1. leht 1-st

mootor suitseb

Postitatud: R Sept 21, 2007 2:46 pm
Postitas Tormi
rahulikult sõites ei suitse kõvasti aga kui tuuritada siis suitseb
ja teine probleem on et autol pole jõud ültse
3 käik sees ja 40km/h,aga mingi aja peale võtab hoogu
autoks nissan terrano 2,7 td
abi pls

Re: mootor suitseb

Postitatud: R Sept 21, 2007 2:57 pm
Postitas boob
Tormi kirjutas:rahulikult sõites ei suitse kõvasti aga kui tuuritada siis suitseb
ja teine probleem on et autol pole jõud ültse
3 käik sees ja 40km/h,aga mingi aja peale võtab hoogu
autoks nissan terrano 2,7 td
abi pls
Turbo saba andnud :roll:

Postitatud: R Sept 21, 2007 8:04 pm
Postitas A.L
Viimati elasin Terrano 2 2,7 tdi-ga sellise ehmatuse üle siis kui õhufiltrit vahetades jäi maf anduri pistik tagasi panemata :oops: Jõud , kiirus ja kiirendus olid läind mis läind.

Postitatud: E Sept 24, 2007 8:25 pm
Postitas Smithers
Mul oli Maverickuga sama lugu. (mootor sama). Jõudu polnud üldse ja kui kõvemini tuuritada lõi tagant valget suitsu välja. Karla Autos kahtlustati ka et turbo läbi. Remondi eest küsiti 10k. :evil:
Otsustasin võtta veel ühe arvamuse ja hinnangu ning töristasin oma käruga Testremi Männiku teel. Seal üks tüüp teadis kohe, milles viga.
Nimelt on targad Nissani insenerid pannud enne peapumpa kütuse pealetulekutoru sisse imetillukese filtri mis ajapikku ummistub. Selle filtri mõte jääb arusaamatuks, kuna ta paikneb peale palju tihedamat kütuse peafiltrit. Hakka või autotootja vandenõu uskuma :twisted: . Lühidalt, Testremis kougiti see filter vahelt ära 3 minutiga, visati see see põõsasse (ausalt), küsiti 50 krooni (maksin 100) ja auto pole kunagi varem nii kiiresti ja jõuliselt liikunud kui peale seda operatsiooni :P

Postitatud: E Sept 24, 2007 9:38 pm
Postitas isakene
See ei ole ainult Nissani kala, see on jaapanlaste üldine mõtteviis. Diislite toitesüsteem ju enamikul Kiki-Bosch. Esimest korda kulus probleemile kaks päeva ja masinaks oli Isuzu KBD 25 kastikas. Mingil Mitsubishil olen ka näinud ja patrolidel on see esimene asi, mis esimese mootori kallal käimisega põõsasse lendab. Tegu on siis pisikese plastvõrguga, mis asub etteandepumba sisselaskestutsi sees :shock: ja on ette nähtud selleks, et mingi juhuslik suurem liivatera või roostetükk ei pääseks etteandepumpa kriipima. Ise olen unerahu huvides paigaldanud etteandepumba ette voolikuvahelise filtri, mis poes paarkümmend eeku maksab ja aegade jooksul on sinna märkimisväärne kogus üsna jämedat saasta kogunenud ja asi nõuab vahetamist keskmiselt korra poole aasta jooksul. Seda voolikutevahelist on kindlasti kiirem ja mugavam vahetada kui peapumpa lammutada ja pärast õhutada... :evil:

Postitatud: T Sept 25, 2007 9:18 am
Postitas Mihkel78
Ise olen unerahu huvides paigaldanud etteandepumba ette voolikuvahelise filtri, mis poes paarkümmend eeku maksab
Mina kasutan Patrolil sama lahendust aga vahele panin suurema, diislile mõeldud filtri, kestab kauem.

Mihkel.

Postitatud: T Sept 25, 2007 11:23 am
Postitas Tormi
tänud abi eest
vaatan mida teha annab :twisted: