1. leht 1-st
LR RR -97 hooldus
Postitatud: R Okt 05, 2007 10:55 am
Postitas suhkur
tere!just ostetud autos tuli valja paar probleemi.mina enne ei kasuta maastureid,ja tahtsin kusida,mis on koigepealt vaja kontrollida kui auto on raamiga ja 4x4.tavaline hooldus nagu koikjal autol oli tehtud.ja paar konkreetne kusimused
1.kas rooliamort peab kohe vahetada(tahendab et kas ta ei tekki muud kahjused roolilatte,kui ta on kulunud)?
2.silda-kasti-vahekasti mahlad vahetus periood?
3.kus saab pritsida veermiku punktid?
4.kuum mootor ei taha kohe kaivitama.paneelis eelsuutekuunla mark ka ei pqle(BMW diisel,Bosch pump).kas korgsurvepump?
Kohe vabandus eesti keele poolt
Thanks!
Postitatud: E Okt 08, 2007 5:29 pm
Postitas Veiko
Kui rooliamort on kulunud siis mõjub rooli süsteemile pahasti.Nii,et kui on võimalik siis vaheta ära.
Veermikus vahetatakse õli iga 40000 tagant.
Mootoris sõltuvalt vanusest 10000-20000
Ainuke asi mida pritsiga määrida saab on kardaani ristid.Sel autol kestavad veeriku detailid hästi.On juba autosid mis on läbi sõitnud üle 300000 orginaal puksidega.
Pumbaga on selline lugu,et pöördu Karla autosse või kuhugi diisli keskusesse,et nad pumpa kontrolliksid.Seal kuluvad klapid ära.
Ah ja.Paagis on ka veel etteand pump.Seda saad kontrollida nii,et filtri küljest võtad toru lahti ja keerad süüte sisse.Kui ei pritsi siis on alust arvata,et pump on õhtal.Pumpa muidu kätte ei saa kui paak maha.
Veiko
Postitatud: E Okt 08, 2007 8:11 pm
Postitas suhkur
Selge pilt! kui viimane mootorioli vahetus oli 80000 km tagasi,siis ma arvan et sildadel

.Diislikeskuses juba seisan jarjekorras.
Autol on umberehitatud manuaalseks korgusregulaator.Akki teab keegi
mis kqrgus (santimeetriga)peab olema maante(linna) asend?
ja veel....kompuuter kogu aeg utleb et parem aken on lahti.aga ta on kinni.kas see ilma testbook i saab parandada?
Postitatud: E Okt 08, 2007 9:05 pm
Postitas aadu
Lase ühe pika nupuvajutusega aken alla ja teise nupuvajutusega uuesti kinni.
Peale seda peaks "kompuuter" ütlema, et RH front window set.
Selline protseduur tuleb iga kord peale akuklemmi mahavõtmist läbi teha kõigi akende ja katuseluugiga.
Kui aknaklaas ei liigu piisavalt vabalt või on klaasitõstuki mootor ära piinatud, võib see protseduur ka mitte aidata.
Postitatud: T Okt 09, 2007 12:21 am
Postitas Landy
suhkur kirjutas:
Autol on umberehitatud manuaalseks korgusregulaator.Akki teab keegi
mis kqrgus (santimeetriga)peab olema maante(linna) asend?
Keegi mõned ajad tagasi küsis seda.
Leidsin sellised numbrid:
Ligikaudslet keskmine šasii minimaalne põha kõrgus:
standard:303mm
kõrgendatud:342mm
hooldus
Postitatud: P Dets 07, 2008 3:11 am
Postitas waal
Ei hakanud uut teemat tegema.
RR 99.a. disla
Kogu õlivahetuse teeb ära aga kas on veel midagi mille pärast peaks muret tundma?
Kett, vahekasti kett? hammakad? palju need maksavad?
Kui mootoril õli ära vahetasin siis ta kohe tänas mind ja hakkas kergemalt käima. Kütuse kulu ka vist langes. Kuna see õli oli ilgelt kaua (värvi järgi) vahetamata siis kas sellest tingituna võis midagi juhtuda ka? Oleks mõtekas varsti teine õlivahetus järgi teha? See õli oli kohe väga süsimust. Eelmine omanik oli vaene kooner.
Re: hooldus
Postitatud: P Dets 07, 2008 11:56 am
Postitas Landy
waal kirjutas:Ei hakanud uut teemat tegema.
RR 99.a. disla
Kui mootoril õli ära vahetasin siis ta kohe tänas mind ja hakkas kergemalt käima. Kütuse kulu ka vist langes. Kuna see õli oli ilgelt kaua (värvi järgi) vahetamata siis kas sellest tingituna võis midagi juhtuda ka? Oleks mõtekas varsti teine õlivahetus järgi teha? See õli oli kohe väga süsimust. Eelmine omanik oli vaene kooner.
Jah kui oli väga must õli siis võiks järgmise vahetuse teha juba mõne kuni viie tuhande kilomeetri pärast. Ega sealtki avanev pilt ilmselt väga kaunis pole.
Keti vahetuse intervalli kohta esimese hooga ei lindnud infot. veiko teba kindlasti seda peast.
