakasti omad kah , kardaanid on teise pikkusega jne veel midagi oli..ah jaa lisaks on sul vaja el süsteem i ringi hakata tegema kuna diisel on 24 volti süsteem.,,,, kuna sul karpa ilusti töötab siis kas on mõtet... :roll:
Raam on sama, aga mootori ja kasti kinnitused erinevates kohtades.
Kardaanid erineva pikkusega. Lihtsam on õiged kardaanid muretseda.
Elektrisüsteemiga sama lugu - patrolilammutajate (ka minu 8) ) käest saab juhtmestiku täiesti normaalse $ eest ja ümberlappamine on tunni aja töö. Pluss soojendusmootor, kellad, pirnid, kojameheajam, signaalid jm. Teine akualus tuleb panna. Muidugi, on ka neid mehi olnud, kes on starteri 12 voldiseks aretanud ja geneka ning hõõgküünlad ära vahetanud.
Käigukasti kaas tuleb ära vahetada ja sidurikoda.
Ühesõnaga, ehitamist on, aga täiesti tehtav. 3.3 on pommikindel mootor ja aftermarket juppide turg lai. Tõsisemaks mudasronimiseks soovitaks muidugi kohe 3.3 turbomootorit, vabalthingav kipub pisut lahjaks jääma.

Postitatud: K Nov 07, 2007 1:05 pm
Postitas Kondimurdja
Te hirmutasite mind päris ära oma jutuga, nii palju tööd ja puha. :roll:
Võibolla tõesti ei suitsenud minu oma nii hullult, kui suitses vist kodututel (kellel meist viland sai vist), kui ma ei eksi.aga midagi ma pean ette võtma sest mul see mootor ikka täitsa läbi.
See oli nagu suvesõidu kiirus katsel. Minul gaaspõhjas aga kõik sõidavad ikka mööda :roll:.....

Postitatud: K Nov 07, 2007 1:20 pm
Postitas isakene
seff kirjutas:[...igatahes midagi peale seda kui sumbumbuti pütt muutus sirgeks leheks, enam oma ninaotsagi ..:D
lahe typo... :))

Postitatud: K Nov 07, 2007 2:06 pm
Postitas seff
isakene kirjutas:
seff kirjutas:[...igatahes midagi peale seda kui sumbumbuti pütt muutus sirgeks leheks, enam oma ninaotsagi ..:D
lahe typo... :))
tegemist ei ole typoga ;D vaid ,summutiga mille paun on liigse bensiinikoguse plahvatades väljalaskesüsteemis
paugu teinud ...summ +BUM+B+uti
samuti olen ma saanud teada sellistest seadmest nagu veel karapast ( see peaks niva karburaator olema) tänu hr ländi le
:69

Postitatud: R Dets 21, 2007 5:39 pm
Postitas Mägraonu
isakene kirjutas:
seff kirjutas:
Kondimurdja kirjutas:2.8benzukas mis suitseb nagu vana korsten :roll:
viimasel sõidul tundus mulle et meie oma suitses rohkem . sees istudes ei näinud igatahes midagi peale seda kui sumbumbuti pütt muutus sirgeks leheks, enam oma ninaotsagi ..:D

lohuta ennast et mootorivahetus patrolil polegi nii lihtne kui arvad , ehk siis bens ja disla o,n erinevad raamid , mootori käppade kinnitued on erinevates kohtades ja vist oli käimakasti omad kah , kardaanid on teise pikkusega jne veel midagi oli..ah jaa lisaks on sul vaja el süsteem i ringi hakata tegema kuna diisel on 24 volti süsteem.,,,, kuna sul karpa ilusti töötab siis kas on mõtet... :roll:
Raam on sama, aga mootori ja kasti kinnitused erinevates kohtades.
Kardaanid erineva pikkusega. Lihtsam on õiged kardaanid muretseda.
Elektrisüsteemiga sama lugu - patrolilammutajate (ka minu 8) ) käest saab juhtmestiku täiesti normaalse $ eest ja ümberlappamine on tunni aja töö. Pluss soojendusmootor, kellad, pirnid, kojameheajam, signaalid jm. Teine akualus tuleb panna. Muidugi, on ka neid mehi olnud, kes on starteri 12 voldiseks aretanud ja geneka ning hõõgküünlad ära vahetanud.
Käigukasti kaas tuleb ära vahetada ja sidurikoda.
Ühesõnaga, ehitamist on, aga täiesti tehtav. 3.3 on pommikindel mootor ja aftermarket juppide turg lai. Tõsisemaks mudasronimiseks soovitaks muidugi kohe 3.3 turbomootorit, vabalthingav kipub pisut lahjaks jääma.
Aga kas vabalt hingavale "vile" vahele aretamine on mingi ull töö w? Minu arust nagu ei tohiks olla aga kuna kogemus selles vallas puudub siis sellest ka küsimus?

