1. leht 1-st
Land Cruiser 100 35" ratas ja esidiffer
Postitatud: K Mai 05, 2021 4:09 pm
Postitas Jopinto
Ahho, olen kuulnud, et 100 ja esi diffrit otsitakse suht palju. Kas selle põhjuseks on see, et need nii kergesti purunevad või see, et müüakse kalli raha eest? Miks üldse 100 jal esi differ katki kipub minema?
Küsimused tulevad sellest, et hetkel 33" ratas all ja plaanin üle minna 35" peale aga kui see põhjustab difri purunemist siis pigem jätaks selle sammu vahele.
Oskab keegi kommenteerida. Tegemist matka maasturiga, mida niisama lõhkumas käia plaanis pole.
Re: Land Cruiser 100 35" ratas ja esidiffer
Postitatud: R Mai 07, 2021 9:55 am
Postitas Uko
Selle 35 se rattaga sõita ka jõuab või? Saab turbiini lukku alles 110 pealt...
Re: Land Cruiser 100 35" ratas ja esidiffer
Postitatud: R Mai 07, 2021 1:41 pm
Postitas freelander
Need ei ole jah väga tugevad. Arctic trucks paneb esisilla teise sisu sisse ja ülejäänud jääb originaal. Siis kannatab 38 rehvi ilusti.
Re: Land Cruiser 100 35" ratas ja esidiffer
Postitatud: R Dets 03, 2021 12:12 pm
Postitas CaveMan
freelander kirjutas: ↑R Mai 07, 2021 1:41 pm
Need ei ole jah väga tugevad. Arctic trucks paneb esisilla teise sisu sisse ja ülejäänud jääb originaal. Siis kannatab 38 rehvi ilusti.
Kas sa oskad selle kohta midagi rohkem rääkida? Kus seda sisu saab ja mis maksab?
Re: Land Cruiser 100 35" ratas ja esidiffer
Postitatud: R Dets 03, 2021 12:42 pm
Postitas Ahto P
Kui ees lukku ei kasuta ja mõistus peas, siis ega ta niisama lihtsalt katki ei lähe.
Re: Land Cruiser 100 35" ratas ja esidiffer
Postitatud: R Dets 03, 2021 9:53 pm
Postitas freelander
Mul sugulase autole pani arctic trucks sisse tugevana sisu. Ees lukk ka muidugi. Kui ei eksi siis dana 50 tükid. Suurematest sõitudest käinud 2x budapest bamako Aafrika sõidul. Iga päevalselt 37 ja talvel 38 ratas. Pole ükski tükk järgi andnud.