1. leht 2-st
Niva esisild
Postitatud: T Okt 23, 2007 8:53 pm
Postitas modeks
Tere mure siis selline ,et sai alla pandud suuremad rehvid kui originaalis,aasta aega sõidetud nendega ja nüüd tuleb esisild kogu aeg lahti kardaan hakkab vastu stabika varrast käima ja kõik koliseb ees milles viga võib olla??
Re: Niva esisild
Postitatud: T Okt 23, 2007 10:52 pm
Postitas MahviaDeTyrk
modeks kirjutas:Tere mure siis selline ,et sai alla pandud suuremad rehvid kui originaalis,aasta aega sõidetud nendega ja nüüd tuleb esisild kogu aeg lahti kardaan hakkab vastu stabika varrast käima ja kõik koliseb ees milles viga võib olla??
Selles, et on aasta aega suuremate rehvidega sõidetud.
Postitatud: K Okt 24, 2007 12:04 am
Postitas zum
Mis mõttes esisild tuleb lahti

Re: Niva esisild
Postitatud: N Okt 25, 2007 7:18 pm
Postitas angaar18
Õhtust....täpsustagem....arvatavasti mõtled sa esidiffrit...võibolla spetsid kommenteerivad kuidas seda täiendavalt kinnitada...kindalsti on viiteid ka siin foorumis...edu...
Postitatud: N Okt 25, 2007 8:07 pm
Postitas mxu
Mul oli ka sarnane viga, et käis vastu varrast. Kui asja lähemalt uurisin siis tuli välja et mootori ja esisila vaheline kinnituse mutter puudu... tõmbasin kinni ja asi korras

Postitatud: N Okt 25, 2007 11:54 pm
Postitas Stupiduser
Mina mäletan kuidas kodanik Aadu püüdis esidifrit keset võistlust mootori külge kinnitada.
Minule jäi selle põhjal selline mulje, et sellise situatsiooni vältimiseks on parim lahendus omada maasturit mille esidiffer ei kinnitu mootori külge.
stupiduser@paadunud.talasilla.fänn
Postitatud: R Okt 26, 2007 2:46 pm
Postitas modeks
uurisin asja lähemalt esisilla diffril on kinnitused puruks tükid väljas,muud pole enam teha kui uus differ osta
Postitatud: R Okt 26, 2007 2:49 pm
Postitas modeks
kas keegi teab kus diffrit saaks,kuskil pidi keegi olema kellel koduromula keegi tema kontakti teab??
Postitatud: R Okt 26, 2007 3:10 pm
Postitas aadu
Otsi kasutaja Ardit.
Postitatud: R Okt 26, 2007 3:20 pm
Postitas Ranno
Minul esidiffer olemas. Pole kasutatudki eriti. Poehinnast 2/3 hinnaga annaks ära koos pooltelgedega. Ühel läks mahavõttes klaitsekumm puruks.
Ranno
5 37 37 486
ekiri@hot.ee
Postitatud: L Okt 27, 2007 11:46 pm
Postitas Ranno
Hind on räägitav ja koplektsus muudetav.
Postitatud: P Okt 28, 2007 1:33 pm
Postitas Landy
Palun vaadake enne alla panekut, et esimese ja tagumise difri ülekandearvud klapiksid, kuna Nivale on kolme erineva ülekandervuga diferid tehases sisse pandud!
Postitatud: P Okt 28, 2007 7:41 pm
Postitas ardi
Landy kirjutas:Palun vaadake enne alla panekut, et esimese ja tagumise difri ülekandearvud klapiksid, kuna Nivale on kolme erineva ülekandervuga diferid tehases sisse pandud!
Tehase poot pandud ülekanded üldjuhul:
Vaz 2121 kuni 80 keskpaigani ülekandearv 4,3 ehk 2101
Vaz 2121 alates 80 keskpaik kuni 94 ülekandearv 4,1 ehk 2103
Vaz 21213,21214 ja Vis(kastiga nivad) ülekandearvuga 3,9
Kindlakstegemine:
1.Kergita üks ratas,vabasta käik ja keskdiffri blokeering.
2.Lase abilisel keerata ülestõstetud ratast täpselt 10 tiiru ja loe ise mitu POOLPÖÖRET teeb kardaan
Ülekanne 4,3-kardaan teeb 43 poolpööret,ehk 21,5 pööret.
Ülekanne 4,1-kardaan teeb 41 poolpööret,ehk 20,5 pööret.
Ülekanne 3,9-kardaan teeb 39 poolpööret,ehk 19,5 pööret.
Meetodit saab kasutada ka kõikidel teistel autodel.
Postitatud: P Okt 28, 2007 9:16 pm
Postitas Landy
Kui auto on varem mõne off-road tuunija käes olnud, võivad sul sees olla ka 4,4 e. 2102 aeglased difrid.
Kusjuures minu 1990 a. omal olid 4,3 ülekandega difrid tehase poolt ees. (Aga mul oli vist ka eksportmudel)
Postitatud: E Okt 29, 2007 10:59 pm
Postitas väike-niva
oli (on) endal siiani niva ja oli sama probleem,üritasin remontida mismoodi tahes ikka tuli differ kone küljest lahti ning aitas ainult korpuse vahetus.Sulle soe soovitus vaheta ainult diffri korpus ära ja ei pea hakkama nende ülekannetega jändama.(nii tegin minagi ja tuleb sul endal odavam,kui terve differ osta)Ardil kindlasti vedeleb mingi korpus,mulle ta vähemalt leidis
Parimat: Martin