1. leht 2-st
Wk2 õlisurve
Postitatud: N Jaan 06, 2022 10:33 pm
Postitas Tegija
Tere!
Tegemist siis grand cheroga aastast 2012 3.0 177kw. Õlituli vilgub. Kord põleb siis kustunud. Õues käivitades pigem põleb. Soojas garages ok. 100km rahulikult 70km tunnis ei süttinud kordagi. Kas on mõtteid kellelgi. Õli 5w30 castrol vahetatud 15000 tagant..
Re: Wk2 õlisurve
Postitatud: N Jaan 06, 2022 10:57 pm
Postitas LauriJ
Kas sellel polnud tüüpviga, et õlipumpa ringi ajav ülekanne on võlli otsa pressitud ja ükshetk ei püsi enam tihedalt küljes? Õlipumba vahetamine on tore tegevus, mootor maha jne.
Re: Wk2 õlisurve
Postitatud: N Jaan 06, 2022 11:22 pm
Postitas ahto42
Loodame, et ainult õlipump jebib, Kui ei, siis uus mootor.
Ülemuse 2017 omal LS 104K KM oli kiri ees oil pressure low ja keegi ei remondi, sest sisu ei pakuta ka, b osi ka mitte. Lammaritest mootoritest pmst tühjad. Carringist uus big block.
Re: Wk2 õlisurve
Postitatud: R Jaan 07, 2022 9:05 am
Postitas Pahh
Kas 184kw mootoril on sama probleem??
Olen kuulnud et need mootorid ka samas ikalduvad.... ja küsitavaim osa selle auto juures pidigi olema mootor, mida võtta ei ole kuskilt....
Re: Wk2 õlisurve
Postitatud: R Jaan 07, 2022 10:29 am
Postitas ahto42
Pahh kirjutas: ↑R Jaan 07, 2022 9:05 am
Kas 184kw mootoril on sama probleem??
Olen kuulnud et need mootorid ka samas ikalduvad.... ja küsitavaim osa selle auto juures pidigi olema mootor, mida võtta ei ole kuskilt....
2017 on juba 184kw Euro6, kehvem. Meil teeb kurja pikk õlivahetusvälp. Käsiraamat ütleb selgelt et mitte ole 10k miili/16k km, aga Silber ütleb sirge lealjaga 20k km.
177kw euro5, peaks parem olema.
Re: Wk2 õlisurve
Postitatud: R Jaan 07, 2022 11:10 am
Postitas vreps
Tegija kirjutas: ↑N Jaan 06, 2022 10:33 pm
Tere!
Tegemist siis grand cheroga aastast 2012 3.0 177kw. Õlituli vilgub. Kord põleb siis kustunud. Õues käivitades pigem põleb. Soojas garages ok. 100km rahulikult 70km tunnis ei süttinud kordagi. Kas on mõtteid kellelgi. Õli 5w30 castrol vahetatud 15000 tagant..
Alustada tuleb reaalsest õlisurve mõõtmisest ja alles peale seda mõtleme edasi, mingid tulukesed pole veel diagnoos.
Re: Wk2 õlisurve
Postitatud: R Jaan 07, 2022 1:54 pm
Postitas v6sa
vreps kirjutas: ↑R Jaan 07, 2022 11:10 am
...
Alustada tuleb reaalsest õlisurve mõõtmisest ja alles peale seda mõtleme edasi, mingid tulukesed pole veel diagnoos.
Aamen!
Ka praod õlivõtturis pole mitte tundmatu mure.
Re: Wk2 õlisurve
Postitatud: R Jaan 07, 2022 1:59 pm
Postitas TiitR
ahto42 kirjutas: ↑R Jaan 07, 2022 10:29 am
Pahh kirjutas: ↑R Jaan 07, 2022 9:05 am
Kas 184kw mootoril on sama probleem??
Olen kuulnud et need mootorid ka samas ikalduvad.... ja küsitavaim osa selle auto juures pidigi olema mootor, mida võtta ei ole kuskilt....
2017 on juba 184kw Euro6, kehvem. Meil teeb kurja pikk õlivahetusvälp. Käsiraamat ütleb selgelt et mitte ole 10k miili/16k km, aga Silber ütleb sirge lealjaga 20k km.
