1. leht 1-st
mootori asendus
Postitatud: E Mär 09, 2020 3:41 pm
Postitas tar.mo
Tere,
Otsin foorumist abi targematelt inseneridelt seoses mootori vahetuse sooviga .
Autoks Landcruiser BJ40 ;3,0 D,
Plaanis originaal mootor vahetada millegi tänapäevase ja võimsama vastu,
lihtne oleks vahetada see chevy smallblock 350...355 vastu,aga soov oleks ikka diisli juurde jääda.
kuna auto kallal on käimas suuremad ümberehitused niigi ,siis saab praegu teha mida iganes veel,tegemisel on vedrustuse ümberehitus lehtedelt spiraalidele koos korralike amortidega.,4x piduri ketas on juba paigas.
Samas kogu kompott peaks idee kohaselt tulema ka tänavalegaalne .
Klassikaliselt ilus oleks aiste vahele istutada om 606 ,või om 603,aga mootorid liialt pikad ja cooleri radika paigaldamisega tekiks probleemi.
Seega otsin lühemat 4 või 5 silindrilist mootorit.
lollikindlatest mootoritest oleks idee veel om 602 koos meh.dieselmekeni pumbaga ,aga äkki on kellelgi veel häid ideid.
tarmo
Re: mootori asendus
Postitatud: E Mär 09, 2020 9:47 pm
Postitas uputaja
Pane siis 3,0 TD 92kw toyota mootor.
Re: mootori asendus
Postitatud: E Mär 09, 2020 11:17 pm
Postitas tt75
Re: mootori asendus
Postitatud: T Mär 10, 2020 6:11 am
Postitas laurz
VAG-grupi 2,5Tdi reas 5-ne .... Üsna pommikindel ja lihtsalt tuunitav.Samas 1,9tdi on veel kompaktsem
Legaalsuse möttes on savi mis sinna kapoti alla läheb....peamine et silla kaal löhki ei lähe.Doonorilt pärit väljalaske keevitad vast kahh.....kuidagi sinna alla ära,sest väljalaset muuta ei tohi

Aga kuidas nende pidurite ja vedrustusega lood?

Re: mootori asendus
Postitatud: T Mär 10, 2020 7:44 am
Postitas v6sa
laurz kirjutas:VAG-grupi 2,5Tdi reas 5-ne .... Üsna pommikindel ja lihtsalt tuunitav.
...
Pommikindel see nüüd ei ole, aga remontimiseks vajalikku teavet ja osi on lademes. Selles mõttes on muretu pada küll.
Re: mootori asendus
Postitatud: T Mär 10, 2020 8:11 am
Postitas LauriJ
Ma paneks ikka V8 aiste vahele. Hobiauto puhul see kütusesääst on väga teisejärguline aga kui V8 ikka laulab siis on naeratus näol.
Re: mootori asendus
Postitatud: N Mär 12, 2020 12:59 pm
Postitas vreps
v6sa kirjutas:laurz kirjutas:VAG-grupi 2,5Tdi reas 5-ne .... Üsna pommikindel ja lihtsalt tuunitav.
...
Pommikindel see nüüd ei ole, aga remontimiseks vajalikku teavet ja osi on lademes. Selles mõttes on muretu pada küll.
Siinkohal vaidlen vastu, omades alates 1998 aastast C4 kerega R5 2,5tdi mootoriga Audit (nn. kinnisvara

) julgen täie kindlusega väita, et see on üks pommikindlamaid ja parimaid diiselmootoreid üldse. Vaheta ainult õigel ajal õli ja hammasrihma ja muid muresid pole.
Re: mootori asendus
Postitatud: L Mär 14, 2020 8:45 pm
Postitas Uko
Bmw M57,tuleb leida varane ilma sisselaskes olevate siibritega või siis need eemaldada.Aga muidu mõnus mootor.
Re: mootori asendus
Postitatud: T Sept 22, 2020 1:48 pm
Postitas Muhfi
Kõige paremini sobivad kõik B seeria mootorid . 13 BT 124 hj. Või 14 B(T ) .Kõige vingem( raskem) 15 BF-t .
13 BT on ideaalne,ei hammasrihma ega elektroonikat. Lisaks istuvad mootori kinnitused ja vana käigukast.
1 Kzt - 125 hj kuid palju ümberehitamist. Ei sobi originaal käigukast.
Re: mootori asendus
Postitatud: N Apr 29, 2021 7:19 pm
Postitas tar.mo
Aega läks mis läks,aga lahendus leitud
Vahele läheb täis mehaaniline om662 suurema turbo ja tehtud pumbaga
Kui liikuma saan annan tagasisidet kuidas liigub.
Re: mootori asendus
Postitatud: N Apr 29, 2021 10:10 pm
Postitas v6sa
Kelle tehtud pump?
Selle juures peab meeles pidama, et algne kontseptsioon on 100 kW peale rehkendatud. Et see nii hästi välja kukkus, et kannatas korealastele veel maha parseldada, on tööõnnetus, mida Mercedese turundus ja raamatupidamine on uuemal ajal edukalt vältinud.