1. leht 1-st

Koni heavy track reguleerimine.

Postitatud: P Sept 16, 2007 8:58 pm
Postitas rato
Kui amordid on autole kataloogi järgi tellitud siis kas neid oleks üldse vaja reguleerida ja kui jah siis mis asju silmas pidades? Saan aru et seal 3 astet(50-tel 3 astet ja 40-tel 2 astet) ,et keera kuidas tahad jäigemaks ja pehmemaks, aga kas see käib kõhutunde ja jäikuse meeldimise järgi või käib see auto massi jms. järgi? või et kui kõvem rada siis keerad kõvemaks ja kui ainult soo ja sitt siis keerad rohkem vedrutama?? mingi teaduse järgi peaks see ju käima? :?

Postitatud: E Sept 17, 2007 9:12 am
Postitas boob
Amordi jäikus käib pigem silla ja ratta ja auto raskuse järgi. Mida suurem raskus, seda jäigem amort.

Postitatud: E Sept 17, 2007 10:24 pm
Postitas rato
mitte just päris see mis teada tahtsin aga ilus värviline õpetus kruttimise kohta vähemasti..jagan ka teistele kes veel ei tea.
http://www.koni.com/index.php?id=193

Postitatud: E Sept 17, 2007 10:49 pm
Postitas Veiko
Minu soovitus on selline:Alusta sellest ,et keera võimalikult pehmeks ja sõida.Proovi samu teid mis sa ennem teistega sõitsid kui on pehme keera tsipa juurde.Heavy tracidega on see asi,et algul tunduvad nad jube jäigad.Aga nad lähevd pehmemeks peale sõite.
Amorti on sul vaja kõvema kattega teedel sõites,metsas aeglaselt liikudes on nad rohkem silla käigu piirajad
Mis auto alla nad on?
Veiko

Postitatud: E Sept 17, 2007 10:57 pm
Postitas rato
LC LJ73 alla lähevad, tühimass 1762kg. Soovitati just ka alguses üldse mitte miskit kruttida ja ajapikku kui vaja siis jäigemaks keerata..et kohe keerates pidi olema võimalik, et läheb kergemini peesse ja siis tehasegarantii ka ei kata seda..kuna tellitud ju vastavalt mudelile ka...vast siis ikka massi järgi juba paigas.

Postitatud: E Sept 17, 2007 11:03 pm
Postitas rommi
ma tegin omadel nii, et keerasin alguses selliselt, et oma jõud käis veel üle. Siis keerasin amordid alla ja regullisin tallinna teede aukude järgi veelgi (mitte väga jäik aga ka samas mitte ka lainetav). Maastikul keeran suht softiks. Kui on aga vaja maastikul kiiresti liikuda, ala mööda põldu kimada siis jätan pigem jäigemapoolseks, muidu peksab läbi.
Ja umbes nii see süsteem mul toimib...

Postitatud: L Sept 22, 2007 1:56 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Küsiksin samma teemasse:

Kas kusagil netis on üleval Koni sellist kataloogi kus saaks otsida sillakoormuse, täispikkuse ja käigupikkuse järgi ?