1. leht 3-st

Andke nõu...

Postitatud: L Mai 29, 2021 6:41 pm
Postitas Metsakutsu
Tervitus

Palun soovitage Tartus inimest/kohta kes/kus oskab tegelda Jeepidega WK 5.7 või teab V8 mootorite kohta.

Lisaks soovitage Tallinnas kuhu autot ostueelsesse kontrolli viia? Tegemist Jeep GC 5.7

Kolmandaks, et oskab keegi midagi rääkida 5.7 põhimuredest.

Uuendan veidi teemat ka
VW touareg (3.0) va Jeep GC wk 3.0 kuna 5.7 hetkel jäi välja.
Hetkel hinnapiiriks paneks 6k€ mille eest võiks saada normaalse gc või touaregi kuigi vaatan veel, mis sellise summa ette leiab.


Tänades metsakutsu.

Re: Andke nõu...

Postitatud: L Mai 29, 2021 11:36 pm
Postitas zilliver
Ära jumala eest gaasitatud autot võta. Hemi ei kannata seda, ainult uutel on tehasest lisaõlitused küljes, kui kohe gaasiga võtta.

Re: Andke nõu...

Postitatud: P Mai 30, 2021 7:03 am
Postitas maksipoiss
Siis ikka nii, et ära ilma lisaõlituseta gaasiseadmega isendit võta. Paigaldatud gaasiseadmeid on ka lisaõlitusega, mul kolmel sõbral on V8 gaasiseadme ja lisaõlitusega

Re: Andke nõu...

Postitatud: P Mai 30, 2021 7:10 am
Postitas laurz
Ei tee see LPG sellele v8-le midagi,kui on korrektselt seadistatud. Käib väga hästi. Rahaliselt tuleb kuskil nii,et vötab bena umbes 10l sajale....normaalselt kulgedes :D

Re: Andke nõu...

Postitatud: P Mai 30, 2021 9:37 am
Postitas Metsakutsu
Seda olen ka varem kuulnud ja lugenud, et uuemate puhul (käib jutt siis dodge ram-i kohta) kas tavaline bens või siis tehase poolt bens+lpg aga siit küsimus, miks? Eestis on ametlikud paigaldajad (gaznet, gazland jne), kes tegelevad nende paigalduste ja hooldusetega, miks siis nende tooted ei sobi v8 mootorile? Kui korralikult seadistatud ja hooldata siis ei tohiks probleemi olla või siiski on?
Kogemused vanema mudeli WJ 4,7 lpg, kurta küll ei saanud, et midagi oleks teistmoodi.

Re: Andke nõu...

Postitatud: P Mai 30, 2021 3:55 pm
Postitas ahto42
Segu ei tohi liiga ökoks reguleerida, siis põleb liiga kuumalt see segu

Re: Andke nõu...

Postitatud: P Mai 30, 2021 6:40 pm
Postitas laurz
Bensiiniga sama lugu.....lahja segu pöletab. Tundub et siin maal ei viitsita eriti süveneda.Kruvitakse see seade kuidagi külge. Enamuses söidavad nad kuskil 3500pöördeni gaasiga,edasi käib bensuga.Ideaalis vöiks olla kaks aurustit ja jämedam gaasitrass. Ja seadistamiseks kasutada lisaks segukella.

Re: Andke nõu...

Postitatud: E Mai 31, 2021 7:14 am
Postitas Metsakutsu
Siis kahjuks või õnneks jätan selle 5.7 välja, Lgp veel sõitnud aga bensu pealt tõmbab selle rahakoti tühjaks.

Panen valikusse hoopis VW touareg 3.0 ja Jeep GC WK 3.0

Re: Andke nõu...

Postitatud: E Mai 31, 2021 9:30 am
Postitas zilliver
Ega jah, diisli remont jätab selle rahakoti küll paksult täis :lol:

Re: Andke nõu...

Postitatud: E Mai 31, 2021 9:47 am
Postitas Metsakutsu
zilliver kirjutas: E Mai 31, 2021 9:30 am Ega jah, diisli remont jätab selle rahakoti küll paksult täis :lol:
Point on hea küll aga kui vaja mingit kasutatud varuosa siis Eestis kipub olema just diislitel neid asju olema ladusalt. Aga jah nokk kinni saba lahti :D
Eks käin vaatan kõik kolm ära ja vaatan edasi. Võib olla ei sobigi ja võtan vanema kerega masina WJ.

Re: Andke nõu...

Postitatud: E Mai 31, 2021 10:34 am
Postitas vreps
Olin üle 20 aasta paadunud audifänn. Miks olin? Aga sellepärast et VAG ei tee enam normaalseid mootoreid, loe audiklubi lehelt 3L dislade probleemidest. Seepärast soovitan Jeep WK-d, mul üks juba seitse aastat käes olnud :D Jah touaregi salong on parem, sõiduautolikum aga ega overland varustuses Jeep ka palju kehvem pole. Lisaks veel, et nelikvedu on Jeepil ikka tõsine ja aeglustiga aga touareg on siiski parketikas.

Re: Andke nõu...

Postitatud: E Mai 31, 2021 3:43 pm
Postitas ahto42
Samas, ega see Euro 6 VM Motori 3.0 crd ka eriline vastupidavuse etalon ole. Ainult kui iga 10k õlivahetust teha siis on lootust, et 200k välja veab. Samas Euro 5 on vastupidavam.
viewtopic.php?f=19&t=78121&start=15

Re: Andke nõu...

Postitatud: E Mai 31, 2021 5:44 pm
Postitas honkomees
ahto42 kirjutas: E Mai 31, 2021 3:43 pm ega see Euro 6 VM Motori 3.0 crd ka eriline vastupidavuse etalon ole. Ainult kui iga 10k õlivahetust teha siis on lootust, et 200k välja veab. Samas Euro 5 on vastupidavam.
vanasti oligi 5-7 tuhat õlivahetuse välp, siis tehnika arenedes jõuti 10 tuhandeni ja elu oli lill. pärast hakkas tehnika arenema imelikus suunas, mootorit hakati igasugu värdseadmetega piinama ja samas deklareeriti üha suuremaid õlivahetusvälpasid et ikka pärast garantiiaja lõppu uue masina ostaksid. Reaalsus on et kui tahta "miljon km ilma kapremondita" siis tuleb ikka hooldusele ja õlile kulutada kordades rohkem kui tehas ette näeb.

Re: Andke nõu...

Postitatud: E Mai 31, 2021 6:01 pm
Postitas v6sa
Khm, need igasugus värdseadmed võimaldavad suurlinnades hingamiskõlbulikku õhku tarbida ning ülipikkade hooldusvälpadega optimeeritakse tootja kulusid. Vähesed autokasutajad plaanivad täna ostetavat sõidukit kasutada inimpõlve või miljon kilomeetrit. Väidetavalt üle poole autodest utiliseeritakse enne nende tegeliku tehnilise kasutusea lõppu avarii või korrosiooni tõttu. Mistõttu tootjal on kasulik keskenduda lõviosa ostjate murede lahendamisele ja meiesugustega tegelemine jäetakse juriidilisele osakonnale. :mrgreen:

Re: Andke nõu...

Postitatud: E Mai 31, 2021 7:11 pm
Postitas honkomees
Igatahes peale puhkust hakkan Silberilt nõudma oma mitsule õlivahetust, 10 tuleb ette vaatamata koroonaaja kodusistumistele.