1. leht 1-st
turboga jant
Postitatud: P Sept 16, 2007 9:31 pm
Postitas rato
tegu LC LJ73 peal oleva 2L-T (2,4td) turboga. nimelt ajab kurinahk õli õhu sisselaske kollektorisse.Avastasin kuna õhu sisselaske kollektorisse on miskipärast pisike auk tekkinud(sealt kust hargnema hakkab silindritesse) ja sealt ajab natuke õli välja. Hakkasin uurima ja võtsin õhupuhastaja poolse lõdviku ära, turbo poolne lõdviku sisesein on 7cm pikkuselt umbes õline..filtrisse ei aja õli. Turbo labade võlli tasakesi üles alla ja küljelt küljele liigutades on väikest loksu tunda, labad vastu turbo keret ei käi kui ringi ajada.Ei suutnud foorumis tuhnides kuidagi tarkust ega remondikohta leida. et mida veel vaadata ja oskab keegi tallinnas mõistliku hinnaga remondimeest leida..või kuidas ise korda teha? Ja millega lappida seda kollektorisse tekkinud augukest?
Postitatud: E Sept 17, 2007 7:43 am
Postitas Mihkel78
Liuglaager turbol on väike õli sisselaskes paratamattu. Väike risti loks on normaalne kuid pikkilõtku tunda ei tohiks olla.
Mõistlik oleks see remonti viia ülevaadata ja, et saab enne korda kui labad vast hakkavad käima.
Seal on neid remontijate andmeid ka läbi käinud ehk leiad ka Tallinnast kellegi oma.
http://foorum.turboclub.ee/index.php
Postitatud: R Okt 05, 2007 9:06 am
Postitas enno
Papa Kruuv Tartus 5093909.
Postitatud: R Okt 05, 2007 9:23 pm
Postitas totu
Jutt jummala õige, suurtel diislitel läheb asi päris jamaks alles tiiviku korpusse käimisel. Tegelikult, niikaua kui ülemäärast õlikulu ei kaasne ja laadimisrõk piisav, ei ole muretsemiseks põhjust.
P.S. 1. Ärge kunagi piinake külma või vastkäivitatud (turbo)mootorit!
2. Alati laske (turbo)mootoril enne suretamist tühikäigul rahuneda!
Vanad tõed aga ehk mõni veel ei tea, need paar pisiasja lasevad turboprobleemideta üle poole miljoni maha sõita.