1. leht 1-st

Küsimus 4runneri mootori kohta

Postitatud: K Okt 24, 2007 9:09 pm
Postitas marxkoll
Jama siis järgmine-mootori soojenedes hakkavad tühipöörded kõikuma 1000 ja 2000 pöörde vahel, millest see võib olla tingitud??? :roll:

Postitatud: K Okt 24, 2007 9:40 pm
Postitas Olle
Pakuks välja kolm võimaliku varianti kui tegemist bensukaga. Omal oli ka sama jama kunagi Hiluxiga. sellel siis 2,4 bens peal. tseki üle vaakum voolikud, et need kuskilt katki ei ole, teiseks vaata et õhupuhasti ja sisselaske kollektori vahel olev voolik samuti kuskilt katki ei ole , kolmandaks tasuks puhastada õhukulu mõõtja reostaat (juhul kui on võimalik lahti võtta, kui ei , siis tuleks viia spetsalisti kätte kes kontrollib selle reostaadi takistuse muutumise ilma vahepealsete katkestusteta üle) kolmandaks on sisselaske kollektoril õhusiibri asendi andur. see kujutab endast tegelikult lülitit, kuid kui see on mingil põhjusel paigast ära siis hakkab ka tühikäigul lollitama. Kas mootor veakoodi ei anna ?

Postitatud: K Okt 24, 2007 11:01 pm
Postitas rommi
1) Algatuseks tee ajule restart (akujuhtmed mõneks minutiks maha)
2) Vaakumvoolikud üle kontrollida
3) Siis võtad maha õhulugeja kopsiku ning vaata üle õhulugeja klapp. Kas läheb ilma takistuseta lõppuni kinnil, liigub sujuvalt ja hinda üldine olukord. Elektroonilist MAF sensorit kui sellist 3.0 bensukal pole.
4) Enne kui õhulugejat lahti lõikama hakkad, mõõdaks ma igaks juhuks ka lambda ära... 3.0 bensukatel on tulnud ka taolist jama vigase O2 sensori puhul.

Proovi veel võtta TPSi juhe maha, vaata kas midagi muutub. See pistik, mis seal gaasitrossi otsa juures kohe.
Igaks juhuks võid proovida ka lambda juhtme lahti ühendada (siis on ka vaja ajule restarti, muidu pole kasu)

VÕIB VEEL OLLA selline viga, et pealevoolutorul (see mis peale õhulugejat) on praod sisse tulnud. Pöörded tõusevad, mootor keerab ennast - korra saab lisaõhku ja korra mitte ning pöörded mängivad (olen näinud oma silmaga sellist jama, küll aga mitte toyotsil)

edu otsingutel,
rommi

Postitatud: N Okt 25, 2007 12:09 am
Postitas erik
5) Pöördu diagnostikasse, on võibolla kõige lihtsam ja odavam viis teada saada, milles viga.