4D56 märgid..
Postitatud: E Mär 30, 2020 5:53 pm
Terv, oleks väike küsimus seoses väikeste erinevustega 4d56 73kw mootoriga. Lühidalt räägin loo ära..auto l200 sai väheke vett, mispeale kukkus mootor tegema lolli häält, kohapeal kohe selgusele ei saanud kohe kuna põhjusi mitmeid ja laiali ka kõike kiskuma ei hakka vastu pimedat. Tunnuseks oli aind et üks silinder on tagant jalutama läinud. Niisiisi mõned päevad hiljem sai mootor lahti võetud ja kõigepealt märke kontrollides selgus, et nukk oli paigast ja pump.. ilmselt oli ka vänt hamba võrra üle visanud. Kõigepealt sai märgid paika aetud uuesti rihmal ja asi ikka ei käinud nagu vaja..lootus oli sellega et ehk oli asi ainult rihmas..selgus et olnud. Lhti sai siis seepeale kaabitud ka klapikaas kust selgus ka kohe kole kala..nimelt oli purunenud üks 3 silindri nookur ning 2 silindri nookur. Sao toodud uus nookurite mäng asi kokku laotud ja hetkeseisuga kuna mootor ei suitse ja nagu töötab siis võiks eeldada et klapid seekord jäid terveks mootoris ja läksid ainult nookurid..küsimus aga selles nüüd:
Kuna ma alumist poolt lahti ei võtnud vändal kus tegelikult on õiged vända märgid, siis alumisel plastikul on ka olema 3 tähistusega markeering rihmarattale.. 1 asend on T, siis keskmine ja parempoolne on tähisega 10. kuna rihmarattal mingit soont v sälku ei ole mina leidnud vaid oli tehtud ilmselt kellegi varasema remotija poolt mingi markeri kriipse peale ning alumist rihmaratas ma koduses miljoos päris lahti võtta ei saanud õigete riistade puudumise tõttu siis panin hetkel mootori kokku tagasi juhindudes plastiku märkidest..
huvitava kombel proovisin kgpealt 5 6 korda rihma kokku panna nii et vända markeri märk sai pandud esimesse asendisse ehk T peale mis peaks vist tähistama TDC asendit...millegipärast selles asendis ei tahtnud kuidagi paika minna pumba seibi märk..alati jäi ta siiapoole v sinnapoole hammas v pool nihkesse.. samas nukk jäi ilusti paika. ka keskmisega ei tahnud asi kokku minna kudagi..kõik märgid lähevad täpselt ilusti kokku parempoolses ehk 10 tähistusega asendis, siis on ilusti paikas nii vänt nukk kui ka pump.. hetkel on nii mootor mul koos ja nagu auto sõidab ja häireid ei tundu olevat paar korda ka kosel tööl käidud tlnnast jne. [/img] Küsimus kas tegelikult ikkagi tuleks alumine plastik sealt siiski maha rookida ja panna õige märgi järgi asi kokku või võib usaldada ka seda plastiku märgistust 4d56 mootori puhul ning mida see keskmine sälk seal tähendab... või tuleks ikkagi asi kokku saada panna selle T asendi järgi ja pump peab paika minema...
Kuna ma alumist poolt lahti ei võtnud vändal kus tegelikult on õiged vända märgid, siis alumisel plastikul on ka olema 3 tähistusega markeering rihmarattale.. 1 asend on T, siis keskmine ja parempoolne on tähisega 10. kuna rihmarattal mingit soont v sälku ei ole mina leidnud vaid oli tehtud ilmselt kellegi varasema remotija poolt mingi markeri kriipse peale ning alumist rihmaratas ma koduses miljoos päris lahti võtta ei saanud õigete riistade puudumise tõttu siis panin hetkel mootori kokku tagasi juhindudes plastiku märkidest..
huvitava kombel proovisin kgpealt 5 6 korda rihma kokku panna nii et vända markeri märk sai pandud esimesse asendisse ehk T peale mis peaks vist tähistama TDC asendit...millegipärast selles asendis ei tahtnud kuidagi paika minna pumba seibi märk..alati jäi ta siiapoole v sinnapoole hammas v pool nihkesse.. samas nukk jäi ilusti paika. ka keskmisega ei tahnud asi kokku minna kudagi..kõik märgid lähevad täpselt ilusti kokku parempoolses ehk 10 tähistusega asendis, siis on ilusti paikas nii vänt nukk kui ka pump.. hetkel on nii mootor mul koos ja nagu auto sõidab ja häireid ei tundu olevat paar korda ka kosel tööl käidud tlnnast jne. [/img] Küsimus kas tegelikult ikkagi tuleks alumine plastik sealt siiski maha rookida ja panna õige märgi järgi asi kokku või võib usaldada ka seda plastiku märgistust 4d56 mootori puhul ning mida see keskmine sälk seal tähendab... või tuleks ikkagi asi kokku saada panna selle T asendi järgi ja pump peab paika minema...