Postitatud: R Dets 21, 2007 6:12 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Mägraonu kirjutas:Aga kas vabalt hingavale "vile" vahele aretamine on mingi ull töö w? Minu arust nagu ei tohiks olla aga kuna kogemus selles vallas puudub siis sellest ka küsimus?
Ei olu ullu miskit - laias maailmas on seda tehtud palju.

Mootorite erinevustest http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=7634
Ja Turbo vahele aretamisest http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=7682

Postitatud: K Jaan 23, 2008 3:19 am
Postitas FlammablE
Kui siin juba sd33t teemal juttu tuli, siis kas kaant peale pannes tuleb mingi aja pärast kaane poldid uuesti üle pingutada? Autodata annab 2 pingutamise Nm, aga minu arusaamist mööda tähendab see järjestikust tegevust, mitte hilisema korduva pingutamise vajadust. Eelmine omanik soovitas 1000km pärast plokikaane üle pingutada, sest just teostatud mingit remonti kaane kallal Xkm enne müüki. Kas kellelgi on mingeid täpsemaid andmeid selle kohta mõnest manualist?

Postitatud: K Jaan 23, 2008 7:10 am
Postitas Mihkel78
Manual sellis tegevust ette ei näe sellel kaanel.

Postitatud: K Jaan 23, 2008 8:33 am
Postitas jr
1000km pärast ülepingutamine on alati väga teretulnud tegevus. Niipalju kui ma veel jänki 5.7D ja 6.2D remontidest mäletan, siis sai alati peale pingutada peale 1000km läbimist. Ja nii kui selle tegemata jätsid siis 5.7D selle kaanetihendi sealt vahelt ka välja puhus. Kusjuures parimad kaanetihendid olid Tapa autobaasi mehe poolt tehtud tihendid, mitte mingid hüperkallid Fel-Pro'd või mis iganes siit eestist sai tellida US või Top Partsist. Tapa mehe tihend jäi alati raudselt pidama. Diisli kaas peab kinni olema, teist varianti lihtsalt olla ei tohi. Ja põhimõte, et diisli kaas tuleb üle pingutada oma jõu peale peale mõningast sõitu on rusikareegel, hoolimata sellest mida manual räägib.

Postitatud: K Jaan 23, 2008 3:14 pm
Postitas MahviaDeTyrk
FlammablE kirjutas:Kui siin juba sd33t teemal juttu tuli, siis kas kaant peale pannes tuleb mingi aja pärast kaane poldid uuesti üle pingutada? Autodata annab 2 pingutamise Nm, aga minu arusaamist mööda tähendab see järjestikust tegevust, mitte hilisema korduva pingutamise vajadust. Eelmine omanik soovitas 1000km pärast plokikaane üle pingutada, sest just teostatud mingit remonti kaane kallal Xkm enne müüki. Kas kellelgi on mingeid täpsemaid andmeid selle kohta mõnest manualist?
Loomulikult üle pingutada - manualis jah selliseid asju ei ole - aga usu mind seal ei ole ka kirjas kumma käega keerama peaks :wink:

Postitatud: K Jaan 23, 2008 5:03 pm
Postitas FlammablE
Ok, tänud. Ise ei jaga diislitest suurt midagi ja ka keegi teine polnud eriti kindel selle vajalikkuses. Tuleb siis ikkagi üle käia need poldid lähiajal.