M: Nissan Patrol 2002 OM606 Dieselmeken
Postitatud: K Okt 07, 2020 1:59 pm
Tere 4x4 foorumi rahvas!
Kontakt:
Kevin
+372 56654528
Asub Tartus
Hind: 15000€ (saab vajadusel kaubelda millegi arvelt, kas alla- või ülespoole
) Usun, et tooriku hinda ning juppidele kulunud raha ja tööaega arvestades on sellise auto ehitamine oluliselt kallim.
Aja ja huvi puuduse tõttu kavatsen müüa enda Patroli. Ehitasime ta täitsa ise ja lõplikult matkamiseks valmis me teda polegi ehitanud, kuna oleme teda kasutanud oma tööks.
Tegemist on siis 2002 aasta Patrol GR-iga. Registreeritud Eestis uuena.
VIN JN1TESY61U0106023
Tehasest on kolmeliitrine diisel ja manuaal. 7 kohta (kolmanda istmerea istmed on ilusti olemas!) Hetkel on pakiruumi ehitatud sahtlid ning voodi.
Proovin kirja panna meie poolt tehtud modifikatsioonid, ma usun et võib-olla ei tule isegi kõik asjad korralikult meelde, aga lisan ka pildimaterjali.
Kere täielikult taastatud (isegi esitiivad saime taastatud) ning üle värvitud Range Rover Nara Bronze värvi. Tahtsin midagi ilusamat, kui originaal beež, ja samas ei pidanud passis värvivahetust ka tegema
Raamil kõik kohad üle käidud, värvitud, kaitstud. Kõik puksid vahetatud polüpukside vastu.
Old Man Emu 4" tõste +400kg vedrude ratinguga (kui ma õigesti mäletan!
) Kõik 5 amorti OME omad.
Mootor on pärit W210 Mercedese pealt, tehasest 130kw. OM606 diisel
Sinna tegime ise põlve otsas väljalaskekollektori (mis ideaalis tuleks natuke ringi teha, et paremini hingama saada) kuhu otsa sai Holset HX40 hübriidturbo (kuum koda peaks olema suurem, kui tavaliselt HX40-l).
Mootori ja käigukasti vaheline vahetükk on meie enda (JDM Garage Estonia) toodang täielikult custom hooratta ja siduriga. Põhjus, miks seda teed läksime, on see et dpuk kit tundus pisut krõbeda hinnaga ning meie kitil saab starterit vahetada nii et ei pea mootorit ja kasti omavahel lahutama (ma muidugi pole enam 100% kindel, kas dpuk kitil on see asi parandatud või muudetud) Oleme ka mõnele teisele OM606 ja Y61 kastile komplekte müünud!
Pandud täielikult mehaaniline kütusepump, mis on ümber ehitatud Rootsis Dieselmekeni poolt!
Suur turbo vahejahuti
Käsitööna tehtud rauast stanged. Esistangel on vintsi jaoks jäetud koht (mida pole jõudnud ise panna, kuna pole selle järele otsest vajadust veel olnud) ning seeklikohad alumisel serval.
Klaasid toonitud
Auto salongile (põrand, uksed, tagakoopad) tehtud pigimatid ja mürasummutus
Astmelauad värvitud Raptoriga mustaks, kuid kuna aluspinda on väga keeruline matistada, siis hetkel natuke koorub maha. Võimalik värskendada seda enne potentsiaalset tehingut.
Pandud facelifti tagatuled, et tagumise stange seest tuled kaotada.
Tagumine stabikas eemaldatud
Manuaalsed rummulukud ees
Excel 4x4 veljed, pulbervärvitud mustaks
35" mudakad
Hetkel on mootorivahetus kooskõlastamata, kuid ei näe probleemi nende muudatuste tegemiseks Maanteeametis.
Kindlasti midagi veel, mis ei tulnud kohe meelde, lasen piltidel enda eest rääkida natuke






















Kontakt:
Kevin
+372 56654528
Asub Tartus
Hind: 15000€ (saab vajadusel kaubelda millegi arvelt, kas alla- või ülespoole

Aja ja huvi puuduse tõttu kavatsen müüa enda Patroli. Ehitasime ta täitsa ise ja lõplikult matkamiseks valmis me teda polegi ehitanud, kuna oleme teda kasutanud oma tööks.
Tegemist on siis 2002 aasta Patrol GR-iga. Registreeritud Eestis uuena.
VIN JN1TESY61U0106023
Tehasest on kolmeliitrine diisel ja manuaal. 7 kohta (kolmanda istmerea istmed on ilusti olemas!) Hetkel on pakiruumi ehitatud sahtlid ning voodi.
Proovin kirja panna meie poolt tehtud modifikatsioonid, ma usun et võib-olla ei tule isegi kõik asjad korralikult meelde, aga lisan ka pildimaterjali.
Kere täielikult taastatud (isegi esitiivad saime taastatud) ning üle värvitud Range Rover Nara Bronze värvi. Tahtsin midagi ilusamat, kui originaal beež, ja samas ei pidanud passis värvivahetust ka tegema

Raamil kõik kohad üle käidud, värvitud, kaitstud. Kõik puksid vahetatud polüpukside vastu.
Old Man Emu 4" tõste +400kg vedrude ratinguga (kui ma õigesti mäletan!

Mootor on pärit W210 Mercedese pealt, tehasest 130kw. OM606 diisel
Sinna tegime ise põlve otsas väljalaskekollektori (mis ideaalis tuleks natuke ringi teha, et paremini hingama saada) kuhu otsa sai Holset HX40 hübriidturbo (kuum koda peaks olema suurem, kui tavaliselt HX40-l).
Mootori ja käigukasti vaheline vahetükk on meie enda (JDM Garage Estonia) toodang täielikult custom hooratta ja siduriga. Põhjus, miks seda teed läksime, on see et dpuk kit tundus pisut krõbeda hinnaga ning meie kitil saab starterit vahetada nii et ei pea mootorit ja kasti omavahel lahutama (ma muidugi pole enam 100% kindel, kas dpuk kitil on see asi parandatud või muudetud) Oleme ka mõnele teisele OM606 ja Y61 kastile komplekte müünud!

Pandud täielikult mehaaniline kütusepump, mis on ümber ehitatud Rootsis Dieselmekeni poolt!
Suur turbo vahejahuti
Käsitööna tehtud rauast stanged. Esistangel on vintsi jaoks jäetud koht (mida pole jõudnud ise panna, kuna pole selle järele otsest vajadust veel olnud) ning seeklikohad alumisel serval.
Klaasid toonitud
Auto salongile (põrand, uksed, tagakoopad) tehtud pigimatid ja mürasummutus
Astmelauad värvitud Raptoriga mustaks, kuid kuna aluspinda on väga keeruline matistada, siis hetkel natuke koorub maha. Võimalik värskendada seda enne potentsiaalset tehingut.
Pandud facelifti tagatuled, et tagumise stange seest tuled kaotada.
Tagumine stabikas eemaldatud
Manuaalsed rummulukud ees
Excel 4x4 veljed, pulbervärvitud mustaks
35" mudakad
Hetkel on mootorivahetus kooskõlastamata, kuid ei näe probleemi nende muudatuste tegemiseks Maanteeametis.
Kindlasti midagi veel, mis ei tulnud kohe meelde, lasen piltidel enda eest rääkida natuke





















