1. leht 2-st

LJ 70 tagumine istme paigaldus.

Postitatud: N Okt 18, 2007 6:56 am
Postitas Neuser
Oskab keegi öelda kas 4x4 vaba klassis LC lj 70 tagumise(1) istme võib paigaldada küljega sõidusuunas, kuna auto on ehitatud varem kahekohaliseks ja sisse on ehitatud turvakarkass ,mis ei võimalda istet kinnitada vanadele kohtadele. (auto on originaalis 5 kohaline)

Postitatud: N Okt 18, 2007 8:35 pm
Postitas Landy

Postitatud: N Okt 18, 2007 10:16 pm
Postitas Veiko
Isiklikult ei näe probleemi asjas.Kuid kindlasti soovitan panna traksid või vähemalt kolme punkti turvavöö.Ohutus eelkõige.Muidugi peab ka isete KINDLALT kinni olema.

Veiko

Postitatud: R Okt 19, 2007 8:54 am
Postitas erik
Mina samuti ei näe probleemi reeglite kohaselt aga selliseses külgsuunalises istmes on väga ebamugav istuda.

Postitatud: R Okt 19, 2007 9:20 am
Postitas K.Kotkas
Mina aga näen.

Nimelt ARK ei luba külgsuunas istmeid. Ning, et auto peab vastama ka ark nõuetele, siis ei ole see mõeldav.

Pealegi, kujuta nüüd ette olukorda, kus sa vastu puud sõidad ja traksidega risti kinni oled. Ei, ei. Külgsuunas iste ei tohiks kuskil klassis lubatud olla, kus sõidukiirused üle 30 km/h on

Postitatud: R Okt 19, 2007 7:34 pm
Postitas Landy
diff kirjutas:Mina aga näen.

Nimelt ARK ei luba külgsuunas istmeid.
Lubab küll, kui auto on toodetud enne 2007. aastat!.
LR Klubi on selle lahingu koos juristidega juba ARK-a vastu võitnud.
Kui keegi soovib, võin siia tereve rodu EU seaduseid kopeerida.

Postitatud: R Okt 19, 2007 11:48 pm
Postitas erik
ARK lubab, meie lubame ka aga ega ta hea asi ei ole. Võimalusel ära nii tee.

diff, aga tavaistmega on külgkokkupõrge sama, mis küljega sõidusuunas asuva istmega kuhugi n.ö. puusse sõites. Ärme nüüd hakka lahkama tõenäosust ja kiirendusi jne...

Postitatud: K Veebr 06, 2008 8:56 am
Postitas Madis
Küsin sama teema alt. Kui auto on teh.passi järgi 5-e kohaline, aga võistlema tulen kahe kohalisena st. tagumist istet pole üldse seeski. Kas nähakse probleemi? Viimase võistluse teh.komis öeldi, et kui istmete arv ei vasta tehnilises passis olevaga, siis võistlema ei pääse. Või peetakse silmas, et passis viis kohta ja tegelikuses kolm, siis on määruste vastane.

Postitatud: K Veebr 06, 2008 10:36 am
Postitas Rtuning
Madis kirjutas:Küsin sama teema alt. Kui auto on teh.passi järgi 5-e kohaline, aga võistlema tulen kahe kohalisena st. tagumist istet pole üldse seeski. Kas nähakse probleemi? Viimase võistluse teh.komis öeldi, et kui istmete arv ei vasta tehnilises passis olevaga, siis võistlema ei pääse. Või peetakse silmas, et passis viis kohta ja tegelikuses kolm, siis on määruste vastane.
Lisask ei tohi, ei saa, ei või sellist ehitust ise teha(teed 3 kohaliseks, kui ennem oli 5 kohaline)peab viima ümberehitusse. (sitaks kallis ) muidu ei saa arvele! Seega mix on selline nõue? Mina oma Lc-ga pean jääma sellisel juhul 5 kohaliseks. (ah jaa kui teed kolmeseks on vaja veel miski spets luba vintsi jaoks!!!) Sellise info sain siis ARK-st oma murele!

Postitatud: K Veebr 06, 2008 11:42 am
Postitas margus61
Mul on lühikese G tagaiste välja visatud. Masin on kahekohaliseks tehtud ja see ka ilusti ära registreeritud.

Polnud nagu mingit traagikat: avaldus ARKile ümberehituse soovi kohta (sain kodukalt ja viisin infoletti), ARKilt luba ümberehituseks (tuli meilile alla nädala) koos uue tüübikaga, siis ARKi näitama ja uus registreerimistunnistus. Umbes nii oli see ca aasta tagasi Tallinnas, tegemist oli täiesti normaalse ja meeldiva asjaajamisega.

Üks klausel oli loal: eemaldatud istme poldiaugud tuleb takistada. Ma sain takistamisest nii aru, et sinna võis poltida varuratta kinnitusrihma kinnitusaasad ja läks läbi küll.

Arvan, et istmete juurde lisamine võiks olla PITA.

Postitatud: K Veebr 06, 2008 11:48 am
Postitas Rtuning
margus61 kirjutas:Mul on lühikese G tagaiste välja visatud. Masin on kahekohaliseks tehtud ja see ka ilusti ära registreeritud.

