1. leht 1-st

BMW M62 V8 mootori ja Patrol Y61 ZD30 manuaal kasti ristamine

Postitatud: K Okt 26, 2022 1:09 pm
Postitas Ahto P
Tere

Vaja on ristata BMW M62B44 mootor ja Y61 patroli ZD30 manuaalkast. Jupid selleks suures osas olemas ja pilt selge. Küll aga ei suuda aru saada milliset hooratast kasutada? Kas originaal möödus hooratas mahub vaheplaadi sisse?
Näiteks see? https://stance.ee/toode/bmw-m60-m62-s62 ... -hooratas/
Selle kasutamisel oht, et kk. nuut ei ulata vaheplaadi tõttu õigesse kohta. Samas M57 swapil seda mure ei olnud sama tootja juppidega.



Või sobiks kumbki neist? Silma laagri paneks lihtsalt sobiva.
https://pmcmotorsport-shop.com/product- ... query_id=2
https://pmcmotorsport-shop.com/product- ... query_id=2

Ehk on kellelgi silma jäänud sarnane teema.

Re: BMW M62 V8 mootori ja Patrol Y61 ZD30 manuaal kasti ristamine

Postitatud: K Okt 26, 2022 1:52 pm
Postitas uputaja
Kui suurt sidurit saad kasutada? 240mm sidrun kipub aurustuma üsna lihtsa vaevaga.

Re: BMW M62 V8 mootori ja Patrol Y61 ZD30 manuaal kasti ristamine

Postitatud: K Okt 26, 2022 2:24 pm
Postitas Ahto P
uputaja kirjutas: K Okt 26, 2022 1:52 pm Kui suurt sidurit saad kasutada? 240mm sidrun kipub aurustuma üsna lihtsa vaevaga.
See on ka minu hirm. Ideaalis tahaks 265mm kasutada. Aga kas see pagana asi mahub sinna vaheplaadi sisse (https://www.pmcmotorsport.eu/product-en ... -ZD30.html) ? Ise-enesest on kõik moditav...

Ideaalis võiks üldse 3l patroli sidurit ja hooratast kasutada. 275mm

Re: BMW M62 V8 mootori ja Patrol Y61 ZD30 manuaal kasti ristamine

Postitatud: K Okt 26, 2022 6:37 pm
Postitas freelander
Mul peaks olema 240mm sidur. Ja pole kordagi libisema saanud 38.5x14.5 rattaga ja kõvasti peale keeratud om648 ga. Küll aga korra lasin ketta südamiku puruks.

Re: BMW M62 V8 mootori ja Patrol Y61 ZD30 manuaal kasti ristamine

Postitatud: N Okt 27, 2022 7:22 am
Postitas Ahto P
Tundub, et leidsin lahenduse kuidas panna patroli sidur.
Mul päris suur ja karvane ratas, ning tihti peab suutma mootori järgi võtta ka väga rasketes oludes.

Re: BMW M62 V8 mootori ja Patrol Y61 ZD30 manuaal kasti ristamine

Postitatud: K Nov 02, 2022 9:27 am
Postitas Ahto P
Tellitud käigukasti ja mootori vaheline vaheplaat on tootmisest maas. Keegi oskab viidata, kus veel saada võiks neid olla?

Re: BMW M62 V8 mootori ja Patrol Y61 ZD30 manuaal kasti ristamine

Postitatud: K Nov 02, 2022 9:35 am
Postitas Ahto P
freelander kirjutas: K Okt 26, 2022 6:37 pm Mul peaks olema 240mm sidur. Ja pole kordagi libisema saanud 38.5x14.5 rattaga ja kõvasti peale keeratud om648 ga. Küll aga korra lasin ketta südamiku puruks.
Mul autol all ~1050mm kõrge lõigatud traktor. Patroli 270mm sidur nüüd juba ka kodus koos kastiga ja ei tahaks sellest loobuda.
Kuskil kõrvuni mudas nelja lukus rattaga ei ole uskus sellesse 240mm kettasse nii palju kui suuremasse. :D

Re: BMW M62 V8 mootori ja Patrol Y61 ZD30 manuaal kasti ristamine

Postitatud: K Nov 02, 2022 7:06 pm
Postitas freelander
Ma nüüd kahe erineva mootoriga sõitnud ca 3a. Algul Om606 nüüd om648. Mõlemal jõudu 400 kandis. Algul oli 37 creepy, nüüd 38.5. Ise lolli mängides 606 sain libisema kõrge käiguga. Aga muidu pole probleemi olnud. 648 lasin ketta südamiku küll tükkideks ühe.

Iga päevane muidugi sellel autol paks muda pole. Aga olen ikka katsetanud. Lukkudega ja ilma.

Ilmselt ise lähen ka mugavuse mõttes vb üldse 8hp auto peale järgmine aasta.

Re: BMW M62 V8 mootori ja Patrol Y61 ZD30 manuaal kasti ristamine

Postitatud: N Nov 03, 2022 9:38 am
Postitas Ahto P
freelander kirjutas: K Nov 02, 2022 7:06 pm
Ilmselt ise lähen ka mugavuse mõttes vb üldse 8hp auto peale järgmine aasta.
Kusjuures ma sama mõelnud. 8hp kastile saab ka suht "bolt on" lahendusel patroli vahekasti otsa pista.