1. leht 3-st

Jeep WJ "Metsakoll" vol 2, ehk minu v8 „Krokodill

Postitatud: T Nov 10, 2020 1:10 pm
Postitas Ahto P
Tere

Jeep WJ "Metsakoll" vol 2, ehk minu v8 „Krokodill“-i teine tulemine.

Tegemist saab olema ühe peletisega, mis baseerub Jeep WJ 4.7L kerel. Autost säilivad osa kere, mootor ja kast. Alla lähevad patro Y61 sillad(4.63). Esimene ja tagumine osa läheb nii palju lühemaks, kui saab. Radikas sabasse jne. Vedama hakkab masinat 42“ kalasaba ratas. Kõik mis ei ole äärmiselt vajalik selleks, et auto sõidaks maastikul, läheb küljest ära. Ehk eesmärk on kaal viia nii alla kui saab. Avalikele teedele sellel masinal asja ei ole.

Nagu oma esimese metsa auto teema alguses kirjutasin, siis selles teemas ei ole midagi ilusat, liiga kallist ja läikivat. Tegemist on pigem säästu projektiga. Võistlus masinaks ei püüdle. Kindlasti saab teha paremini ja targemalt. Aga mis teha. Peate ära kannatama :mrgreen:

Põhjus miks veel üks metsa auto: Mu 37“ rattaga Lc80 on saanud heasse seisu. Ilus, vaikne, mugav ja enamvähem võimekas. Kasutan seda väga palju! Paraku tahaks kohati minna kaugemale sohu, sügavamale vette, rohkem kaldu ja seda nii, et autost liiga kahju ei ole, kui plaanitu ei õnnestu.

Miks Jeep: Odav, võimas mootor, ning tunnen seda autot. Valikus oli ka paar suzukit, kuid neile V8 peale panemine oleks raske olnud. Tahan, et autos oleks neli istekohta. Kuna ma ise 185 ja 110kg, siis liiga pisike auto on võbolla ebamugav.

Täna on auto garaazi kõrval ja peagi jõuavad sillad. Ühteist olen ette valmistanud, ning peas tean täpselt milline jääma peab. Ilmselt väga kiiret aregut loota ei saa, kuid kevadel võiks esimese katse sõidu juba teha. Kindlasti kirjutan ehituse käigus ideed ka siia. Ehk saab mõne asj aparemini, kui seda ise oskaks ette kujutada.

Panen ka kaks pilti.

Täna

Pilt

Eesmärk umbes sinna poole.

Pilt

Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.

Postitatud: T Nov 10, 2020 10:02 pm
Postitas erik
Millest veendumus et patroli sild 42" traktoriga koostööd tegema hakkab?

Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.

Postitatud: T Nov 10, 2020 11:31 pm
Postitas RaulK
erik kirjutas: T Nov 10, 2020 10:02 pm Millest veendumus et patroli sild 42" traktoriga koostööd tegema hakkab?
37 kannatab ka originaalis 3t kaaluga. Lahtise silla ja kerge kerega miks mitte?

Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.

Postitatud: K Nov 11, 2020 7:01 am
Postitas erik
Ei no muidugi, on see huvitav teooria ja miks mitte proovida...

Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.

Postitatud: K Nov 11, 2020 7:38 am
Postitas Ahto P
Y61 tagumine sild on seest üsna muljetavaldav ja usun et sellega ei ole muret. Esimesel on veovõlli ots nõrgim koht. Kui pean aegajalt selle ära vahetama siis peab. Pedaali otsas elades peab esimese luku väljas hoidma.

Aga ega ma ei olegi veendunud et see kombo ühes tükis püsib. Samas Venemaa offroad kanalil on mitu y61 sillaga autot mille just 42" all. Üks neist ka pikk y61. Tahaks loota et oluliselt kergema auto all jäävad pidama.


Lisaks mu lc millel sama sild alla. See auto kaalub tugevalt üle 3T. Paneme paagis täis ja 5 inimest autos, ning kaal 3.5T vabalt. Olen 37 rattaga ikka väga julgelt vajutanud. Ning ei saa õelda, et autol jõudu ei oleks. Aga võibolla lähevad järgmine kord puruks. :D

Loodan et WJ-i kaal jääb 2x väiksem.

Elame näeme :D

Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.

Postitatud: K Nov 11, 2020 9:49 am
Postitas uputaja
Lahtine sild metsas on sama mis alkohooli vaba õlu ja kumminaine reedeõhtuseks peoks.

Traktoriratas ja põhjagaas- Ahahahahhahaha.

Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.

Postitatud: K Nov 11, 2020 2:44 pm
Postitas LauriJ
Tore projekt.
Eks ülekanne selle patroli sillaga ja suure rattaga on veidi kiire aga kuna eesmärk on nagunii pulli tegemine, siis pole vahet.
Iseasi, kus sellise kolliga sõita saab (legaalselt)? Igav võib ka hakata, kuna kõik sõidukaaslased jäävad kaugele maha ning pead üksi tiirutama.

Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.

Postitatud: K Nov 11, 2020 4:06 pm
Postitas Ahto P
Ülekanne on sillal 4.63. Arvutuste järgi võiks suhteliselt rahuldav tulemus jääda. Ning kui ka jääb pisut kiire, siis peab üle elama :D

Eks neid kolle ole veel, kellega koos sõita. NIng mul pole siiani üksi sõites veel igav hakanud. :D Ning olen kindel, et neid tekib juurde ka.

Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.

Postitatud: K Nov 11, 2020 4:31 pm
Postitas erik
Normaalne silla ülekanne sellise rattaga on vähemalt 6,xxx ja rohkem.

Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.

Postitatud: N Nov 12, 2020 9:48 am
Postitas TTUUL
erik kirjutas: K Nov 11, 2020 4:31 pm Normaalne silla ülekanne sellise rattaga on vähemalt 6,xxx ja rohkem.

gaz 66 - 6,83 8)

Läti G PROTO 5.6 vist kasutas seda varianti.

Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.

Postitatud: N Nov 12, 2020 1:04 pm
Postitas Jünger
Ma arvan et nende sildade pärast ei pea küll põdema, kui arvesse võtta mis kastid sinna kasutusse lähevad...

Kaspar

Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.

Postitatud: R Nov 13, 2020 12:21 pm
Postitas Ahto P
Käigukast vast elab selle üle. Kui ei siis olemas kastimees kes sisu paremaks teeb soodsalt.

Vahekastiga on veel lahtine. Originaal lendaks ilmselt pauguga juppideks. Variant on g wagoni aeglustav vahekast. Isegi mõni saada, kuid hinnad ei sobi veel :D

Seda veel uurin.

Kas y61 vahekaste ka aeglustavad on?

Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.

Postitatud: R Nov 13, 2020 1:43 pm
Postitas erik
Sa ikka tead, et vanema G vahekastil on üks iseärasus, mis selle kasutamise võimatuks teeb?

Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.

Postitatud: R Nov 13, 2020 1:57 pm
Postitas Ahto P
Ilmselgelt ei tea. Eile just vaatasin ühte lauapeal tervikuna ja tundus justkui hea variant. :)

PS: Selleks see teema varem sai tehtud, et mõne asjaga liiga kaugele võssa ei põrutaks. :)

Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.

Postitatud: R Nov 13, 2020 5:07 pm
Postitas Tercel
Vanema G vahekastipuhul vaata mispidi pöörlevad esi ja tagasilla vänjundvõllid, kui just ei plaani diffrit sillas peapeale keerata.