177kw euro5, peaks parem olema.
Esimesed 184kw (2013-2016) on samuti Euro5
P.S Tartu Silber ei ütle Jeepi kohta enam midagi. Eelmine nädal oli vaja diagnosti teha, öeldi, et pole enam ei varuosi ega ka arvutit diagnostiks. Carringus tehti.
Re: Wk2 õlisurve
Postitatud: R Jaan 07, 2022 3:00 pm
Postitas Tegija
Põhjus.

- jeebi õlivõttur.jpg (1.65 MiB) Vaadatud 1326 korda
Re: Wk2 õlisurve
Postitatud: R Jaan 07, 2022 4:03 pm
Postitas TiitR
Tegija kirjutas: ↑R Jaan 07, 2022 3:00 pm
Põhjus.
Ei ole põhjus (ok põhjus õlirõhu puudumisele), tagajärg on. Seda ollust tuleks seal natuke analüüsida. Pakun, et koosneb tahmast ja õlist. LC120-l oli sama tüüpiline viga, kui pihustiseibid hakkasid gaase karterisse laskma ja oli ka mitmeid juhuseid mootori kottijooksmistest, millest tean, et päris paljud autod said omale lausa uued mootorid (kui oli täielik esinduse hooldeajalugu).
Re: Wk2 õlisurve
Postitatud: R Jaan 07, 2022 10:28 pm
Postitas ahto42
Liiga aktiivne egr kah põhjustab sellist asja
Re: Wk2 õlisurve
Postitatud: L Jaan 08, 2022 11:24 am
Postitas v6sa
ahto42 kirjutas: ↑R Jaan 07, 2022 10:28 pm
Liiga aktiivne egr kah põhjustab sellist asja
Siiski hooletud omanikud, kes usuvad turunduse mulli pikkadest hooldevälpadest ja lasevad õlil liiga mustaks minna. Asja teeb hullemaks õlivahetus imimasinaga, kus karteripõhja punni ei avata ja seega ei näe, mida ja mis moodi sealt välja valgub.
Re: Wk2 õlisurve
Postitatud: L Jaan 08, 2022 1:22 pm
Postitas vreps
v6sa kirjutas: ↑L Jaan 08, 2022 11:24 am
ahto42 kirjutas: ↑R Jaan 07, 2022 10:28 pm
Liiga aktiivne egr kah põhjustab sellist asja
Siiski hooletud omanikud, kes usuvad turunduse mulli pikkadest hooldevälpadest ja lasevad õlil liiga mustaks minna. Asja teeb hullemaks õlivahetus imimasinaga, kus karteripõhja punni ei avata ja seega ei näe, mida ja mis moodi sealt välja valgub.
Sada protsenti nõus.
Re: Wk2 õlisurve
Postitatud: L Jaan 08, 2022 2:47 pm
Postitas ahto42
Kui nüüd esimest postitust uskuda, siis 15 000 km ei ole väga suur välpade vahe, eeldusel, et need on tehtud nö algusest peale, aga kui soetad teise ringi masina, siis hirm.
Sama enda M9R x-trailiga. Kui ostsin siis oli 130t km ees ja õlivahetused sinnamaani 28-33 tkm tagast. Praegu 213 tkm ees ja olen sihtinud sinna 10-12tkm. Eks näis, kaua kestab.
Re: Wk2 õlisurve
Postitatud: L Jaan 08, 2022 5:25 pm
Postitas Tegija
ahto42 kirjutas: ↑L Jaan 08, 2022 2:47 pm
Kui nüüd esimest postitust uskuda, siis 15 000 km ei ole väga suur välpade vahe, eeldusel, et need on tehtud nö algusest peale, aga kui soetad teise ringi masina, siis hirm.
Sama enda M9R x-trailiga. Kui ostsin siis oli 130t km ees ja õlivahetused sinnamaani 28-33 tkm tagast. Praegu 213 tkm ees ja olen sihtinud sinna 10-12tkm. Eks näis, kaua kestab.
See auto meie käes olnud 2019 septembrist. Mida ja kuidas enne tehti, kes seda teab.