1. leht 1-st

sidur

Postitatud: E Sept 10, 2007 7:06 pm
Postitas taxopets
Auto on uaz 3301 hüdraulilise siduriga millel olen nüüdseks 3 päeva üritanud vahetada sidurit.Ja tulemuseks on ümmargune null.Mis ei lahuta see ei lahuta :? Probleem tundub olevat selles,et töösilindri käik mis kataloogi järgi peaks olema min.18 mm.on minu autol u.13mm.Kui siduri kahvlile jätta normaaalne mõne milline lõtk siis ilmselt ei jätku töösilindril käigu pikkust,et sidur lahutada.Kui aga stokki pikemaks keerata nii umbes 5 mm. hakkab sidur küll lahutama kuid siis on survelaager kogu aeg vastu käppasid surutud.Selline mulje jääb,et peasilinder ei anna piisavalt vedelikku peale.Pedaali käik on ettenähtud piirides.Kõik võimalikud pulgad sidurisüsteemis on uued ja see ei ole mul ka mitte esimene kord seda tööd teha.Aga sellist :bang: :poff :mad pole enne olnud.Oskab keegi nõu anda?

Postitatud: E Sept 10, 2007 7:47 pm
Postitas margus61
Pakun, et ikkagi on õhk süsteemis sees. Mässasin täpselt sama jamaga oma 3303 metsaveokal (ainult et kõigest 2 päeva:D). See toru, mis alla läheb, on nii pikk, jäme ja käänuline, et tavameetodiga õhutades jääb mingi mull kuskile kõrgemasse kohta sisse.

Aitas, kui ajasin õhu välja alt üles. Selleks oli vaja töösilindri õhutusnipli külge voolikuga anum ühendada, see pidurivedelikuga täita ja surve sisse lüüa. Siis õhutusnippel lahti ja töösilinder ning toru jooksevad alt üles täis. Peasilindri juures jätsin toru ka esialgu irvakile, kuni vedelat tulema hakkas ilma õhuta. Hea anum oli G siduri või lukkude vedeliku potsik, 3303 siduri omaga sarnane, ainult otsik on allpool. Potsikule sai miski punn otsa aretatud, nii et rehvipumbaga sai vungi sisse lüüa.

Postitatud: E Sept 10, 2007 8:57 pm
Postitas taxopets
Iseenesest peaks sama asja saama teha kui täiteanuma kaanele mingi punn külge aretada ja ülevalt suruda.Või on äkki lootust,et kui nati sõita ja õhk ise välja ronib?Peale seda saab stoki tagasi lühemaks keerata ja hargile lõtk jätta.

Postitatud: E Sept 10, 2007 9:23 pm
Postitas heeringas
Kontrolli vända pikkilõtku.

Postitatud: T Okt 21, 2008 7:07 pm
Postitas taxopets
Nüüd aasta möödas ning mitu metsaskäikugi selja taga.Kuna siduri oli ikka pooletoobine ja lisaks käigukasti hoovad kõverad ning loksuga,tõin auto linna remontimiseks.See mis selgus näitab,et vanale(vene)autole remoti tehes tuleb vahest igasugune loogika ja terve mõistus ära unustada :evil: Siduripedaali mittepiisava käigu põhjus selgus nüüd pika meditatsiooni ja ahastuse järel :x Nimelt on kabiin peale avariid sovieti stiilis taastatud,mille tulemusel on kabiini põhi u.3 cm. kõrgemale jäänud.Siduripedaal läks vastu põhjal olevat piirajat enne kui jõudis piisavalt silindrit lükata.Nati kuvaldat ja rälakat ning korras on :bg