1. leht 3-st

chevi tõste

Postitatud: N Sept 27, 2007 9:25 pm
Postitas M.A.R.E.K
mida arvate sellisest koosseisust.... http://www.skyjacker.com/products-searc ... ber=C4636K

ja kui väheks jääb siis ka veel 5tolli kere tõstet .....
ja muidugi ka 35 rehvid alla....

mida arvate kas läheb paljuks või mitte :?: ja sellise suure tõste puhul tuleb ka piduri voolikuid ja jumal teab mida ära vahetada :?:
tellida uidas saab kas võtan lihtsalt toote koodi ja siis partsu või proovin mõne diileri pehmeks rääkida...
ootan teie mõtte välgatus :wink:


(ps ,eriti tahaks kuulata jr-i arvamust)
seniks aga jõudu kõigile :) :) :)

Re: chevi tõste

Postitatud: N Sept 27, 2007 9:35 pm
Postitas MahviaDeTyrk
M.A.R.E.K kirjutas:5tolli kere tõstet .....
5 tolli ? :shock:

Postitatud: N Sept 27, 2007 9:41 pm
Postitas M.A.R.E.K
sorry mõtlesin tollide asemel sendimeetreid
õige oleks siis nii 2tolli kere tõstet

Postitatud: N Sept 27, 2007 10:48 pm
Postitas virgo
Vastik on olla selline kibestunud noria nagu mina.....seega->
1-Tee endale ise selgeks mida sa saada tahad!(Alates auto ostmisest stiilis Pajero-Patrol-Tahoe kuni rehvi ja tõste ja midaiganes kuhumaani välja)
2-Kui sa ajad cm ja tollmõõdustiku omavahel segamini-sorry-mina sind tõsiselt küll võtta ei suuda.
3- Tõste,rehvid ja bla-bla...mida...selle laevaga lähed metsa? Mitte, et ma keelaja oleks, või keelata saaks aga...paneb korra pea tööle palun... Neid bling-bling tõste-kroomveljemehi on niikuinaa juba üle pea. Pane pere peale ja saad ka MS-i või mingi AT-ga oma sõidud edukalt tehtud, vahest ka põllu peale pööratud.
4-Ole palun Hea Mees ja pane oma õigekiri vähe paremini raamidesse.
Õhtuselt õel...
Virgo

Postitatud: N Sept 27, 2007 11:54 pm
Postitas rommi
Kuna tulin just metsast ja tuju on mõnus magusväisnud, siis ma nii õel pole kui chp... AGA... tekib ka mul küsimus - milleks sa hakkad masinat ehitama? No chevy on iseenesest lahe masin ja 35" rehviga näeb ta suht cool välja. Aga arvesta, et 35" rehvi ei talu isegi osad talasillad, rääkimata sõltumatust vedrustusest. Kui tahad offroaderit, mille 35" ei ole ainult linnas hellalt "veeretamiseks" siis mõtle talasildadele... Või siis jäta nii nagu praegu ja on väga lahe. Ma ei taha väita, et see tõste nüüd just väga rumal mõte oleks, äkki tahadki enamasti linnas/teel sõita ja väga lammutama ei hakka... tee ära. Aga see värk ei kesta.

Postitatud: E Okt 01, 2007 8:27 am
Postitas Daniel
kas see teema ei peaks GM'is olema ?
igaljuhul mis selle tõste mõtteks oleks ? - lihtsalt et 35" rehvid ära mahutada ilma kere lõikamatta või lihtsalt on kõrgemal värsem õhk ?

skyjacker on hea - aga ma soovitaks antud komplekti mitte osta - sest
tagumine tõste tehakse blokkidega.

Kui tahad paremat maastiku läbivust ja ilma mureta Fullsize meestele järgi sõita siis tee SFA ( solid front axle swap )

ja kereõste mõte unusta parem ära ... see oleks sama kui panna tõste sõiduautole.

Postitatud: T Nov 06, 2007 6:59 pm
Postitas M.A.R.E.K
nüüd kus asi otsustatud,käisin täna partsus ja selgus kurb tõsiasi,et transa ja kõik maksud ka partsu% lähvead sama kalliks kui tõstesari ise.
nägin kuskil foorumis ,et mis moodi käib tellimine ja palju makse tuleb maksta aga mitte ei leia seda kohta enam ülesse.oli see siis mingi tabeli kujul välja toodud :?:
SFA ( solid front axle swap ) mõte käis ka korra peast läbi aga ei taha autot nii palju ka ümber teha ja auto rohkem ju igapäevaliikur.(ja see läheks päris kalliks)
fullsize meestel järel sõitmiseks on mölkis ja kriipe kraape täis bj :twisted:

kas see on kõigi tellitavate asjadega nii ,et kulud on samad mis asja hind :?:

Postitatud: T Nov 06, 2007 7:35 pm
Postitas reimo
M.A.R.E.K kirjutas:kas see on kõigi tellitavate asjadega nii ,et kulud on samad mis asja hind :?:
Eks sõltub asja kaalust ja hinnast, aga vist kipub rauast asjadega sinnapoole.
Minu vahekasti keti ja stabika pukside hind tuli selliselt:
CHAIN - $95
REAR BUSHING - $9.54
FRONT BUSHING - $15.90
SHIPPING - 38.00
TAX - $11.09
PAYPAL Fee (foreign transaction) 6.61

TOTAL 176.14
Siia tuli juurde Eesti riigile toll ja 18% käibekat + postile dekl. tasu, kokku ca 2500.-

Postitatud: T Nov 06, 2007 9:29 pm
Postitas Romek
Oma kogemus jupimüüjatega:

T.. P..... hind 30000.-
A.. B.....sama asi 18500.-

Tasub küsida erinevatest kohtadest küll.

