Suzuki GV 2007 suitseb
Postitatud: T Mär 15, 2022 1:16 pm
Tere.
Sõiduk: Suzuki Grand Vitara, 2.0 bens, J20A, 2007.aasta
Probleem järgnev:
Peale pikemat ühtlastel pööretel maanteesõitu foori taha seisma jäädes ja sealt liikuma hakkamisel, mootor puterdab ning valge tossupilv on summutist väljas.
Tühikäik foori taga seistes ühtlane.
Korra tossutab ja edasi sõidab nagu poleks mitte midagi viga. Teema on ainult ühtlaste pööretega pikema maanteesõidu järgne, sest kui maanteel rohkem pööretega mängida, siis antud viga ei ilmne.
Diagnostika vigu ei näita, heitgaasid normis.
Õli ja jahutusvedelik püsivad normis, kütusekulu olenevalt rehvist-sõidustiilist 10-12L/100km.
Vahetatud lamda ja õhulugeja, peal uued küünlad. Süütepoolide takistused mõõdetud, kõik võrdsed.
Peale õhulugeja vahetust tehtud ka segusiibri kalibreerimine. Visuaalis vaadatud siibri tööd, kõik tundub okei.
Talvel suuremate külmadega probleem ei ilmnenud, nüüd pluss kraadidega teema tagasi.
Esindusse kirjutasin murest, arvasid juba ennetavalt, et kui koode pole, siis ei tuvasta midagi.
Endal mõttes olevad asjad, mida veel kontrollida:
Pihustid
O2 andur peale katalüsaatorit (hobikasutaja diagnostikaga jälgides püsis näit stabiilselt seal, kus olema peaks)
Kas kellelgi on mingit sarnast probleemi olnud või pakub midagi, millele veel tähelepanu pöörata?
Võib soovitada ka mõnda japsidega tuttavat diagnostikut lõuna-eesti kandist
Sõiduk: Suzuki Grand Vitara, 2.0 bens, J20A, 2007.aasta
Probleem järgnev:
Peale pikemat ühtlastel pööretel maanteesõitu foori taha seisma jäädes ja sealt liikuma hakkamisel, mootor puterdab ning valge tossupilv on summutist väljas.
Tühikäik foori taga seistes ühtlane.
Korra tossutab ja edasi sõidab nagu poleks mitte midagi viga. Teema on ainult ühtlaste pööretega pikema maanteesõidu järgne, sest kui maanteel rohkem pööretega mängida, siis antud viga ei ilmne.
Diagnostika vigu ei näita, heitgaasid normis.
Õli ja jahutusvedelik püsivad normis, kütusekulu olenevalt rehvist-sõidustiilist 10-12L/100km.
Vahetatud lamda ja õhulugeja, peal uued küünlad. Süütepoolide takistused mõõdetud, kõik võrdsed.
Peale õhulugeja vahetust tehtud ka segusiibri kalibreerimine. Visuaalis vaadatud siibri tööd, kõik tundub okei.
Talvel suuremate külmadega probleem ei ilmnenud, nüüd pluss kraadidega teema tagasi.
Esindusse kirjutasin murest, arvasid juba ennetavalt, et kui koode pole, siis ei tuvasta midagi.
Endal mõttes olevad asjad, mida veel kontrollida:
Pihustid
O2 andur peale katalüsaatorit (hobikasutaja diagnostikaga jälgides püsis näit stabiilselt seal, kus olema peaks)
Kas kellelgi on mingit sarnast probleemi olnud või pakub midagi, millele veel tähelepanu pöörata?
Võib soovitada ka mõnda japsidega tuttavat diagnostikut lõuna-eesti kandist