1. leht 1-st

masin veekindlaks?

Postitatud: R Okt 15, 2004 11:02 pm
Postitas al
Eesmärk: lihtsalt kergemaid veekogusid, (kuni p...e märjaks saab) omal jõul läbida, ilma et sellele järgneks kohene kapitaalne hooldus, või remont. auto on BJ, D mootoriga ja TR2-3 ei ole sihiks,
Mis on tehtud:
õhuvõtt on kapoti all maks kõrgusel, snorkel pole võimatu. Torud saavad üle tihendatud.
Karteri tuulutus on endisest lahtisest torust kõhu all, viidud õhuvõttu.
Sildade tuulutustorud on pikendatud, esisilla oma kapoti alla, tagumine esialgu raamini, aga on võimalus veel kõrgemale.
elektri osas on kõik releed jms karbid maks kõrgusel, pistikud saavad ühendatud veekindla määrdega. ekstreemsemateks juhtudeks on massilüliti.
Aga,...
kuidas suhtuvad malmkollektorid jm. kuumad torud, kokkupuutesse külma veega? olen kuulnud, et mitte eriti soosivalt.
jahutuse vent on mehhaaniline, silik. anduriga, st. müttab kuis jõuab ja tahab. Veega kokku puutudes, vist enam ei jõua ei taha? elektriline installida?
Kas käima- ja jaotuskastidel on eraldi tuulutused?
Kas summutile piisab elegantsest kaarest tagaosas, või peab kergitama?
Kuidas ja kas üldse sulgeda sidurikoda, hoova juurest, hetkel seal mitte eriti tihe kummilutt.
Kas on veel miskit, mitte vett kannatavat, mille olen unustanud?

a.

Re: masin veekindlaks?

Postitatud: K Jaan 19, 2005 11:32 pm
Postitas ir
al kirjutas:Eesmärk: lihtsalt kergemaid veekogusid, (kuni p...e märjaks saab) omal jõul läbida, ilma et sellele järgneks kohene kapitaalne hooldus, või remont. auto on BJ, D mootoriga ja TR2-3 ei ole sihiks,
Mis on tehtud:
õhuvõtt on kapoti all maks kõrgusel, snorkel pole võimatu. Torud saavad üle tihendatud.
Karteri tuulutus on endisest lahtisest torust kõhu all, viidud õhuvõttu.
Sildade tuulutustorud on pikendatud, esisilla oma kapoti alla, tagumine esialgu raamini, aga on võimalus veel kõrgemale.
elektri osas on kõik releed jms karbid maks kõrgusel, pistikud saavad ühendatud veekindla määrdega. ekstreemsemateks juhtudeks on massilüliti.
Aga,...
kuidas suhtuvad malmkollektorid jm. kuumad torud, kokkupuutesse külma veega? olen kuulnud, et mitte eriti soosivalt.
jahutuse vent on mehhaaniline, silik. anduriga, st. müttab kuis jõuab ja tahab. Veega kokku puutudes, vist enam ei jõua ei taha? elektriline installida?
Kas käima- ja jaotuskastidel on eraldi tuulutused?
Kas summutile piisab elegantsest kaarest tagaosas, või peab kergitama?
Kuidas ja kas üldse sulgeda sidurikoda, hoova juurest, hetkel seal mitte eriti tihe kummilutt.
Kas on veel miskit, mitte vett kannatavat, mille olen unustanud?

a.
kindlasti kui suudad kannatada vähe aega kaldal kuni "torud"vähe jahtuvad,siis ei tohiks nendega midagi juhtuda.ventika kohta niipalju,et kui piisavalt rahulikult vette minna (mootori pöörded min)ei tohiks midagi juhtuda kuna temp kindlasti langeb ja hüdro sidur peaks ka järgi andma,kindlasti el parem.
Käima ja jaotuskastidel kindlasti eraldi tuulutused ja tuleks ka ülesse tuua mootori õhuvõttu(snorklisse).
Summutiga ei juhtu midagi kuni mootor välja ei sure,kui juhtub ja siis ära parem autot käivita kuna seisma jäänud mootoriga võib väljalasketorustiku kaudu läbi klappide vesi silindrisse sattuda.
sidurist :?:
Kindlasti ka kütusepaak,sellel ka tuulutus.
Ja kindlasti ka õli kork ja kütusepaagi kork!
PS! tagumik märg hoolimata pingutustest!
pole just võibolla kõige parem nõuandja,kuid eks siin ole targemaid kui mina eks nemad siis parandavad mind.

edu ir