3.3D head ja vead
Postitatud: K Nov 07, 2007 12:00 am
tahaks infi 3.3D mootori kohta, mis on tal head ja mis vead. Kas tasub osta selline mootor oma patrolile.
viimasel sõidul tundus mulle et meie oma suitses rohkem . sees istudes ei näinud igatahes midagi peale seda kui sumbumbuti pütt muutus sirgeks leheks, enam oma ninaotsagi ..Kondimurdja kirjutas:2.8benzukas mis suitseb nagu vana korsten
Raam on sama, aga mootori ja kasti kinnitused erinevates kohtades.seff kirjutas:viimasel sõidul tundus mulle et meie oma suitses rohkem . sees istudes ei näinud igatahes midagi peale seda kui sumbumbuti pütt muutus sirgeks leheks, enam oma ninaotsagi ..Kondimurdja kirjutas:2.8benzukas mis suitseb nagu vana korsten
lohuta ennast et mootorivahetus patrolil polegi nii lihtne kui arvad , ehk siis bens ja disla o,n erinevad raamid , mootori käppade kinnitued on erinevates kohtades ja vist oli käimakasti omad kah , kardaanid on teise pikkusega jne veel midagi oli..ah jaa lisaks on sul vaja el süsteem i ringi hakata tegema kuna diisel on 24 volti süsteem.,,,, kuna sul karpa ilusti töötab siis kas on mõtet...
lahe typo...seff kirjutas:[...igatahes midagi peale seda kui sumbumbuti pütt muutus sirgeks leheks, enam oma ninaotsagi ..
tegemist ei ole typoga ;D vaid ,summutiga mille paun on liigse bensiinikoguse plahvatades väljalaskesüsteemisisakene kirjutas:lahe typo...seff kirjutas:[...igatahes midagi peale seda kui sumbumbuti pütt muutus sirgeks leheks, enam oma ninaotsagi ..
Aga kas vabalt hingavale "vile" vahele aretamine on mingi ull töö w? Minu arust nagu ei tohiks olla aga kuna kogemus selles vallas puudub siis sellest ka küsimus?isakene kirjutas:Raam on sama, aga mootori ja kasti kinnitused erinevates kohtades.seff kirjutas:viimasel sõidul tundus mulle et meie oma suitses rohkem . sees istudes ei näinud igatahes midagi peale seda kui sumbumbuti pütt muutus sirgeks leheks, enam oma ninaotsagi ..Kondimurdja kirjutas:2.8benzukas mis suitseb nagu vana korsten
lohuta ennast et mootorivahetus patrolil polegi nii lihtne kui arvad , ehk siis bens ja disla o,n erinevad raamid , mootori käppade kinnitued on erinevates kohtades ja vist oli käimakasti omad kah , kardaanid on teise pikkusega jne veel midagi oli..ah jaa lisaks on sul vaja el süsteem i ringi hakata tegema kuna diisel on 24 volti süsteem.,,,, kuna sul karpa ilusti töötab siis kas on mõtet...
Kardaanid erineva pikkusega. Lihtsam on õiged kardaanid muretseda.
Elektrisüsteemiga sama lugu - patrolilammutajate (ka minu) käest saab juhtmestiku täiesti normaalse $ eest ja ümberlappamine on tunni aja töö. Pluss soojendusmootor, kellad, pirnid, kojameheajam, signaalid jm. Teine akualus tuleb panna. Muidugi, on ka neid mehi olnud, kes on starteri 12 voldiseks aretanud ja geneka ning hõõgküünlad ära vahetanud.
Käigukasti kaas tuleb ära vahetada ja sidurikoda.
Ühesõnaga, ehitamist on, aga täiesti tehtav. 3.3 on pommikindel mootor ja aftermarket juppide turg lai. Tõsisemaks mudasronimiseks soovitaks muidugi kohe 3.3 turbomootorit, vabalthingav kipub pisut lahjaks jääma.
Ei olu ullu miskit - laias maailmas on seda tehtud palju.Mägraonu kirjutas:Aga kas vabalt hingavale "vile" vahele aretamine on mingi ull töö w? Minu arust nagu ei tohiks olla aga kuna kogemus selles vallas puudub siis sellest ka küsimus?
Loomulikult üle pingutada - manualis jah selliseid asju ei ole - aga usu mind seal ei ole ka kirjas kumma käega keerama peaksFlammablE kirjutas:Kui siin juba sd33t teemal juttu tuli, siis kas kaant peale pannes tuleb mingi aja pärast kaane poldid uuesti üle pingutada? Autodata annab 2 pingutamise Nm, aga minu arusaamist mööda tähendab see järjestikust tegevust, mitte hilisema korduva pingutamise vajadust. Eelmine omanik soovitas 1000km pärast plokikaane üle pingutada, sest just teostatud mingit remonti kaane kallal Xkm enne müüki. Kas kellelgi on mingeid täpsemaid andmeid selle kohta mõnest manualist?