1. leht 1-st

Frontera käivitus..

Postitatud: E Okt 22, 2007 9:15 am
Postitas flix
Tere jällegi!Mure selline,et kui käivitan ,siis üldjuhul esimese korraga ei lähe tööle,vaid tahab teistkordset käivitust.vahel harva käivitub ka esimese käivitusega u.6-7 pöördel.Milles viga?Tänan ette...

Postitatud: E Okt 22, 2007 9:59 am
Postitas ricardo
Juhtusin lihtsalt lugema - anna vähe rohkem infi inimestele, muidu võid veel väägade karme kommentaare saada. Ehk auto tehnilised andmed, bensiin või diisel või gaas ikke vähe erinevad probleemid!

Postitatud: E Okt 22, 2007 6:05 pm
Postitas flix
Tänud meeldetuletuse eest.Peale seda ku olin teema teinud kimasin minema kodunt ja endalgi plahvatas,et andmed jäid panemata.Tegemist,siis 92aasta,2,4i bensukas,92 Kw..

Postitatud: E Okt 22, 2007 6:33 pm
Postitas erik
Diagnostikasse oled pöördunud?
Millal tehti viimati autole hooldust? E. vahetati küünlad, filtrid, küünlajuhtmed.
Mis on läbisõit, kas õli võtab?

Postitatud: T Okt 23, 2007 10:09 am
Postitas ricardo
Loll inimene ise mina, aga kas ka näiteks sellel autol bensiini tagasivoolu voolikud ja klapid jne. Ehk ega küte maha ei vaju. Ja kuidas jagaja ehitus, juhul kui rootoriga, siis näiteks rootor ja jagajakaan läbi näiteks. Ja loomulikult korras küünlad ja juhtmed tõesti on väga vajalikud.

Postitatud: T Okt 23, 2007 8:59 pm
Postitas erik
Äkki algataja ei tahagi ennast aidata ja loodab, et siin on mõni selgeltnägia, kes kohe õige diagnoosi paneb?

Postitatud: T Okt 23, 2007 10:10 pm
Postitas flix
Hooldus 6 kuud tagasi.Diagnostikasse pole veel pöördunud.Milline sellise aastakäigu masin ei võta õli veits rohkem?Läbisõidust vast ei maksa rääkida platsilt ostetud autode kohapealt.Juhul kui väga peaks huvitama,siis 220 000 km mis suht ebareaalne.Ning juhul kui inimene esitab küsimuse Opeli teemas,siis ta vast eeldab et kellegil miski sarnane viga ehk esinenud?Pole nagu tarvis kohe nn. "selga sõita".Foorumi mõte vast selles ongi ,et oma jõududega hakkama saada.Diagnostikasse ja töökotta oskan ilma abita ka liigelda..Tänan

Postitatud: K Okt 24, 2007 8:16 am
Postitas erik
Ära tõmba nina viltu. Ilma kogemusteta diagnostiku juurde pöördumata ei ole lihtsalt võimalik veale kiiresti diagnoosi panna.
Piritse mootorit juhib aju, mootori tööshoidmiseks ja käivitamiseks on ajul vaja, et andurite parameetrid on vastavuses tegelikusega ning aju poolt juhitavad abiseadmed a.la tühikäigumootor, süütepool, kommutaator, jagaja jne toimivad nii, nagu nad peavad. Lisaks peab mootori rauast ja "vasest" osa olema korras, e. ei esine vaakumi lekkeid, küttesurve regulaator töötab, pumba kütuse rõhk ei vaju alla, küünlajuhtmed ei tao üle jne. jne Sellise hulga pisiasjade kontrollimine pole otsarbekas ja võimalik foorumist saadud näpunäidete abil.
Uuri opeli foorumitest, keda soovitatakse mootorit diagnoosima.

Postitatud: K Okt 24, 2007 8:27 am
Postitas erik
Selle foorumi mõte on inimestele head nõu anda. Ja hea nõu on see, et isegi kui kellelgi oleks sarnaste sümptomitega probleem on tõenäoline, et sinu autot ei vaeva sama häda. Ja mis siis, kui keegi hakkakas siin kirjutama, et tal oli sama jama ja süüdi oli näit. kütuse pump. Soetaksid uue pumba ja kui ikka ei tööta... Sellepärast ongi hea nõu minna diagnostikasse, kus on vea avastamine oluliselt suurema tõenäosusega.