1. leht 2-st
Käivitus jamad
Postitatud: N Aug 16, 2007 9:06 pm
Postitas Tony
Õhtut
äkki keegi diisli asjatundja oskab nõu anda
Auto: Patrol Y61 99a
Mureks siis auto käivitamine töösooja mootoriga või palava ilmaga.
Tahab pikalt käijamist saada.
hommikuti või talvel on nn "poole pöörde" teema, aga soojast ei taha minna.
Kuskilt on kõrvataha jäänud et on ka olemas mingi eelsurve pump ja et võib selle viga olla, aga ei taha umbes lahmida ja seega natuke abi vaja
Best
Tony
Postitatud: N Aug 16, 2007 9:22 pm
Postitas boob
Tee katse: jahuta näiteks veega töösoojal mootoril kõrgsurvepump maha ja proovi käivitada.
Postitatud: N Aug 16, 2007 9:27 pm
Postitas Tony
ja see peaks näitama mida ?
Postitatud: N Aug 16, 2007 9:38 pm
Postitas boob
Tony kirjutas:ja see peaks näitama mida ?
Et pumbaremont on ukse ees.
http://www.diislikeskus.ee/soemootor.html
Postitatud: N Aug 16, 2007 9:44 pm
Postitas jr
Sooja pumba sündroom:
Anum on pumbas sees nii kulunud, et soe ja vedelam diiselküte ei saavuta soojast peast soovitud rõhku ja ei löö ennast läbi pihustite. Samas siis peab ikka pump vääääga pika läbisõiduga olema. Variant suht vähetõenäoline. Samas jumal seda teab, mis kütet sa kusagilt oled saanud või mida kasutas eelnev omanik.
Tõenäolisem:
On see, et näiteks tagasivoolu klapp ei pea pumbal ja laseb kütuse pumbast tagasi. Jällegi soojast peast küte vedelam ja lekib läbi klapi. Samuti ei maksa elimineerida kerget õhuleket või tõesti väsinu etteandepumpa.
EDIT: Chevyl oli sooja pumba sündroom ... nii et mina olen selle üle elanud

Postitatud: N Aug 16, 2007 9:45 pm
Postitas boob
Noh, minu pakutud variandi kontrollimiseks on vaja ju ainult kanistrit vms. külma veega ja sooja mootorit

Postitatud: N Aug 16, 2007 9:59 pm
Postitas Tony
1 sõnaga vahet pole, pump tuleb maha kakkuda ja asjamehel üle vaadata lasta
KRT
Mõni HEA remondi koht soovitada ?
Best
Tony
Postitatud: N Aug 16, 2007 10:25 pm
Postitas Tony
jr kirjutas:Tõenäolisem:
On see, et näiteks tagasivoolu klapp ei pea pumbal ja laseb kütuse pumbast tagasi. Jällegi soojast peast küte vedelam ja lekib läbi klapi. Samuti ei maksa elimineerida kerget õhuleket või tõesti väsinu etteandepumpa.
Krt kas seda ise kuidagi kuskiltpidi kontrollida ei saa, ilma et pumpa maha ei võta ?
Vanal masinal ( scorpio bens) oli analoogne asi ja seal sai ka see klapp ise ära vahetatud, peale seda käis kui kuld jälle.
Scorbil muidugi on see klapp eraldi aga patrullil vist pumbas sees
Tony
Postitatud: R Dets 28, 2007 7:03 pm
Postitas Tony
krt asi juba eriti hulluks läinud
on's kellelgi mingit joonist selle pumba siseehitusest ?
vaataks natuke otsa talle ja siis otsustan kas ise või kuhugi remonti viin
Best
Tony
Postitatud: L Dets 29, 2007 7:39 pm
Postitas nissan
oli sama probleem,oman samasugust isendit,pump õhtal.kui ei eksi .siis kuskil6-7t sisu vahetus,tehti türil,asi toimib ja olen väga rahul.kui asja ei jaga ei maksa i se torkida.edu
Postitatud: L Nov 29, 2008 10:20 pm
Postitas Tony
niih, sai siis faktos käidud ja nac reguleeritud, asi paranes, kuid mehed ytlesid ka, et see ajutine värk on, kaua ei julenud keegi öelda. Kestis siis mõned kuud
Teab nyyd siis keegi
usaldusväärset ja norm kohta kus keegi selle pumba ette võtaks, korda teeks ja selle eest MILJONI ei kysi ?
Kontaktid siis tere tulnud
Best
Tony
Postitatud: P Nov 30, 2008 4:16 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Tony kirjutas:
Teab nyyd siis keegi usaldusväärset ja norm kohta kus keegi selle pumba ette võtaks, korda teeks ja selle eest MILJONI ei kysi ?
Kontaktid siis tere tulnud
5138836 - Pumba Endel

- Aga see on Tartus
Postitatud: P Nov 30, 2008 4:22 pm
Postitas Ptyyp
Endlit julgen isegi soovitada! Minu masinal tegi pumba suht soodsalt korda ja ei küsinud suuri summasid ka. Igaljuhul teeb mees korralikku tööd!
Kui Harjumaalt kedagi ei leia, siis kaku pump maha ja saada cargoga Tartusse. Võin ise Endlile edasi toimetada!
Postitatud: K Mär 04, 2009 10:20 am
Postitas Gennadi
Sama masin, sama mure.
Eriti hull on asi siis, kui paagis vähe kütust, aga Faktos öeldi, et on igasugu imenippe tehtud, kuid pole jälile saadud, miks 2.8 nii teeb.
Postitatud: K Mär 04, 2009 11:45 am
Postitas Mell
Gennadi kirjutas:Sama masin, sama mure.
Eriti hull on asi siis, kui paagis vähe kütust, aga Faktos öeldi, et on igasugu imenippe tehtud, kuid pole jälile saadud, miks 2.8 nii teeb.
Masinaks siis Y60 4,2.Tåhja paagiga sama oli sama mure.V¨tsin paagist anduri koos torudega välja ja ennäe imet-pealevoolu toru käib kahest osast ja nendevaheline
kummiröngas ja ka toru välissein,kuhu see röngas peale käib, kulunud.Sealt vahelt ta öhku ahmiski.