Polnud nagu mingit traagikat: avaldus ARKile ümberehituse soovi kohta (sain kodukalt ja viisin infoletti), ARKilt luba ümberehituseks (tuli meilile alla nädala) koos uue tüübikaga, siis ARKi näitama ja uus registreerimistunnistus. Umbes nii oli see ca aasta tagasi Tallinnas, tegemist oli täiesti normaalse ja meeldiva asjaajamisega.

Üks klausel oli loal: eemaldatud istme poldiaugud tuleb takistada. Ma sain takistamisest nii aru, et sinna võis poltida varuratta kinnitusrihma kinnitusaasad ja läks läbi küll.

Arvan, et istmete juurde lisamine võiks olla PITA.
Sa võtsid selle lihtsalt välja!
Kuid kui sa tahaksid nüüd panna sinna asemele 1 kohalise istme, tuleb viia ümberehitusse. Nemad teevad uue tüübika ja teostavad tööd! lisaks tuleb veel miski spets luba vintsile!?!? Kuid selline info käib lc70 kohta! kuna sellise tulemuse annab ARK arvuti! Vintsile pole luba vaja kui teed 4 kohaliseks :lol:

Postitatud: K Veebr 06, 2008 12:58 pm
Postitas Madis
Hei hei tõmban nüüd natuke pöördeid maha. Räägin nüüd nii nagu OLI EELMINE nädal ARK-is.
Läksin Ark-i sooviga muuta oma 5-e kohaline LC 3-e kohaliseks. Onu tuli ja takseeris istme kinnitust ja 200.- eek`i eest vormistati uus teh pass kus seisab sees, et sellel sõidukil on kolm kohta. Kõik. Lisaseadmena kirjutati veel onu initsiatiivil passi vints. Aamen.
Aga minu küsimus oli seatud ju teistpidi ja suunatud inimestele, kes oskavad anda vastuseid võistluste eelse tehno kontrolli kohta - kas passijärgselt viieistmeline võistlusauto võib võistlustelt osa võtta kui puudub teine istmerida ja näpuga autos istmeid üle lugedes saama tulemuseks 2 (kaks). Ja võistlejaid on meeskonnas samuti kaks.

Postitatud: K Veebr 06, 2008 1:11 pm
Postitas Arto
Madis kirjutas:Hei hei tõmban nüüd natuke pöördeid maha. Räägin nüüd nii nagu OLI EELMINE nädal ARK-is.
Läksin Ark-i sooviga muuta oma 5-e kohaline LC 3-e kohaliseks. Onu tuli ja takseeris istme kinnitust ja 200.- eek`i eest vormistati uus teh pass kus seisab sees, et sellel sõidukil on kolm kohta. Kõik. Lisaseadmena kirjutati veel onu initsiatiivil passi vints. Aamen.
Aga minu küsimus oli seatud ju teistpidi ja suunatud inimestele, kes oskavad anda vastuseid võistluste eelse tehno kontrolli kohta - kas passijärgselt viieistmeline võistlusauto võib võistlustelt osa võtta kui puudub teine istmerida ja näpuga autos istmeid üle lugedes saama tulemuseks 2 (kaks). Ja võistlejaid on meeskonnas samuti kaks.
EAL 4x4 alakomitee
tehnilised tingimused maasturite klassile TR 1 2005-2008

3. AUTO KONSTRUKTSIOON, ÜLDISED NÕUDED
Kui antud tehniliste tingimuste ühes või teises punktis kirjeldatakse lubatud või keelatud ümberehitusi, erinevate sõlmede vahetusi või täiendusi, siis kõik tehnilised muudatused, mida ei ole kirjeldatud, on kategooriliselt keelatud.
4. ISTMED
Autol peab olema vähemalt kahe istekohaga sõitjateruum. Istmetena tohib kasutada seeriaviisiliselt toodetud originaalseid või mitteoriginaalseid autoistmeid, mis tagavad piisava turvalisuse. Istmed peavad olema korrektselt ja tugevasti kinnitatud. Kolmanda istmerea võib eemaldada.

Mina saan aru, et ei tohi!

Postitatud: K Veebr 06, 2008 1:39 pm
Postitas Rtuning
Madis kirjutas:Hei hei tõmban nüüd natuke pöördeid maha. Räägin nüüd nii nagu OLI EELMINE nädal ARK-is.
Läksin Ark-i sooviga muuta oma 5-e kohaline LC 3-e kohaliseks. Onu tuli ja takseeris istme kinnitust ja 200.- eek`i eest vormistati uus teh pass kus seisab sees, et sellel sõidukil on kolm kohta. Kõik. Lisaseadmena kirjutati veel onu initsiatiivil passi vints. Aamen.
Aga minu küsimus oli seatud ju teistpidi ja suunatud inimestele, kes oskavad anda vastuseid võistluste eelse tehno kontrolli kohta - kas passijärgselt viieistmeline võistlusauto võib võistlustelt osa võtta kui puudub teine istmerida ja näpuga autos istmeid üle lugedes saama tulemuseks 2 (kaks). Ja võistlejaid on meeskonnas samuti kaks.
Saue ARK-s see kahjuks nii ei käi :cry:

Postitatud: K Veebr 06, 2008 2:31 pm
Postitas Stupiduser
Mina saan aru, et Kullamäel läheb raskeks.

Autol peaks olema 5 kohta, passis ja tegelikult on 3. See, et asi ARKis vormistatud, on samaväärne disla vormistamisega bensuka asemele :wink:
Mis on tegelikult tobe.