Sorento puudused maastikul on madalad plastist stanged, mis ukerdades kindlasti millegi taha kinni jäävad ja siis on pilpad taga.
Teine suur puudus turbo cooleri ajuvaba asukoht - kõige madalamas kohas jahutusradika ja karterikaitse vahel. Väga kerge ära lõhkuda ja ilmselt enamusel on vigastatud/lekivad. Näiteks mul endal läks roigas läbi cooleri... Ja ilma tõsteta on ikkagi madal. Ühesõnaga sorento on pigem üks janune sõiduauto. Samas on tal ikkagi päris 4vedu, mitte linnamaasturi liba ja seetõttu ronib täitsa hästi edasi sinnamaani kuni stangedest kahju hakkab. Esimene kardaanirist ka - originaalosana ainult koos kardaaniga, tegelikult leiab ka õige risti ja saab vahetada.
Veoskeeme, sõltuvalt vahekasti tüübist, on 2 - kas pidev 4 või siis lülitatav 4 (tavaoludes tagavedu). Pidev 4 on vast mugavam pargimaasturina kasutamisel (kruusateel/talvel sõites), lülitatavaga on vastupidi - metsas vähe julgem, aga tagaveolisena kruusal või lumel hulka kipakam.
103 või 125 vahe on peamiselt turbode erinevusest. 125 on rõhuanduriga cooler ja see on 2-3x kallim

No ja 125 on uuem facelift - ilusam armatuur ja seljatoe taskud ei ripu nagu töllakil mokad.
Noja sorento tüüpviga rooste - vanadel esimestel mudelitel tagasilla kinnitused nii sillatala kui kere küljes (nüüd ilmselt juba ka raami tagaosa) ja tagatiiva kaared/tagumised rattakoopad. Praeguseks on ilmselt juba üsna võimatu leida normaalses korras, plekitöid mitte vajavat masinat. Mul on 2007a ja just lasin uued tiivakaared/küljekarbid panna.
Tehnika poole pealt on vähemalt minul vedanud - kestab täitsa hästi, ei lagune ja kõik suuremad probleemid on enda poolt metsas tekitatud... Aga eks sai korralikku isendit ka kaua otsitud

Üldiselt siiamaani enamvähem täitsa rahul - selline vahelüli mugava linnamaasturi ja ebamugava maasturi vahel.
G