1. leht 2-st

ABS

Postitatud: P Juun 07, 2020 2:39 pm
Postitas STT
Tere!

2006 wk 3.0 crd ABS iga mure.

Algas juba ammu, aeg ajalt süttisid ABS iga seotud tuled. Samas kustusid jälle ära ja pole seda asja tõsiselt võtnud.
Mõni aeg tagasi problem süvenes ja muutus selliseks, et hakkas häirima. Nimelt ABS tulede saatel püsikas ei toimi.

Käisin Silberis ja tuvastati tagumise parema ABS anduri rike. Vahetasin selle ära ja pesin "hammasvöö" korralikult puhtaks, sai nagu uus.

Mure on aga selles, et viga on alles. Veidi teisel kujul aga jama ikka. Nimelt kohe kui kiirus tõuseb üle 20, lööb tuled ikka põlema. Alla selle sõida või maailmalõppu.

Siit küsimus, Silberis tahavad vahetada järgmisena laagrit. Minu seisukoht on, olles ise näinud olemasoleva seisukorda, see ei ole lahendus. Sellel süsteemil minuteada magnetit ei ole ja hammasvöö on nagu uus, ei ole roostetäppigi peal.

Mida teha? Igaks juhuks juppe vahatama hakata ( jätkata, sest sensor juba sai tühja pandud ) ei taha . Kas keegi on vahetanud laagrit sarnase juhtumi puhul?

Ise oleks kahtlustanud juhtmestikku/pistikuid aga just see, et aeglaselt sõites toimib, justkui välistaks selle osa. Silberi diagnostika ka muud elektriprobleemi, peale sensori, ei näidanud.

Tänud ette!

Re: ABS

Postitatud: P Juun 07, 2020 2:55 pm
Postitas zilliver
Kas mitte ABS ei hakka alles "tööle" seal 20 km/h juures. Seletaks seda, et mingi ratta sensor paneb segast. Või kuskil juhe katki.

Võta mingi kobedam skänner mis näitab iga ratta kiirust ja peaksid ära nägema, mis ratas jamab.

Saad ka ju tõsta prooviks juhtmed ümber, vasaku omad paremale, et teada saada kas viga liigub teise ratta juurde või mitte, välistades nii juhtmestiku korrasoleku.

Re: ABS

Postitatud: P Juun 07, 2020 3:33 pm
Postitas STT
zilliver kirjutas: P Juun 07, 2020 2:55 pm Kas mitte ABS ei hakka alles "tööle" seal 20 km/h juures. Seletaks seda, et mingi ratta sensor paneb segast. Või kuskil juhe katki.

Võta mingi kobedam skänner mis näitab iga ratta kiirust ja peaksid ära nägema, mis ratas jamab.

Saad ka ju tõsta prooviks juhtmed ümber, vasaku omad paremale, et teada saada kas viga liigub teise ratta juurde või mitte, välistades nii juhtmestiku korrasoleku.
Ilmselt ongi siin selline probleem , kus seistes viga ei näita , st elektri osa sellel hetkel diagnostika järgi on OK.

Sõites aga mõni nendest anduritest ei ole suuteline infot koguma/edastama mis iganes põhjusel. Saaks sellele kuidagi jälile.

Re: ABS

Postitatud: P Juun 07, 2020 3:35 pm
Postitas AndreTGO
Peab jah lives vaatama, milline andur kiirust valetab.

Re: ABS

Postitatud: P Juun 07, 2020 9:16 pm
Postitas v6sa
Ja Silberi arvates on kõik ilus ja asjata vahetatud anduri eest peabki raha võtma?

Lase kellegi arvutiga vaadata, millise ratta andur segast paneb. Nii uut peaks suutma kõik lugeda, aga näituseks Lesvenil on kogemusi nendega. Rääkimata siinsetest Gurudest.

Re: ABS

Postitatud: T Juun 09, 2020 1:56 pm
Postitas Maaks
Minu autol (Hyundai) tingis sarnase käitumise katkine (mõraga) ABS võru, kusjuures 2x on juhtunud -1.x vahetas esindus aga 2.x mingi ~2a vahega vahetasin juba ise. Diagnostik ütles kohe ära, milline võru katki on.

Re: ABS

Postitatud: T Juun 09, 2020 2:22 pm
Postitas zilliver
WK mudeliga pole kursis nii täpselt aga äkki on see andur oma pesas ka reguleeritav vöö kaugusest nagu ZJ puhul?

Re: ABS

Postitatud: T Juun 09, 2020 2:49 pm
Postitas maksipoiss
Vaevalt, juba WJ-il ei saanud seal midagi reguleerida.

Re: ABS

Postitatud: T Juun 09, 2020 10:02 pm
Postitas ibra
Pead sama anduri uuesti vahetama.
Ega sa originaali ei pannud?

