Kütusepumba pistik pajerol
Postitatud: R Apr 17, 2020 11:02 pm
Masinaks siis II generatsiooni pajero, mis sai mootori vahetuse. Mootoriks siis 4m40, mis tuli manuaal kasti otsast ja läks automaadi otsa! Teoorias tundus asi üsna lihtne, tuleb ainult hooratas ja turbiin ümber tõsta, muu peaks ju sobima.
Kütusepumba kokku kolm pistikut, vanal kaks! Mis eesmärgil tal see kolmas pistik seal vajalik? Kas võimalik mootor ilma seda pistikut ühendamata ka käima saada? Vastasel juhul tuleb hakata juhtmestikku ringi tegema!
Hetkel küte pihustiteni ei jõua ja ka starteriga mootorit ringi ajades kõrgsurvepumbast küte läbi ei käi! Ometi küte üleval! Mootor tuli sõitva auto pealt!
Sellel andmeil olevat koodi Googeldades andis infoks, et tegemist kiirenduse anduriga!
Lisan ka mõned pildid!
Kütusepumba kokku kolm pistikut, vanal kaks! Mis eesmärgil tal see kolmas pistik seal vajalik? Kas võimalik mootor ilma seda pistikut ühendamata ka käima saada? Vastasel juhul tuleb hakata juhtmestikku ringi tegema!
Hetkel küte pihustiteni ei jõua ja ka starteriga mootorit ringi ajades kõrgsurvepumbast küte läbi ei käi! Ometi küte üleval! Mootor tuli sõitva auto pealt!
Sellel andmeil olevat koodi Googeldades andis infoks, et tegemist kiirenduse anduriga!
Lisan ka mõned pildid!