1. leht 1-st

K:Velgede laiendamine

Postitatud: T Okt 09, 2007 5:33 pm
Postitas Sii_P
Tere!
Esiteks eitea kas teema õiges kohas,aga loodan,et on.
Nii oleks abi vaja,nimelt oleks vaja plekkveljed laiemaks teha 2dragisliki jaoks.Tegu ei ole küll jeebile minevate velgedega,kuid soovitati just sedasama foorumit.

Nimelt tooks 4plekk velge,millest tahaks saada 2 plekk velge mille laius ehk 8tolli.
Äkki oskab öelda keegi midagi velgede laiendamise kohta.

Postitatud: T Okt 09, 2007 6:16 pm
Postitas erik
Offroad Service tegeleb sellise tööga.
Numbri leiad netist, või siit foorumist kasutaja Service alt.

Postitatud: K Okt 10, 2007 10:31 am
Postitas totu
Just lõpetasin vastava protsessi. Lõikasin pöörleva (veoauto rehvipingis, see horisontaalse võlliga) velje ketaslõikuriga lahti, väänasin 5X50 lattrauast rõngad, keevitasin poolautomaadiga kokku, veidi lihvimist, liivaprits ja pulbervärv peale. Viskumine jäi paari-kolme mm piiresse, maastikusõidul ei ole probleemiks. Kui kahest üks teha, määrab max laiuse ära algsete velgede laius ja kuju e. laiendada saab keskmise, silindrilise osa laiuse jagu (võrra), miinus lõikejälgede laius. Tulemus ilmselt täpsem ja tööd vähem see-eest.

Postitatud: K Okt 10, 2007 11:35 am
Postitas jr
totu kirjutas:Just lõpetasin vastava protsessi. Lõikasin pöörleva (veoauto rehvipingis, see horisontaalse võlliga) velje ketaslõikuriga lahti, väänasin 5X50 lattrauast rõngad, keevitasin poolautomaadiga kokku, veidi lihvimist, liivaprits ja pulbervärv peale. Viskumine jäi paari-kolme mm piiresse, maastikusõidul ei ole probleemiks. Kui kahest üks teha, määrab max laiuse ära algsete velgede laius ja kuju e. laiendada saab keskmise, silindrilise osa laiuse jagu (võrra), miinus lõikejälgede laius. Tulemus ilmselt täpsem ja tööd vähem see-eest.
Ghetto Style ... nice!

Postitatud: K Okt 10, 2007 12:57 pm
Postitas totu
PS. just lõpetasin balanseerimise (245/75R16 lõigatud BFG) ja tulemus üllatas positiivselt. Suurim raskus oli 155g ja seda muutmata siseküljele, parim küsis 5/40.

Postitatud: N Okt 18, 2007 12:53 pm
Postitas rookie 300
totu kirjutas:PS. just lõpetasin balanseerimise (245/75R16 lõigatud BFG) ja tulemus üllatas positiivselt. Suurim raskus oli 155g ja seda muutmata siseküljele, parim küsis 5/40.
Tere Totu,
Kas oleksid nõus veel sellise asja ette võtma? Mul 5.5/16 plekk-veljed. Soov neid laiemaks 8-10 tolli peale teha, et 33 tollised kraabitsad peale tõmmata. Kas võtad töö ette ja palju aega ning raha selle peale kuluks?
Erik 5277779

Postitatud: N Okt 18, 2007 2:53 pm
Postitas landmb
Miks sa ei osta uusi sobiva laiusega velgi, need ju koigest 250 EUR jooks. Jääb ära mottetu jama värvimise, lihvimise, tasakaalustamise jne näol.

Postitatud: N Okt 18, 2007 2:59 pm
Postitas rookie 300
landmb kirjutas:Miks sa ei osta uusi sobiva laiusega velgi, need ju koigest 250 EUR jooks. Jääb ära mottetu jama värvimise, lihvimise, tasakaalustamise jne näol.
Kui saaks poldivalemiga 5x130 8 tolli laiad veljed 250€ ostaks kohe. Mul nimelt G mersu.

Postitatud: N Okt 18, 2007 4:33 pm
Postitas totu
Võtaks ette küll kui keegi selle eest piisavalt suure rulli lauale paneks. (Kunagi oli kõne lõbumajja:
Klient: Kas teil mittemüüdavaid tüdrukuid ka on?
Manager: Loomulikult.... aga nad on jube kallid.)
Tegelikult me juba suhtleme velgede/rehvide teemal.
Arvet

Postitatud: L Okt 20, 2007 12:18 am
Postitas rookie 300
Ok, vaatasin natuke ringi, suhtlesin teadjameestega ning selgub, et 8" laiuseid originaale pole mõtet küsida. Punkt.
Alternatiiv 1: lasen oma 5,5/16 originaalid laiemaks teha, see umbes 5k maksaks.
2. ostan 5 poldiauguga näit. 5x139,5 veljed (4-6k kulutaks) ja lasen teiste aukude vahele 130mm ringjoonele uued augud puurida (+2k ehk kokku 6-8k).
Mida veel välja pakute mersumehed, kellel sama probleem ette tulnud?

PS. panin sama teksti ka ostu rubriiki üles "ostan G mersu veljed", loodan, et adminn ei pahanda serveri ruumi raiskamise pärast.

vaata siit

Postitatud: L Okt 20, 2007 2:33 am
Postitas tillipikendaja
http://www.petrisimolin.com/ThePalsta/t ... C_ID=35914
sealt saad palju muudki kasulikku-antud teema löpupoole.