Ole selle ehitamisega ettevaatlik, algul väike tõste ja suuremad rehvid, siis vints, siis aeglasemad ülekanded, kuna rehvid said suured, muidugi lukud sildadesse, siis ei istu pere enam autosse, kuna nii seest kui väljast on auto porine jne....

Muidugi tore oleks "tõste-blig-bling kroomimehi" rohkem metsas näha, vahelduseks cheromeestele :puke:

OK see oli nali, lihtsalt see bling-bling jutt...

Postitatud: T Nov 06, 2007 9:50 pm
Postitas jr
M.A.R.E.K kirjutas:nüüd kus asi otsustatud,käisin täna partsus ja selgus kurb tõsiasi,et transa ja kõik maksud ka partsu% lähvead sama kalliks kui tõstesari ise.
nägin kuskil foorumis ,et mis moodi käib tellimine ja palju makse tuleb maksta aga mitte ei leia seda kohta enam ülesse.oli see siis mingi tabeli kujul välja toodud :?:
SFA ( solid front axle swap ) mõte käis ka korra peast läbi aga ei taha autot nii palju ka ümber teha ja auto rohkem ju igapäevaliikur.(ja see läheks päris kalliks)
fullsize meestel järel sõitmiseks on mölkis ja kriipe kraape täis bj :twisted:

kas see on kõigi tellitavate asjadega nii ,et kulud on samad mis asja hind :?:
Jah, nii suurte tükkide puhul võib täiesti vabalt olla transa pea pool tõste enda hinnast. Jänkist tellides lisandub hinnale 18% käibemaksu kogusumma pealt, mis sisaldab ka transporti, siis 3% importi, ligi 500EEK maakleritasusid ja ongi kõik. 30kg transa võib vabalt olla miski 300USD. Omale tellisin HAD'ist tagumise custom kardaani. Kardaan maksis 400USD ja transa üle 400USD.

Ja soovitan seda komlpekti vaadata:
http://www.skyjacker.com/products-searc ... r=C4636KSS

Seal tagumine tõste vedrudega, mitte plokkidega. Plokkidega on SITT. Lõhub lehtvedru ja masina sõiduomadused kannatavad rämedalt, kuna plokiga mõjub lehtvedrule jõuõla printsiip, mis väänab seda igas suunas kordi suurema jõuga ja seega kergemalt.

Minul läks 6" tõstesari maksma oma Chevyle koos kõikide vedrude, poltide, pukside, kiigede, voolikute, roolivarraste ümbertegemise ja no kõigega kokku 55 000eek. Oleks saanud odavamalt, kui oleks mõne autotoojaga rääkinud, et kuule, viska mõne auto kasti kui tood, aga kiire oli. Tõenäoliselt oleks 10 000 - 15 000 odavamalt saanud.

SkyJacker on muidu hea, soovitan! Ja Topi kaudu asju ajades on ka garantii detailidel olemas! Mis on samuti oluline, olen ise korduvalt seda kasutama pidanud ja kusjuures täitsa toimib! Ise tellides võid selle asja ära unustada!

Jah, ka voolikuid on sulle vaja ja roolihoovastiku korrigeerimiseks suurema langusega karbikäppa. Kõik on Sky valikus olemas. 35" peaks nibin nabin ära mahtuma ja 2" keretõstet pole selle auto juures üldse paha mõte, kuna esisilla perversne ehitus ei lase rohkem lihtsalt tõsta. Niigi lähevad poolasside nurgad ebaloomuliku asendisse ja 1500 seeria ei hiilga niigi oma vastupidavusega väga sildade poole pealt. Tõsist metsaautot ilmselt ei saa kunagi sellest, kuna esisilla käik on väike ja vastupidavus olematu. Aga asfaldile näitamiseks ja kergemaks softroadiks sobib. Üldiselt pohh, mida teised räägivad. Tee nii, et endal hea on. Üldiselt ongi vaja vahest teha asju, mis lihtsalt pähe tulevad. Kuigi, kui perspektiiviga ette mõelda, siis tasuks jah juba vana K30 hankida ehitamiseks, millel kohe über-pommikindlad sillad ja laiem raam parema stabiilsuse saavutamiseks maastikul.

