1. leht 1-st
LC 100 kesk difer
Postitatud: N Okt 29, 2020 8:32 am
Postitas Uko
Nii,miski teeb tumedat häirivat mütsatust või isegi kolksu kui pedaaliga hoog maha lasta ja siis jälle peale vajutada.Niipalju kui olen aru saanud siis kui keskdiffer lukku panna kaob see ära.Kui nüüd keegi on lammutanud siis mis seal ära kulunud on? Difri karbis satelidid? Või on nende loks seal liiga suur,saab seda kuidagi sättida? Lahti vist tundub et saab auto all selle harutada,ei pea maha kiskuma kasti.Ehk keegi teab ja kui teab siis kus kohast saab mingeid pudinaid sinna sisse? Mõni vihje oleks abiks.Olen otsinud nagu küll omaarust aga ega eriti ei leia midagi.
Olge terved!
tel:52 74284
Re: LC 100 kesk difer
Postitatud: N Okt 29, 2020 10:40 am
Postitas totu
Teeks oma panuse esimese reduktori kinnituspatjadele või tagasilla kinnitustele. Või siis esisillale (suurenenud lõtkud).
Re: LC 100 kesk difer
Postitatud: N Okt 29, 2020 4:19 pm
Postitas Kalill
Veovõlliotsa välimine nuut + rummu peale flantsid ehk..
Re: LC 100 kesk difer
Postitatud: N Okt 29, 2020 6:23 pm
Postitas Uko
Ei,ei vahekasti difriga on miskit,kui see lukku panna kaob kolks ära.
Re: LC 100 kesk difer
Postitatud: N Okt 29, 2020 8:26 pm
Postitas Kalill
Lukus diffriga veabki ülekande pingesse.. Ise katsumata/nägemata ei julge vaielda. Aga viimasel sellisel olid esimese välimise veovõllinuudid nagu noaterad.
Probleem:
https://youtu.be/KNGDy1MOsdc
B- varuosad:
https://youtu.be/Fj6xrUOvwnQ
OE flants + ODM ots oli kõige tihkem lahendus.
Re: LC 100 kesk difer
Postitatud: N Okt 29, 2020 9:43 pm
Postitas totu
Uko kirjutas: ↑N Okt 29, 2020 6:23 pm
Ei,ei vahekasti difriga on miskit,kui see lukku panna kaob kolks ära.
Kui differ lukus, läheb jõud maha läbi väiksema lõtkuga silla ja teine veereb kaasa, kui lahti, saavad mõlemad sillad samasuguse (kui sümmeetriline differ) jõu ja võtab lõtku kolksuma. Kindlasti ei välista vahekasti aga see on tõenäosuste järjekorras tagapool. Rauast asjad annavad üsna resoluutse kolksu, tumeda mütsu järgi pakkusin surnud patja esimesena.
PS: ajami häälitsuste puhul ei ole mingit tähtsust, kuskohast heli kostab- kardaanid kannavad neid mööda autot, üsna kaugele. Isegi peaülekande undamise võib ära petta.
Re: LC 100 kesk difer
Postitatud: R Okt 30, 2020 7:53 am
Postitas Uko
No kurat teab,see tuleb nagu ikka keskelt,kasi juurest.Nuudid on kulunud küll muidugi aga kas see niisugust mütsu teeb..?
Re: LC 100 kesk difer
Postitatud: R Okt 30, 2020 10:02 am
Postitas totu
Uko kirjutas: ↑R Okt 30, 2020 7:53 am
No kurat teab,see tuleb nagu ikka keskelt,kasi juurest.Nuudid on kulunud küll muidugi aga kas see niisugust mütsu teeb..?
On alust arvata, et kulunud on ka püsikad, nende sisemised nuudid, võlli nuudid diffris, difri satikad/võllid ja peaülekanne. St. esisillas on palju kohti, mille väikesed lõtkud summeeruvad. Palju sõltub, las kolks tekkis päevade, nädalate või aastatega. Ehk vaataks korra auto alla, palju kardaane pöörata kannatab, enne kui rattad liikuma hakkavad?
Re: LC 100 kesk difer
Postitatud: R Okt 30, 2020 5:05 pm
Postitas rommi@rommi
Pakun esratta otsa huubid ja keskdiffer
Re: LC 100 kesk difer
Postitatud: P Nov 01, 2020 11:42 am
Postitas Uko
Kuna oli õlivahetus naguinii siis sai ka loksutatud kardaane.Esiosas loksud natuke suuremad ,tagapool vähem.Esimese ja tagumise kardaani vahel on ka natuke tühja .Kui palju see palju on aga ju siis kõik kokku ilmselt on.Eks näis mis saab.
Re: LC 100 kesk difer
Postitatud: N Nov 19, 2020 1:55 pm
Postitas caacaacaa
Tere Uko, kas leidsid põhjuse? Mul sama mure.
Re: LC 100 kesk difer
Postitatud: N Nov 19, 2020 3:43 pm
Postitas amevier
LC90-tel esineb samasugune nähtus. Kui omale hakkasin sellist soetama, siis uurisin pikajalise Toyotade hooldus- ja remondikogemusega inimeselt selle kohta - reeglina üldise kulumise tõttu tekkinud loksude summa. Automaatkastiga pidi rohkem tunda andma.
Minu auto on kolhoosnik, tehasest väikese ja kitsa rehviga välja tulnud ja teadaolevalt sellistega minu kätte jõudmiseni sõitnud ja lõtkude summa veel 300 tuh pealt tunda ei anna. Sõbral on euroturu laienditega variant ja 1kd mootoriga, sellel on sama läbisõiduga tunda seda summat.
100-l on selle summa tekkimiseks potensiaali rohkem, kuna võlle keeratakse jõulisemalt.
Re: LC 100 kesk difer
Postitatud: R Nov 20, 2020 8:17 pm
Postitas caacaacaa
Keskdifri õli sai vahetatud paksema vastu. Kolksu tugevus on nüüd tunduvalt väiksem, aga jäi ikka.
Re: LC 100 kesk difer
Postitatud: R Nov 20, 2020 8:59 pm
Postitas Uko
Ei ole viitsinud lammutada,aega ka ei ole.Aga tundub siiski otsides ja vaadates et kusagil seal keskdifri satikate juures see asi on.Kusjuures enne mul oli ka üks 90 ,peaaegu 400 tuhhi sõitnud,käitus samuti.Ja huvitav et näiteks mitsul on ju sarnane asi vahekastis,veel parem küll muidugi,aga ei tule sealt mingit valet häält.