1. leht 1-st
4D56 / 4D56T vaakumi skeem
Postitatud: N Nov 26, 2020 10:24 pm
Postitas lauri105
Mure järgmine.
Pajerol peal 4D56 / 4D56T ja kuna mootor mitmeid kordi lahti käinud siis ei tea enam kas vaakum on õigesti ühendatud.
Mingis seades hakkab tubrs juba 1500 pöörde pealt puhuma ja normaalset jõudu jätkub 2500 pöördeni... vaakumvoolikuid teisiti sättides hakkab puhuma kuskil 2000 juures ja normaalset jõudu jätkub 3000 pöördeni. Sooviks need jõukõverikud omavahel ühenduma panna, st et 1500-3000 pöörde juures võiks jõudu olla. EGR on pime aga vaakum on järgi.
Autol siis peal 3 solenoidi ja 3 andurit.
Solenoidid
EGR solenoid
Turbo solenoid
Sisselaske (mina kutsun seda segusiibriks) solenoid.
Andurid
Turbo rõhu andur ( see on õiges kohas)
Veel 2 andurit mille kohta täpsed andmed puuduvad.
Re: 4D56 / 4D56T vaakumi skeem
Postitatud: L Nov 28, 2020 8:04 pm
Postitas maek
Mul sama mootoriga L200. Tule Kosele ja pildista

Re: 4D56 / 4D56T vaakumi skeem
Postitatud: P Nov 29, 2020 7:37 pm
Postitas lauri105
maek kirjutas: ↑L Nov 28, 2020 8:04 pm
Mul sama mootoriga L200. Tule Kosele ja pildista
Kirjutasin PK
Re: 4D56 / 4D56T vaakumi skeem
Postitatud: P Nov 29, 2020 7:48 pm
Postitas laf1247
Mootorikoodi järgi on tegemist Pajero Sport-iga?
Mis aasta?
Re: 4D56 / 4D56T vaakumi skeem
Postitatud: T Dets 01, 2020 5:09 pm
Postitas lauri105
Ei ole sport. Tavaline pajero. 4D56 mootor ei ole ainult spordi peal. Seda ka veel L200, L300 jne.
Ja nüüd tuleb kõige põnevam osa. Auto on 2 gen pajero ja sünniaastaks 2003

Re: 4D56 / 4D56T vaakumi skeem
Postitatud: T Dets 01, 2020 7:03 pm
Postitas TiitR
lauri105 kirjutas: ↑T Dets 01, 2020 5:09 pm
Ja nüüd tuleb kõige põnevam osa. Auto on 2 gen pajero ja sünniaastaks 2003
See vast ikka esmase arvelevõtmise aeg....ennegi neid laoplatsil aastaid seisnud

Re: 4D56 / 4D56T vaakumi skeem
Postitatud: P Dets 06, 2020 5:13 pm
Postitas isakene
jaan mmc kirjutas: ↑T Dets 01, 2020 10:15 pm
Pajero 2 feislifti tehti minuteada u. 2004 lõpuni.
Pajero 2 hakkas Euroopasse tulema alles kusagil 2002. Facelift tehti ca 95 paiku ja ei olnud ainult facelift. Mul on küünis 2tk 93 aasta ja üks 95 aasta mudel ning seda kola, mida ühe pealt teisele ei kõlba tõsta on ikka neetult palju.
Re: 4D56 / 4D56T vaakumi skeem
Postitatud: P Dets 06, 2020 8:42 pm
Postitas Maasturid
isakene kirjutas: ↑P Dets 06, 2020 5:13 pm
Pajero 2 hakkas Euroopasse tulema alles kusagil 2002. Facelift tehti ca 95 paiku ja ei olnud ainult facelift. Mul on küünis 2tk 93 aasta ja üks 95 aasta mudel ning seda kola, mida ühe pealt teisele ei kõlba tõsta on ikka neetult palju.
Pajero 2 hakkas tulema ikka aastast 1991
Siis saab infot ammutada:
https://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Pajero
Re: 4D56 / 4D56T vaakumi skeem
Postitatud: P Dets 06, 2020 9:06 pm
Postitas Maasturid
See siis 2001- L-200, Pajero, Pajero Sport 2.5TD 85kw ja 98kw mootori pealne vaakum

Re: 4D56 / 4D56T vaakumi skeem
Postitatud: P Dets 06, 2020 10:00 pm
Postitas TiitR
jaan mmc kirjutas: ↑P Dets 06, 2020 9:37 pm
isakene kirjutas: ↑P Dets 06, 2020 5:13 pm
jaan mmc kirjutas: ↑T Dets 01, 2020 10:15 pm
Pajero 2 feislifti tehti minuteada u. 2004 lõpuni.
Pajero 2 hakkas Euroopasse tulema alles kusagil 2002. Facelift tehti ca 95 paiku ja ei olnud ainult facelift. Mul on küünis 2tk 93 aasta ja üks 95 aasta mudel ning seda kola, mida ühe pealt teisele ei kõlba tõsta on ikka neetult palju.
Ma ei vaidle. Pajero 2-he feislifti all pidasin ise silmas seda, millel tiibade koopaservad punnis ja kui/millele tuli 85 kw. mootor
Kas mitte facelift (ilma laienditeta) Pajero 2 mitte 1998/1999 ei tulnud?
