Cooler ja selle vajalikkus

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Vasta
RaulK
Mudder
Postitusi: 56
Liitunud: T Mär 27, 2018 10:39 pm

Cooler ja selle vajalikkus

Postitus Postitas RaulK »

Küsimus cooleri vajalikkuses metsaautol. Saan aru, et mnt uhades toimetab ja on tolku, aga puurides minimaalse kiirusega metsas? Käsil turbo vahetus ja otste kokkuajamine uue turbo ja stock cooleri vahel paras jebla. Lükkab otsetoru sisselaskesse või on see big no no?
Kasutaja avatar
MetsaVikat
Rock Crawler
Postitusi: 782
Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
Asukoht: Hiiumaa

Re: Cooler ja selle vajalikkus

Postitus Postitas MetsaVikat »

Jõu kadu on, väga muud midagi polegi. Ega ta metsas väga effektiivne pole, aga saad selle paremaks muuta näiteks elektri vendi lisamisega. Ma paneks selle ikka vahele tagasi.
Villu
Tel: 53-36-59-98
https://www.facebook.com/1uazfe/
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2509
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Cooler ja selle vajalikkus

Postitus Postitas totu »

MetsaVikat kirjutas:Jõu kadu on, väga muud midagi polegi. Ega ta metsas väga effektiivne pole, aga saad selle paremaks muuta näiteks elektri vendi lisamisega. Ma paneks selle ikka vahele tagasi.
Kindlasti on vaja panna, varem või hiljem saab see mootor piitsa ja siis võib cooler kovid päästa.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4325
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: Cooler ja selle vajalikkus

Postitus Postitas uputaja »

totu kirjutas:
MetsaVikat kirjutas:Jõu kadu on, väga muud midagi polegi. Ega ta metsas väga effektiivne pole, aga saad selle paremaks muuta näiteks elektri vendi lisamisega. Ma paneks selle ikka vahele tagasi.
Kindlasti on vaja panna, varem või hiljem saab see mootor piitsa ja siis võib cooler kovid päästa.

Siis peab survet ja kütust olema, et kolvid sulaks. Mingid taskuturbot kuulerdada pole küll miskit tolku.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
ahto42
Rock Crawler
Postitusi: 624
Liitunud: T Mai 11, 2010 7:49 am
Asukoht: Tartu-Luunja

Re: Cooler ja selle vajalikkus

Postitus Postitas ahto42 »

Metsamasinal vb vesi/õhk tüüpi süsteem, aga lisab raskust.

Minu vana primera 2.0td mikroturboga, pärast cooleri lisamist oli dünos 200nm, tehase 177 vastu. Pepudünoga oli maanteel möödasõidud ka kiiremad.
Jahedam õhk, kannatab rohkem pumbast peale keerata.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõukurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
RaulK
Mudder
Postitusi: 56
Liitunud: T Mär 27, 2018 10:39 pm

Re: Cooler ja selle vajalikkus

Postitus Postitas RaulK »

Mnt jah jahutab. Aga põhimõtteliselt seisva pilliga puurides ta niisama effekti ei anna ju. Kui just jah venti selga ei kruti. Mootoriks terrano 2.7. Pump peale keeratud. Stock föön puhus ca 1,5 välja. Kuna neid vahetanud juba 3 tükki (üks lekib õli, teine loksub jne) siis nüüd plaan uus borgwarner ac43200 vahele panna. Veits pusimist üleminekutega lihtsalt.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4299
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Cooler ja selle vajalikkus

Postitus Postitas Movistar »

Sellest oleks pidanud alustama,kas bens või diisel.
Bensukal on lootusetu ilma coolerita toimetada.
TR3
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”