Sarnane mure ja sama piirkond.
Ühesõnaga oma "võistlusautol" (2005 Hyundai Tucson, ei ole tegelikult juba ammu mõnele turistisõidule jõudnud ja autot kasutab mu pensionärist isa) hiljuti tagumist vasakut logarit eemaldades leidsin rattakoopast eest otsast rusikasuuruse augu või noh tegelikult tuli selle "augu sisu" koos logari kinnitustega küljest ära lihtsalt.
Karbist sai sodi välja tõmmatud ja auk sai tsinkpleki ja pop-neetidega kuidagi suletud ja logar püsib all, aga pikemas perspektiivis peaks sellega kindlasti tegelema. Pilti ei taibanud teha
Nüüd otsiks meistrit (AS-de või OÜ-de hind jääb kardetavalt liiga kõrgeks) kes parandaks juba leitud augu ja vaataks üle ka ülejäänud rattakoopa ja vajaduse ilmnemisel paneks paigad peale, kataks krundiga ja mastiksiga. Logarid on Tucsonil kinnitatud (justkui) M6 tikkpoltidega, mis on keevitatud koopa külge ja pärast keeratakse kork poldi otsa. Need poldid peaksid asuma õiges kohas, et logar alla tagasi istuks (täna panin isepuurivatega tagasi selle otsa).
Eeldada võiks, et tagumine parem koobas ei ole paremas seisus, seega ka selle peaks üle vaatama + vajadusel paigad, krunt, mastiks.
Autol on koobaste servad ja karbid kaetud väljast laia plastikuga - tõenäoliselt keevituse järgselt midagi automaalri kvaliteediga üle ei pea värvima ja piisab krundist.
Osad plastikud tuleb ilmselt eemaldada tööde ajaks ja nead peaskpärast jälle viisakalt tagasi kohale minema.
Kunagi uuena on tehtud kerele täis-korrosioonitõrje, seega üldine kere seisukord vast ikka parem kui 2005a "keskmisel" sõidukil. Tungimise kohad kõvad ja sealt august sisse piiludes oli karp seest suht OK seisus, ehk võiks eeldada, et on kuhu/ mille külge keevitada.
Lisaks eeltoodule esimese mootori/silla alusraami (detail 624052E000 front subframe) vasakpoolsel pikitalal on hävinenud eest otsas alumine kiht, (sest järelpaigaldatud karterikaitse sulges selle tala sees olevad tühjendusavad, sodi kogunes ja tala mädanes) - see "alumine kiht" tuleks tagasi keevitada. Terve selle alumise paigaldise vahetamine käib mulle üle jõu ja on €€€

aga altpoolt vaadates tundus (mulle), et see on kohapeal taastatav. Õnneks katab selle paranduse tulevikus seesama karterikaitse (millele nüüd paneks mingi puksi distantsi hoidma) muidu oleks tüv kodanikud juba ammu mu isa jalakäijaks jätnud.
Pilt internetist, kuhu märkisin mälu järgi kahjustuse ulatuse.

- Capture.JPG (30.66 KiB) Vaadatud 620 korda
Nüüd otsikski meistrit, kellel oleks aega ja tahtmist see asi ette võtta ja ka ära teha liigse venitamiseta. Seaks esialgu piiriks Harjumaa + Tallinn<->Püssi trassi äärde jäävad kohad.
Omaltpoolt pakuks vastu €€€ ja õunamahla (kuumutamata, aga mahla ei pea võtma)

! 5267715 või
margo.nurk@mail.ee