1. leht 2-st
‘98 Jeep Cherokee XJ esisild
Postitatud: N Sept 16, 2021 5:24 pm
Postitas Raptor2
Tervitus!
Soetasin hiljuti Jeep Cherokee xj. Masin üldiselt toimetab hästi, kuid esisillas põhimõtteliselt vahetaks kõik kaikad välja. Kaitsekummid on mõranenud/amortiseerunud ja õlised. Track bar (eestikeelne nimetus?) teeb kolksu.
Kas osta korraga originaalist tugevamad varuosad?
Mis poest osta? Toppartsis on kõik asjad olemas, kas on veel poode? Mis tootjat soovitate?
Milline tõstesari valida kui soovin 3”. Ise olen ainult Rough Country omasid näinud vb kohalikud teavad rohkem rääkida?
Auto eesmärk oleks siiski jääda autoks millega tohib ka maanteel sõita
Esialgu oli plaan toppartsi kohapeale minna ja lasta auto üle vaadata ja kõik vahetust vajavad asjad kirja panna, siis hea ülevaade. Aga eile sõites hakkas seesama track bar kolksuma ees ja mõtlesin kas tasub sellega sõitma üldse minna? Ise asun Võrus

topparts on Tartus.
Võibolla keegi oskab hoopis soovitada mõnd autoremonditöökoda Tartus, kus pädevad inimesed tegelevad maasturite või offroad masinatega?
Re: ‘98 Jeep Cherokee XJ esisild
Postitatud: N Sept 16, 2021 6:54 pm
Postitas maksipoiss
Re: ‘98 Jeep Cherokee XJ esisild
Postitatud: N Sept 16, 2021 8:12 pm
Postitas Raptor2
Sealt tellides lisandub mingisugune % tollimaksu ka ?
Re: ‘98 Jeep Cherokee XJ esisild
Postitatud: N Sept 16, 2021 8:25 pm
Postitas vanaisa
Juppidele peaks olema ca 5% toll.
Ja käibekas ka otsa (kui firma arvele ei osta).
Re: ‘98 Jeep Cherokee XJ esisild
Postitatud: R Sept 17, 2021 8:58 am
Postitas Raptor2
Kas track bar-il saab mõlema otsa pukse vahetada?
Kas polüpukside komplekti on mõtet osta ja millist soovitate?
Ma vaatasin et hetkel ei leidnud ühtki track bari mis kuskil Eestis koha peal olemas oleks
Rockauto-s on neid küll. Pisut foorumites tuhramist, sain selgeks, et rahakoti sõbralikum MOOG tooted on normaalse kvaliteediga. Samuti Rancho tooted, mis väheke kõrgemast hinnaklassist. Kellegil kogemusi on ?
Re: ‘98 Jeep Cherokee XJ esisild
Postitatud: R Sept 17, 2021 9:29 am
Postitas uputaja
Rancho amordid prügi. Moogi vaata, et ei oleks made in china- täis prügi.
Trackbar kere poolt sarniiriga. Vaheta täies tükis. Kui loksub, vaata, et mutter oleks kinni. Vahest kipub koonusest liikuma.
Mida kallim tõste seda parem. Rough country vajub suht ruttu madalaks. 4,5" tõstest saab mõne aastaga 2,5"
Kui miskit himu Jeepi toodangust kuulda, võid alati helistada.
Re: ‘98 Jeep Cherokee XJ esisild
Postitatud: R Sept 17, 2021 5:41 pm
Postitas Raptor2
uputaja kirjutas: ↑R Sept 17, 2021 9:29 am
Rancho amordid prügi. Moogi vaata, et ei oleks made in china- täis prügi.
Trackbar kere poolt sarniiriga. Vaheta täies tükis. Kui loksub, vaata, et mutter oleks kinni. Vahest kipub koonusest liikuma.
Mida kallim tõste seda parem. Rough country vajub suht ruttu madalaks. 4,5" tõstest saab mõne aastaga 2,5"
Kui miskit himu Jeepi toodangust kuulda, võid alati helistada.
Mopar tooted siis? Saada oma number mulle postkasti.
Toppartsi Crown tooted kh pask?

Niimoodi on päris keeruline otsustada, et mida siis lõpuks osta ja kuskohast

Mopari tooted on küll päris kirve hinnaga aga huvi pakub siiski jah.
Kirjutan igaksjuhuks ära et lisaks trackbarile veel stabika kondid ja roolivardapea otsad oleks tarvis.
Näppisin veidi track bari sarniiri. Polt käib koos mutriga ringi

selle peab siis tiigri või relakaga maha lõikama, et üldse kätte saada.
Re: ‘98 Jeep Cherokee XJ esisild
Postitatud: R Sept 17, 2021 8:51 pm
Postitas maksipoiss
Rockautost ostetud Mevotech-i rooliotsad (daily driver) ja sarniirid (premium) kestsid WJ-i all küll. Crowni sarniirid kestsid vist peaaegu ühe kuu.
Re: ‘98 Jeep Cherokee XJ esisild
Postitatud: L Sept 18, 2021 4:49 pm
Postitas Raptor2
Ma tellisin praegu ühest autovaruosade poest uue track bari, stabika kondid, roolipeavarda otsad, drag link sarniiri ja rooliamordi. Hind oli kokku 160€

niikaua ikka saan sõita kui lifti jaoks vajalikud asjad välja olen valinud. Sellist väga hullu offroadi ei ole plaanis nagunii teha. Loodetavasti ei keera metsas midagi kõveraks sis

