1. leht 1-st

NISSAN PICK-UP DOUBLE CAB, mis on sellise masina head ja vea

Postitatud: E Okt 15, 2007 10:51 pm
Postitas CAB77
Plaan soetada selline masin 97a. silma jäänud üks bensukas.
Aga liigub ka diisleid ega neil see küttekulu vahe vist ei olegi väga suur.
Mis on üldse sellise isendi head ja vead ja mida tasuks ostul jälgida

Postitatud: T Okt 16, 2007 9:52 pm
Postitas tigu
Kõige suurem viga on rooste. :? Diislid on üldiselt pikaealised, kuid mingit erilist särtsu selles mootoris pole. Kütuse võtmise kohta ütleks et, kõik mis sisse kallad, selle ta ka nahka paneb. Kümne toobiga sajale võiks ikka arvestada. Maastikul veidi rohkem. Üks näpunäide kuidas trassil küttet kokku hoida, tee tagaluuk lahti.
Bensaka kohta ei oska midagi lisada.
Töökindluse osas on Cab üsna vastupidav.

Postitatud: K Okt 17, 2007 7:17 pm
Postitas H.K
Nagu öeldud põhi mureks ikkagi rooste(räägib inimene kelle auto juba terve kuu remondis olnud :lol: ). Kast(vähemalt minul) tsinkimatta ja rooste möllab, kabiin õnneks tsingitud ja pole hullu midagi.
Aga mudarehviga 12l diislit 100km-le ja ei ole vahet kas linn või maantee.

Kui auto käestlastud, siis korda tegemine suht kulukas. Ja B-osi väga laialdaselt saada ei ole.

PS- kui tagaluuk lahti sõidad pälvid kindlasti korrakaitsjate tähelepanu, kuna number jääb luugi alla ja ma ei usu sellesse kokkuhoidu suurt midagi.

Postitatud: K Okt 17, 2007 8:13 pm
Postitas tigu
To H.K

Lahtise luugiga sõites on kütuse kokkuhoidu üks liitri jagu. Muidugi ega see liiter ole mingi suur asi. Võtab ta selle liitri rohkem või vähem, vahet pole ega seepärast sõidud sõitmata jää. 8)

Postitatud: K Okt 17, 2007 9:34 pm
Postitas CAB77
H.K kirjutas:Nagu öeldud põhi mureks ikkagi rooste(räägib inimene kelle auto juba terve kuu remondis olnud :lol: ). Kast(vähemalt minul) tsinkimatta ja rooste möllab, kabiin õnneks tsingitud ja pole hullu midagi.
Aga mudarehviga 12l diislit 100km-le ja ei ole vahet kas linn või maantee.

Kui auto käestlastud, siis korda tegemine suht kulukas. Ja B-osi väga laialdaselt saada ei ole.

PS- kui tagaluuk lahti sõidad pälvid kindlasti korrakaitsjate tähelepanu, kuna number jääb luugi alla ja ma ei usu sellesse kokkuhoidu suurt midagi.
Mis aasta autoga siis tegu, et rooste mõllab ja ei suudeta kuu ajaga seda peatada hetkeks :wink:

Postitatud: K Okt 17, 2007 11:47 pm
Postitas H.K
Aastast 2000. Ma lihtsalt keeldusin autot vahepeal äratoomast, enne kui päris korda saab(roostega nad ei tegele seal).

Ega ta päris õige metsaauto ei ole, selleks ei soovitaks. Aga vahel harva käies saab täitsa hakkama.

Postitatud: N Okt 18, 2007 11:27 am
Postitas ricardo
Kusjuures luugi teema puhul aitab kütet ka kokku hoida see kui tagaluuk jääb poolviltusesse asendisse. Sõiduauto puhul muidugi mitte väga suur kokkuhoid, aga tean veokate vendasid kelledel tagaluuktõstukitele ja tagaluukidele - lahtised autod muidugi, on kummipuksid vahele ehitatud et asi nurga alla jätta.
Ise kogesin täna jälle, et tuleb endal ikke kõik ära remontida, isegi kui ei oska , ikkagi tuleb odavam ja probleeme palju vähem, nii et pikka meelt sulle! :wink:

Postitatud: L Jaan 05, 2008 9:18 pm
Postitas hillart
Just täna müüsin oma Nissan Pick-Up´i maha. Aastast 1996. Diisel.
Sõitnud oli ta selleks ajaks 244 000 ja ma ei saanud midagi halba tema kohta öelda.
Kütusekulu suvel ca. 9 ja talvel ca. 10 l/100km.
Soojendus hea.
Eestis ostetud auto, millel ka 2 korralikku akut, missugused tagasid käivituse isegi -27´ga (28-29 juures oli mootor juba nii kinni, et enam polnud isegi mitte 2-st akust abi).
Kandevõime terve tonn, missugune on igast sama klassi masinast enam.
Aga muidu - tüüpiline veoauto (ei mingit mugavust ja sõidusujuvust). Sujuvaks maanteesõiduks pidi ikka vähemalt 200-300 kg kasti laduma.
Läbivus paistab, et oli parem, kui uuematel Navaradel. Seda kas või sellest, et masina nina ei ulatu nii pikalt ette, nagu uuematel mudelitel - takistusele pealesõidu nurk.
Tagavararatta asukoht on originaalis väga sant - kasti all, mistõttu paigutasin ta koormarihmaga hoopis kabiini taha, kasti (piirab küll pisut tahavaadet ja vähendab ka kasti mahtu, kuid on siiski võimalikest variantidest parim).
Ju see on minu isiklik seisukoht on, kuid arvan, et diiselmootor on just selliste töötegijate jaoks mõeldud.
Selline diisel-variant ei kõlba muidugi kiirendusvõistlusteks ja maanteespurtideks, kuid keskmisest raskemad eestimaised metsateed on kindlasti see koht, kus tema eelised välja tulevad.

Sai seda masinat sai 3 aastat peetud ja igasugu teid (ka mitteteid) ning tänavaid sõidetud, kuid mitte miskit selle aja jooksul kapitaalselt vahetama või remontima ei pidanud.
Siiski - korra käsipiduri tross ja piduriklotsid.

Postitatud: P Jaan 06, 2008 11:25 am
Postitas Landy
hillart kirjutas:Kandevõime terve tonn, missugune on igast sama klassi masinast enam.
Mitte, et ma tüli noriks, aga kas Land Rover Defender polegi "sama klassi masin"?

Postitatud: P Jaan 06, 2008 5:41 pm
Postitas Andrus Michelis
Mitte, et ma tüli noriks aga Land Roveris ei saa isegi seisvas autos normaalselt rooli taga istuda, rääkimatta sõitmisest, tonniga või ilma. :D