1. leht 1-st
1KZ-T Hiluxile 89-97, legaalselt
Postitatud: R Okt 29, 2021 1:35 am
Postitas amevier
Soetasin ilma mootorita Hiluxi 89-97 aastate mudel. Peal on olnud 2L ehk 2,4 vabalthingav ja neti andmeil on tehases nendele aastakäikudele pandud 2L ja 3L(2,8) vabalthingavaid diisleid.
Kaazetti hakati panema alates 97 ja sedagi muudel turgudel.
Aga tahaks panna kaazeti.
Selle kõigega seoses tekkiski küsimus, et kas on meil keegi swappinud 89-97 Hiluxile 1KZ ja selle swapi legaliseerinud?
Re: 1KZ-T Hiluxile 89-97, legaalselt
Postitatud: R Okt 29, 2021 8:36 am
Postitas LauriJ
Legaliseerimisega probleeme pole enam. Uue liiklusseadusega läksid nõuded palju vabamaks.
Re: 1KZ-T Hiluxile 89-97, legaalselt
Postitatud: R Okt 29, 2021 12:52 pm
Postitas Maasturid
amevier kirjutas: ↑R Okt 29, 2021 1:35 am
Soetasin ilma mootorita Hiluxi 89-97 aastate mudel. Peal on olnud 2L ehk 2,4 vabalthingav ja neti andmeil on tehases nendele aastakäikudele pandud 2L ja 3L(2,8) vabalthingavaid diisleid.
Kaazetti hakati panema alates 97 ja sedagi muudel turgudel.
Aga tahaks panna kaazeti.
Selle kõigega seoses tekkiski küsimus, et kas on meil keegi swappinud 89-97 Hiluxile 1KZ ja selle swapi legaliseerinud?
Lääne-Virumaal, äkki kusagil Kadrina kandis sõidab üks vana talasildadega Hilux millel vahel 1KZ-T mootor.
Re: 1KZ-T Hiluxile 89-97, legaalselt
Postitatud: R Okt 29, 2021 7:36 pm
Postitas amevier
Arvestades seda, et veermiku jupid on 89-05 samade koodidega, ei ole seal palju muutunud nende kahe põvkonnaga. Turbokatele pandi ehk tugevamad käigukastid taha ja muu sama ka transmissioonis.
Mul vähesõitnud R150F sobivalt kuuris olemas ka.
Tugevam tunne oleks muidugi, kui oleks pretsedent teada.
Re: 1KZ-T Hiluxile 89-97, legaalselt
Postitatud: K Mär 27, 2024 4:05 am
Postitas andre5991
Sama küsimus oleks 2004a hiluxilt 2kd-ftv paigutamise kohta 89a taro/hiluxisse, hilux eurokraaviga tutvunud aga tehnika hea, taro viimseid hingetõmbeid tegev bensukas