Ise küll mehaanik ei ole tegelikult aga huvi on küll ja prooviks juutuubi abiga need kaikad ära kh vahetada. Midagi keerulist ei tundu olevat, kuid üllatusi ilmselt tuleb
Offroad-express.com
Sealt ka olete asju tellinud? Tundub, et valikut on seal veidi rohkem ja hinnaklasse erinevaid.
Endale jäi silma nt bds/zone keerdvedrud 3” +lehtvedrud 3” ja mõtlesin et need võiks kombineerida bilstein 5100 amortidega. Ja lisaks mingi odavam tugevdatud track bar ja roolivarras, stabika kondid jne.
Kas vahekasti ja raami vahele peaks kh vahepuksid ostma et natuke allapoole lasta vahekasti kui 3” tõste paigaldada? SYE kohta olen kh uurinud aga ei tea kas teda vaja ikka on.
Kisub vist vaikselt OT juba.. parem idee võib olla, et teen Uue teema teise alafoorumisse kuna peale tõste on plaanis veel autot pisut ümber ehitada ja igasugune hea nõu targematelt oleks ikka suureks abiks.

Re: ‘98 Jeep Cherokee XJ esisild
Postitatud: L Sept 18, 2021 8:45 pm
Postitas uputaja
3" tõste on niske lasteaia rubriik. Seal ei pea pmst suurt miskit peale vedrude, amortide, trackbarile ette uus auk olemasoleva kõrvale. Ette alumised õõtsad ka järelturukad v paned wj grandi omad. need paar cm pikemad.
Re: ‘98 Jeep Cherokee XJ esisild
Postitatud: P Sept 19, 2021 6:52 pm
Postitas Raptor2
uputaja kirjutas: ↑L Sept 18, 2021 8:45 pm
3" tõste on niske lasteaia rubriik. Seal ei pea pmst suurt miskit peale vedrude, amortide, trackbarile ette uus auk olemasoleva kõrvale. Ette alumised õõtsad ka järelturukad v paned wj grandi omad. need paar cm pikemad.
Kas teise augu peab selleks puurima, et suurema nurga all oleks kui ei ole reguleeritava pikkusega trackbar?
Re: ‘98 Jeep Cherokee XJ esisild
Postitatud: P Sept 19, 2021 8:00 pm
Postitas uputaja
Tõstes varda pikkus muutub lühemaks ning sild liigub kere suhtes ühele küljele välja.
Re: ‘98 Jeep Cherokee XJ esisild
Postitatud: T Sept 21, 2021 12:31 pm
Postitas Raptor2
uputaja kirjutas: ↑P Sept 19, 2021 8:00 pm
Tõstes varda pikkus muutub lühemaks ning sild liigub kere suhtes ühele küljele välja.
Selge.
Kas sye on samuti tarvis või on ka mingit muud lahendust? Ma ei tea kas saan õiegsti aru, et vahetama peaks vahekasti võlli ja kardaani ning paar kraadi muutma tagasilla nurka vms? See muidugi juba päris kallis lõbu ja nagu aru saan, siis kardaan tehakse eritellimusel. Mis lahendusi keegi kasutanud on? Kas ja kus kohast olete Tellinud?
Re: ‘98 Jeep Cherokee XJ esisild
Postitatud: T Sept 21, 2021 4:07 pm
Postitas Feeliks Jalgraud
Selge.
Kas sye on samuti tarvis või on ka mingit muud lahendust? Ma ei tea kas saan õiegsti aru, et vahetama peaks vahekasti võlli ja kardaani ning paar kraadi muutma tagasilla nurka vms? See muidugi juba päris kallis lõbu ja nagu aru saan, siis kardaan tehakse eritellimusel. Mis lahendusi keegi kasutanud on? Kas ja kus kohast olete Tellinud?
Lase kast talast veidike allapoole ja asi tahe. Projektiks pole vaja ajada väikse tõste korral, kuna point puudub.
Raha hakkab kuluma juba 5-6" tõste korral korralikult
Silla vasakule-paremale liikumise vastu on reguleeritav varras, mida muidugi enamus ei oska reguleerida (lased varda ülemisest kinnitusest lahti, tagurdad sirgel 5m ja siis regullid paika, ning paned kinni) Äärde puuritud auk lendab esimeseste metsaveorööbaste peal minema, -kui neid risti läbid ootamatult.Isegi õiges kohas oleva augu lööb kenasti ovaalseks.
Üleüldse on see D30 esimene sild vedel ekstreemsusteks ja keerab käised kenasti kõveraks
Re: ‘98 Jeep Cherokee XJ esisild
Postitatud: T Sept 21, 2021 6:34 pm
Postitas zilliver
Enne 5-6 tolli pole sul mingit mõtet seda vahekasti alla lasta.
Alla lastes muutub tagant paremaks aga eest hullemaks ju see nurk.
SYE tundub ka su plaanitud 3 tolli peale mõttetu kulu.