Re: ABS

Postitatud: T Juun 09, 2020 10:51 pm
Postitas STT
Võib teema hetkel kokku võtta: viga oli ikkagi laagris. See andur sai täitsa tühja vahetatud.
Kui ei oleks ise teinud, poleks elusees uskunud, et laager sellise vea tekitab. Nagu öeldud, magnetit seal ei ole, hammasvöö on nagu uus, mingit lõtku ei ole ja kahinat ei tee.

Huvitav on veel see, et mingit infot see vigane laager ikkagi andis, nt kui teised rattad saatsid signaali 27 km/h, siis see näitas 10 :evil: . Arusaamatu mis seda põhjustas.

Tänud kõigile, kes ideid pakkusid. Ehk on edaspidi kellelgi sellest teemast kasu.

Re: ABS

Postitatud: K Juun 10, 2020 8:06 am
Postitas AndreTGO
Huvitav lugu, selgita siis ka, mis täpsemalt selle laagriga oli..
Oli tegu siis ikkagi esimese laagri/anduriga äkki?
Ees asub hammasvöö/andur laagri sees, taga asukoht võlli peal ja andur kinnitub silla külge.

Re: ABS

Postitatud: K Juun 10, 2020 9:23 am
Postitas STT
AndreTGO kirjutas: K Juun 10, 2020 8:06 am Huvitav lugu, selgita siis ka, mis täpsemalt selle laagriga oli..
Oli tegu siis ikkagi esimese laagri/anduriga äkki?
Ees asub hammasvöö/andur laagri sees, taga asukoht võlli peal ja andur kinnitub silla külge.
Sa vist harrastad diagonaalis lugemist :lol:

Re: ABS

Postitatud: K Juun 10, 2020 9:34 am
Postitas ibra
No siis Silberi jutt oli õige. :D

Re: ABS

Postitatud: K Juun 10, 2020 10:21 am
Postitas STT
ibra kirjutas: K Juun 10, 2020 9:34 am No siis Silberi jutt oli õige. :D
Laias laastus on sul õigus, lõpuks saab iga asja korda.Ega ma nende üle ( Silber) ei virise ka, siiani on ikka välja aidanud.Alternatiivi ju ei ole ka, igasugu muud posijad on ennemini jänni jäänud. Selle anduri pärast ka viha pidama ei hakka, asi sai korda, case closed. Kehvem oleks olnud kui oleks vahetanud pea 300 maksva laagri lihtsalt testimise pärast, sellepärast siit foorumist uurisingi, kas keegi on sarnast asja läbi teinud.

Palju huvitavam on see teema, kuidas ikkagi tänase päevani asju ravitakse: vahetatakse juppe kuni saab korda. See case siin ei erine ju millegipoolest:
Alustati andurist ja õnneliku juhuse tõttu läks teise jupiga pihta. Rivi oleks võinud n+1 meetodiga jätkuda veel 101 salmi.

Arvan, et tavaolukorras, kui inimene annab auto remonti, ta ei teagi palju asju vahetati põhjusega ja mille eest niisama maksis.
Igaks juhuks mainin, et ei pea selle lausega silmas konkreetselt Silberit, see on vist üldine teema.

Re: ABS

Postitatud: K Juun 10, 2020 10:35 am
Postitas v6sa
On üldine teema, mille levikule annab hoogu juurde YT ja dr. G najal end spetsiks tituleerivate asjatundmatute laviin. Sest AB tellitud hiinaime lubab paljudel autodel veakoode kustutada ja seda enamus autoomanikke ju tahabki: et auto odavalt saada korda. Sest kui tuli ei põle, on auto korras. :floff

Omaette nukker teema on see, et Silber kui tehase esindaja siinmail peaks omama parimat teadmist ja ka kogemust kõnealuste autode diagnoosimiseks ja seejärel remondiks, aga ka isiklik kogemus kinnitab: vahetatakse juppe "ehk-seekord-näkkab" meetodil. Ning kui hakkad küsima, miks seda või teist wirblit vahetada on vaja, siis muutud automaagiliselt probleemseks kliendiks.

Loomulikult on Silberi käibe juures (ikkagi sajad autod päevas üle Eesti) loomulik, et neil juhtub ka apsakaid, aga selle hinna (ja tehasetoe juures) ei peaks need nii lihtsate asjadega juhtuma.

Kui ikka ürgvana Mitsu L200 hõõgküünalde tõrget ei suudeta välja diagnoosida ja tehakse pakkumine uuele KSP-le, siis paneb wanduma küll. Kas GLK 360-kaamera töölesaamiseks on tõesti vaja uut juhtplokki või piisabki kaabelduse praavitamisest, saame peatselt teada.

Usaldusväärne töökoda, kus enne tüki vahetamist vaevutakse automanikult õigeid küsimusi küsima ja vajadusel enne remonti ka arvuti külge pannakse (ja mitte veakoodide kustutamiseks!) on kulla hinnaga.