Postitatud: K Nov 07, 2007 9:54 am
Postitas M.A.R.E.K
Ja soovitan seda komlpekti vaadata:
http://www.skyjacker.com/products-searc ... r=C4636KSS
seda komplekti ma mõtlengi see mis esimeses postis kirjas see oli liiga rutakas otsus.
Kere tõstat tuleb paraku ise aretama hakkata sest pakutavad sarjad on kõik only cas engine (mis neil küll vahet on kas bens. või diisel)

Postitatud: K Nov 07, 2007 10:15 am
Postitas Occassion
M.A.R.E.K kirjutas:Ja soovitan seda komlpekti vaadata:
http://www.skyjacker.com/products-searc ... r=C4636KSS
seda komplekti ma mõtlengi see mis esimeses postis kirjas see oli liiga rutakas otsus.
Kere tõstat tuleb paraku ise aretama hakkata sest pakutavad sarjad on kõik only cas engine (mis neil küll vahet on kas bens. või diisel)
Seda kere tõstet on sul vast ise lihtsamgi teha. kuna tõstetakse seda olemasolevate pukside vahele pandud lisa puksidega. Mille võid vabalt teha ise valmis. Ning uued pikad poldid osta Baltic Bolt'ist. Ise tellisin kunagi oma chevyle ka selle 2'' tollise tõstesarja ja maksis miski 3 kilo umbes ning sealgi olid osad poldid puudu (õigemini liiga lühikesed) seega pidin ise juurde ostma.

Teine asi selle tõstmisega on ka see, et kui tahad väga tõsta ja kasutada ka selleks spets tõstearja siis enne käi ARK'ist läbi ja proovi kindlaks teha kas nad selle peale hästi vaatavad või mitte (Pärast võib tekkida ülevaatusega jama - ei lasta läbi + dokumendid ringi teha). Alles siis saad mõelda edasi - kas osta see sari või kohe valmis kõrge masin (mis lõppude lõpuks tuleks isegi odavam kui ise teha). Samas ise on ikka jube mõnus uusi detaile külge keerata ja saada selline tulemus nagu oled ihaldanud.

Kui nüüd selle tõstmise juurde veel korra tagasi tulla siis pead ühte asja mõistma, et ka odavam oleks panna alla ette täissild ja siis lihtsalt uued sisud sisse osta et oleks nii taga ja ees samasugune ülekanne. Ja see lihtsustab oluliselt sinu ehitust.
Olen ise selle juba läbi teinud ning enam samasse ämbrisse ei astuks. Kõige parem oleks leida kõik see vajalik kraam mõnest romulast ja siis uuendada niipalju, et kõik toimiks. st vanad detailid mis ei kõlba uute vastu vahetada (just silla sisude osas). Samas igasugu lehtvedrud jne saad ju kohe alla kruvida. Vähemalt mina teeks nii. Aga see kõik on ikka sinus endas kinni mida ja kuidas teha. Ning palju oled nõus kulutama. Minul läks masina tõstmine koos sarja ja tagasillaga maksma umbes 57 kilo. plus veel veljed ja rehvid 20 kilo. - seega pole just odav lõbu.

Postitatud: K Nov 07, 2007 10:25 am
Postitas Daniel
Siiski mis mõtet on igapäeva sõidukit tõsta kui offroad masin olemas ?

bensukal ja dislal eitohiks kerel mingit vahet olla - aga keretõste kindlasti ei lahenda yhtegi probleemi.

SFA tuleks rahaliselt lõpptulemusena sama või veidi kallim kui vedrutõste aga seal saaks palju asju ise teha - ilma et peaks midagi tellima.

Postitatud: K Nov 07, 2007 10:31 am
Postitas Occassion
Daniel kirjutas:Siiski mis mõtet on igapäeva sõidukit tõsta kui offroad masin olemas ?

bensukal ja dislal eitohiks kerel mingit vahet olla - aga keretõste kindlasti ei lahenda yhtegi probleemi.

SFA tuleks rahaliselt lõpptulemusena sama või veidi kallim kui vedrutõste aga seal saaks palju asju ise teha - ilma et peaks midagi tellima.
Minul oli see keretõste nt. hädavajalik kuna muidu poleks saanud korralikult rattaid pöörata ilma, et need poleks vastu koopaid käinud seest. Seega mõnikord on sellest ka väike kasu olemas - samas teistpidi aga kapoti alla peab ettevaatlik olema sest mootor jääb paigale ja radikas tõuseb üles koos kerega mis võib põhjustada mõnda ebameeldivust. Suutsin ise niimoodi paar auku radikasse saada. + veel bensupaagi juures tasub olla ettevaatlik. aga siiski saab jah kõik lihtsalt ise ära teha ilma et peaks midagi tellima - puksid lased teha treialil sellest plastik puksi materjalist mis on nii mõnus treida ja samas ülitugev materjal. Ja sobib ideaalselt sinna raami tõsteks.

Postitatud: K Nov 07, 2007 11:57 am
Postitas jr
Mõte on siis, kui tahad panna alla suuremaid rehve, aga lihtsalt selle lisatolli tõstmine on vedrustusest mõtetult kulukas. A'la kardaaniristid ei anna rohkem enam alla kukkuma või on ikkagi jah vaja ka lõigata koopast tükke välja ja seda oluliste kandevkonstrukstioonide koha pealt, mis Chevyl on suht lollakalt esimese porikoopa tagumise seina taga kohe.