1. leht 1-st
M6te soetada suyuki
Postitatud: T Okt 02, 2007 12:08 pm
Postitas RAMBO
m6ned küsimused suyukist,mis on arusaamatuks jäänud:
mootorid neil 1,3 kuidas kestavad?
kas lahjaks ei jää?
palju umbkaudu kaaluvad (samurai,zimny)?
suuri rehve kannatab kasutada?
kuidas osade kättesaadavus ja hinnad?
jne...
hetkel metsas lühike pajero 2,3td
ootan ettepanekuid...
ette tänades RAMBO

Postitatud: T Okt 02, 2007 1:37 pm
Postitas Madis
Minu kogemused sukipäevadest -
mootorid neil 1,3 kuidas kestavad? - kestavad küll ja väga hästi (näiteks ilma õlisurveta pidas 2006 aasta suvesõidul viimase päeva krossi ca 1 tund vastu ja alles siis tuli mootorile viimnepäev - peale finisit)
kas lahjaks ei jää? - ennem jääb mees roolitaga lahjaks
palju umbkaudu kaaluvad (samurai,zimny)? - samurai võistluskaalus täis paagiga ilma meeskonnata oli 950 kg.
suuri rehve kannatab kasutada? - meie sõitsime 29" ja peaaegu kestis kuid sõidetakse ka 31" ja vist ka peaaegu kestab
kuidas osade kättesaadavus ja hinnad? -osasid saab ja odavalt
Postitatud: T Okt 02, 2007 10:34 pm
Postitas chiniqua
trügiks ka teemasse, et äkki siis juba keegi kostab, et kas standard piimapakimootor (ehk siis ühe litsune) kaheksakümnendate algusest jaksab ka midagi 30 - 31 tolli rehviga hullata, vöi jääb kohe nörgaks esimeses liivas/mudas?
Mure säherdune, et üks somm lasi üle ja 413 asemel oleks nüüd ainult 410 kohe saada. Kes kostab?
Postitatud: T Okt 02, 2007 10:41 pm
Postitas Landy
chiniqua kirjutas:trügiks ka teemasse, et äkki siis juba keegi kostab, et kas standard piimapakimootor (ehk siis ühe litsune) kaheksakümnendate algusest jaksab ka midagi 30 - 31 tolli rehviga hullata, vöi jääb kohe nörgaks esimeses liivas/mudas?
Kes kostab?
Võta ühendust kasutajaga "tarmo"- tal kogemusi sellisse meeltu litraazi taltsutamisega.
Mäletamist mööda kestab kõik peale siduri...
Postitatud: K Okt 03, 2007 10:56 am
Postitas RAMBO
nii,et v6ib isegi m6elda selle soetamisele.
kui ma ei eksi,siis s6idavad sherekk ja tango ka sellistega.kartsin nimelt moto v6imsuse pärast...
Postitatud: K Okt 03, 2007 12:56 pm
Postitas tarmo
chiniqua'le:
Kui vähegi võimalik, siis võta 413, mitte 410.
Mootor mootoriks - see jõuab isegi 31" rehviga minna, tuleb lihtsalt harjuda. Sidur pole ka probleemiks kui harjud seda mitte eriti palju kasutama (ei tohi libistada praktiliselt üldse).
Põhiprobleemiks on kujunenud hoopis esimeste püsikiirusliigendite nõrkus. Neid on meil puruks läinud viimasel 4 võistlusel iga kord ja hetkel sellepärast ka masin seisab, et samamoodi jätkata pole mõtet.
410-l on sillad mõnevõrra peenemad ja seega nõrgemad kui 413-l ja sellest ka need jamad. Kui ikka otsustad 410 osta, siis soovitan piirduda 29-30" rehviga. Siis ehk kestab.
Postitatud: K Okt 03, 2007 4:27 pm
Postitas RAMBO
mis need,see 410 ja 413 tähendab?

Postitatud: K Okt 03, 2007 4:37 pm
Postitas tarmo
RAMBO kirjutas:mis need,see 410 ja 413 tähendab?

410 = Suzuki SJ410 ehk 1.0 liitrise mootoriga (seejuures ka nõrgem veermik, kuid veidi ägedam vahekast)
413 = Suzuki SJ413 ehk Samurai ehk 1.3 liitrise mootoriga (võrreldes 410-ga veidi suurem sidur ja jämedamad sillad/poolassid).
Postitatud: N Okt 04, 2007 10:12 am
Postitas RAMBO
selge,pidasingi just seda 1,3est silmas

Postitatud: N Okt 04, 2007 10:18 am
Postitas Rtuning
tarmo kirjutas:chiniqua'le:
Kui vähegi võimalik, siis võta 413, mitte 410.
Mootor mootoriks - see jõuab isegi 31" rehviga minna, tuleb lihtsalt harjuda. Sidur pole ka probleemiks kui harjud seda mitte eriti palju kasutama (ei tohi libistada praktiliselt üldse).
Põhiprobleemiks on kujunenud hoopis esimeste püsikiirusliigendite nõrkus. Neid on meil puruks läinud viimasel 4 võistlusel iga kord ja hetkel sellepärast ka masin seisab, et samamoodi jätkata pole mõtet.
410-l on sillad mõnevõrra peenemad ja seega nõrgemad kui 413-l ja sellest ka need jamad. Kui ikka otsustad 410 osta, siis soovitan piirduda 29-30" rehviga. Siis ehk kestab.
Suslikul (413)oli 31x10,5x15 rehv ja püsikiirusliigendeid me ei vahetanud, kõik kestis!
Postitatud: N Okt 04, 2007 5:21 pm
Postitas Landy
RAMBO kirjutas:selge,pidasingi just seda 1,3est silmas

413/Samurai mudelid on munu andmetel tehtud 4 erineva mootoriga. Kõik ca 1.3 liitrit kuid vastavalt karpa ja kolme erineva pritsungiga. Ka võimsus on erinev. Kahjuks ei leia hetkel netist seda võrdlusta tabelit üles