1. leht 1-st
GrandCherokee ja ca 3T haagise vedamine
Postitatud: E Juun 27, 2022 8:21 am
Postitas margsu
Tervist siinolijad. Sai omale soetatud siis Quadra-Drive versiooniga GrandCherokee ja plaan temaga ca 3T haagist vedada. Kas oskab keegi öelda kas see masin selle välja kannatab ja kas Quadra-Drive vahekast selle välja kannatab. Manualist lugesin, et vähemalt saab Overdrive funktsiooni välja lülitada raske koormaga liikumise ajaks. Mootoriks muidu 4.7 ja usun, et sellest ei tohiks kuidagi väheks jääda.
Re: GrandCherokee ja ca 3T haagise vedamine
Postitatud: E Juun 27, 2022 10:18 am
Postitas vreps
Üldiselt on nii auto registreerimistunnistuses kui ka tehase manuaalis lubatud haagise massid kirjas ja ma ei näe põhjust nendes numbrites kahelda.
Pigem võib üldjuhul jääda sellise auto puhul haagise kaalu piirama omaniku vastava kategooria juhilubade puudumine.
Re: GrandCherokee ja ca 3T haagise vedamine
Postitatud: E Juun 27, 2022 11:22 am
Postitas v6sa
Eeldan normaalselt automaatkastiga isendit. Tee kastile dünaamiline õlivahetus ja kontrolli, et kastil oleks jahutusradikas, kui veod on pikemad poolest tunnist. Lühemaid sutsakaid kannatab ilma küll sõita. Kui plaanid illegaalseid konksumasse, siis ei teeks paha uued tagavedrud.
Muidu on hea vedur küll, kui jaksad kütuse kinni maksta...
Selle rongi jaoks peab olema siis "päris E", nagu õigesti viidati. Kood-96 kolmetonnise haagise korral enam ei päästa.
Overdrive väljalülimise vajadus sõltub kiirusest. Kui lasta trassil 90-100 (kui haagisel pole kiirusepiirangut), siis ilmselt on pööret piisavalt. Aga kuskil linnade ääres 50-70-90-50 ukerdades on mõistlik kastil mitte lasta omapäi toimetada, vaid juhtida käiguvahetusi käsitsi. Raskel rongil näiteks mootorpidurdus madalama käiguga on päris rahakotisõbralik asi.
Re: GrandCherokee ja ca 3T haagise vedamine
Postitatud: E Juun 27, 2022 11:33 am
Postitas margus61
Ma olen 2,7 CRD QuadraDrive masinaga vedanud 1600 kg suht suure tuuletakistusega haagissuvilat (2,5m lai, tiislita 6,5m pikk) ca 15000 km ja selle peale küll tehnikaga probleeme ei esinenud. Tavaliselt 80...90 km/h, vahel 300 km jutti suvisel ajal, Soome ja Põhja-Norra mägesid ka. Sageli sai käsitsi käike näpitud ja 4-nda käiguga piiratud.
Re: GrandCherokee ja ca 3T haagise vedamine
Postitatud: E Juun 27, 2022 12:15 pm
Postitas MrMägilane
Soovitatakse ainult sildadesse (taha vähemalt) teist õli kui vedamist tihemini ette tuleb, 80w90 asemel 75w140.
Re: GrandCherokee ja ca 3T haagise vedamine
Postitatud: E Juun 27, 2022 12:41 pm
Postitas ahto42
Ma küll jeebi kaste ei tea, kas neil läheb iga käiguga hüdromuhv lukku või mitte. Olen tähele pannud, et just see mitte lukus olemine kuumutab õli kõige rohkem, st kui rasket haagist on vaja manööverdada. Maantepeal kõik sõlmed lukus, siis temp normis.
Re: GrandCherokee ja ca 3T haagise vedamine
Postitatud: E Juun 27, 2022 1:58 pm
Postitas ibra
margsu kirjutas: ↑E Juun 27, 2022 8:21 am
Tervist siinolijad. Sai omale soetatud siis Quadra-Drive versiooniga GrandCherokee ja plaan temaga ca 3T haagist vedada. Kas oskab keegi öelda kas see masin selle välja kannatab ja kas Quadra-Drive vahekast selle välja kannatab. Manualist lugesin, et vähemalt saab Overdrive funktsiooni välja lülitada raske koormaga liikumise ajaks. Mootoriks muidu 4.7 ja usun, et sellest ei tohiks kuidagi väheks jääda.
Quadra-Drive on veoskeem, mitte vahekast.
Re: GrandCherokee ja ca 3T haagise vedamine
Postitatud: K Juun 29, 2022 9:50 pm
Postitas margsu
Seal siiski see vahekasti talitlusviis nö. Jah seal vahekast oli mingitel veoskeemidel sama kuid talitlusviis erinev
Re: GrandCherokee ja ca 3T haagise vedamine
Postitatud: T Aug 02, 2022 10:36 pm
Postitas rannamees
4,7 on overdrive võimalus, kasuta seda.
Manuali järgi on raske haagise veol kõik õlivälbad 1/2 tavalisest.