1. leht 1-st
Küsimus WJ 2.7 käigukasti sümptomi kohta
Postitatud: L Juun 08, 2024 10:02 am
Postitas MrMägilane
Oskan küll üsna kiirelt googeldada, aga teatud spetsiifiliste asjade kohta on vahest raske õigesse kohta sattuda, seega küsin siin ka vahepeal. 2003 WJ, 2.7- kastil olen tähele pannud, et jõulisel kiirendusel 3's käik "vahetab" nagu kaks korda. Seletan: Ega muidu kast päris ideaalne ei ole, aga töötab 300k läbisõidule vastavalt ja üldiselt hästi ja enamvähem sujuvalt, muude käikudega ei libista, pöördeid ei kõiguta, jõuab vedada käru, vahest vahetab väikeste nõksudega, aga jällegi.. 300k ligineb ja ilmselt hoolet saanud eluea viimases kolmandikus minu käes. Muud käigud vahetab ära, kiirendab ühtlaselt järgmise käiguni, vahetab, kiirendab, vahetab. Kolmanda aga paneb sisse, pöörded tõusevad ja kusagil 70-80km/h vahel ehk umbes 3000 pöörde peal teeb ühe nõksu juurde, pöörded kergelt kukuvad ja siis veel natukese kiirendamise peale läheb neljandale. Ausalt ei ole jõudnud logida, WJDiag peaks suutma küll suuna kätte näidata, kas libiseb turbiinist või siduripakist või on mingi muu loogika, aga on kellelgi ideid, mida see tegelikult tähendada võiks? Teoreetiliselt võivad olla ka solenoidi tihendid kehvad, hüdroplokil mõni õlisurve reguleerimise vedru nõrk? Viimane kastinäppimise töö paar kuud tagasi oli õli 50000 sõita saanud ja puhta värviga, normaalse lõhnaga, metalli ega muud sodi kogunenud ei olnud ehk tundub et kastil üldiselt eluiga jätkub. Korra käis mõttest läbi, et võib midagi olla isegi ehk sisse programmeeritud teatud väändevahemikku?
Re: Küsimus WJ 2.7 käigukasti sümptomi kohta
Postitatud: E Juun 10, 2024 7:19 am
Postitas v6sa
Kas säärane "nõks" käib alati läbi või on see seotud temperatuuriga/koormusega? Kas KD korral ka libistab ka läbi?
Siduripaki läbilibisemisel saavad mootori pöörded tõusta, turbiinilukku ei peaks III käik üldse tarvitama.
Re: Küsimus WJ 2.7 käigukasti sümptomi kohta
Postitatud: E Juun 10, 2024 7:28 am
Postitas MrMägilane
Tundub peamiselt koormuse teema, 50% gaasiga ei ole tähele pannud ja teeb nii külma kui sooja õliga. Olukorra mõttes just sellised "maanteel peateele keeramised" kui 0-100 vähe kiiremini saavutada on vaja. Näitan oma rumalust välja, aga... KD? sorry, ma võiks teada, mis sa mõtled, aga ei mõtle praegu välja.
Re: Küsimus WJ 2.7 käigukasti sümptomi kohta
Postitatud: E Juun 10, 2024 6:18 pm
Postitas v6sa
MrMägilane kirjutas: ↑E Juun 10, 2024 7:28 am
Tundub peamiselt koormuse teema, 50% gaasiga ei ole tähele pannud ...KD? ...
KickDown ehk gaasipedaali põhjavajutamisele järgnev käigu (vahel ka mitme) jõuga allavahetamine. Kuniks pedaal on põhjas, lastakse käiguvahetused kõrgematele pööretele, kui rahulikumalt sõites. Selleks on suisa eraldi lüliti pedaali all/hoovastikus.
Re: Küsimus WJ 2.7 käigukasti sümptomi kohta
Postitatud: E Juun 10, 2024 8:47 pm
Postitas puhvel
Võimalik, et panen puusse täiega aga mul kunagi oli probleem voolu pistikus, mis läheb käimarisse.
Re: Küsimus WJ 2.7 käigukasti sümptomi kohta
Postitatud: K Juun 12, 2024 7:42 am
Postitas MrMägilane
Kickdown muidugi, sorry, pikkade tööpäevadega kiilub pea kinni.
Peaks vähe rohkem katsetama, aga pole olnud aega vähe rahulikuma tee peale kiirendusi tegema minna viimasel ajal. Ei taibanud gaasi põrandasse suruda, kuna ma tean et paar rihma all olevat laagrit (ilmselt rv pumba oma) kõrisevad kõrgel pöördel tiba ja pole tahtnud piinata, aga katsetasin paar korda kus võimalik töölt tulles. Tundub, et pedaal põrandas liikus ühtlaselt, ei märganud seda vahenõksu käigu keskel.
Tänud puhvel idee eest- hoian meeles, aga hetkel pigem välistaks, kuna pistiku vastust hiljuti vahetasin, vaatasin ka pistiku lähistel asjad üle- muidugi midagi 100% välistada ei saa- aga midagi katki, murenenud, oksüdeerunud vms moodi jamasti ei olnud.
Omal on kaks teooriat- 3 käigu keskpaik on selline sweetspot kus väänet on tugevalt ja kiiruse poolest juba ka takistust (teisega nt on takistus väiksem, neljandaga nt pole enam nii palju jõudu, kuigi selleks et neljandaga 3500 pöörde kanti jõuda, peab juba natuke hullu ka panema), et arvan kas siduripakk on kriitilise kulumise piiril, ehk laseb korra läbi libiseda, enne kui täielikult rakendub, või on midagi hüdroplokis, ehk õlirõhk ei ole sellel lülitusel kohe seal kus peaks. Ega siin vist rohkem ei diagnoosi ka, homme on väike operatsioonihakatis hommikul, äkki suudan tööst korra eemale hoida ja saan õhtul wjdiagi logima panna ja vaadata kasti, mis hetkel midagi lülitub, vb jääb mingi konkreetne anomaalia silma.