1. leht 2-st

Palun asjalikku nöu/ infot chevrolet ...

Postitatud: E Aug 13, 2007 10:06 pm
Postitas landmb
Chevrolet 4,3l mootor + TH 700 käigukast + NP207 vahekast. Nende tykkide head ja vead eraldi vottes ning kuidas need koos vastu peavad.

Postitatud: T Aug 14, 2007 9:14 pm
Postitas badass
Mootor on väike,aga korraliku hooldusega peab vastu kyll,Astro sees näiteks.Mingiks ehitusprojektiks seda eriti ei soovita,sest jöudu pole.Vahekastist ei tea ma midagi,aga 700 k.kasti samuti ehitamiseks ei soovita,kuna see ei talu eriti löhkumist.Niisama tänaval käulamiseks jätkub neid sölmi kyll.

Postitatud: T Aug 14, 2007 10:38 pm
Postitas landmb
Projekti jaoks seda mootorit vaadatud saigi ja just sellepärast et on lyhike.
Mis probleemid voivad tekkida käigukastiga.

Postitatud: K Aug 15, 2007 10:19 am
Postitas M.A.R.E.K
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=4036 pakkuda see sama mootor koos kastiga

Postitatud: K Aug 15, 2007 8:24 pm
Postitas badass
landmb kirjutas:Projekti jaoks seda mootorit vaadatud saigi ja just sellepärast et on lyhike.
Mis probleemid voivad tekkida käigukastiga.

Käigukast on pehmelt öeldes nörk,lagunevad planetaarid,ölipumbad-kettad on niikuinii kulumaterjal.See kast ei pea tagaveoliste autode kyljeski suuremale piinamisele hästi vastu,ilmselt metsaautol veel vähem.Soovitaks ikka 400 vöi siis halvemal juhul 350 kasti vaadata.Vöib-olla kannatab 700 sisse mingi heavy-duty kit toppida,et see paremini vastu peaks,aga niisama saab seda kyll liiga tihti remontida.

Postitatud: K Aug 15, 2007 8:34 pm
Postitas landmb
Mul on soome poole peal juba mootori ostu kaup juba tehtud, kuid käigu- ja vahekasti puhul pole veel asi kindel, milletottu tahangi selgeks saada mis oleks parim lahendus.

Postitatud: K Aug 15, 2007 10:33 pm
Postitas jr
TH700 vastupidavuse osas avaldaksin arvamust, et kestab küll ja väga hästi kui kast korras on. Tugevamad trumlid ja planetaarid + laiemad lindid koos korralike friktsioonketastega ning tootlikum õlipump ja kui kogu see kompott käima panna läbi täiustatud õlikanalite ja suurema kandepinnaga modulaatori, siis on tulemuseks väga pommikindel kast, mis kannatab kuni 800HP jõudusid. Kasti plussid on see, et mootori jõu kadu on väga väike selle kastiga, kuna kast vajab vähem kui TH350 või TH400 oma käitamiseks jõudu. Ning teine suur eelis on neljas käik, mis maanteesõidus pakub hulka suuremat ökonoomsust koos lukustatava turbiiniga.

Nõus ... tavakombel romulast kasti ostes on TH400 parim valik, kuna tõenäoliselt on see alati korras kuna on tõesti põhimõttelt purunematu tavakasutuses.

Postitatud: N Aug 16, 2007 9:10 pm
Postitas landmb
Tänud jr- ile. Järelikult tuleb siis ka see kast, sest jr kinnitas ka selle soomlase juttu kes seda kasti pakkus. Kauba sees oleks ka kasti pohjalik kontroll. Myyjaks on USA autode remondiga tegelev firma.
Turbiini poole pealt on asi nii et kindluse mottes sai kaup tehtud nii et tuleb n.ö taastatu turbiin, mis teeb mootorile ka hinnalisa 200 eur,-

Postitatud: N Aug 16, 2007 9:13 pm
Postitas landmb
Nyyd jääb siis veel vahekast, et mida siis eelistada. NP207 on vist koige levinum, kuid kuidas on vastupidavusega?

Postitatud: N Aug 16, 2007 9:37 pm
Postitas jr
Taastatud turbiin unusta ära. Korraliku lukuga turbiini hind uuest peast alla 10KEEK ei ole. Elu on näidanud, et mis on odavam see küll sõidab, aga hakkab veiderdama. A'la läbi libisema või muutub lubatud stall-speed kas suuremaks või väiksemaks. Kuigi see pole nüüd lausa reegel ... lihtsalt tähelepanek.

Postitatud: N Aug 16, 2007 10:55 pm
Postitas badass
jr kirjutas:TH700 vastupidavuse osas avaldaksin arvamust, et kestab küll ja väga hästi kui kast korras on. Tugevamad trumlid ja planetaarid + laiemad lindid koos korralike friktsioonketastega ning tootlikum õlipump ja kui kogu see kompott käima panna läbi täiustatud õlikanalite ja suurema kandepinnaga modulaatori, siis on tulemuseks väga pommikindel kast, mis kannatab kuni 800HP jõudusid. Kasti plussid on see, et mootori jõu kadu on väga väike selle kastiga, kuna kast vajab vähem kui TH350 või TH400 oma käitamiseks jõudu. Ning teine suur eelis on neljas käik, mis maanteesõidus pakub hulka suuremat ökonoomsust koos lukustatava turbiiniga.

Nõus ... tavakombel romulast kasti ostes on TH400 parim valik, kuna tõenäoliselt on see alati korras kuna on tõesti põhimõttelt purunematu tavakasutuses.

No a seda ma ju yritasingi öelda,et selleks et see vastu peaks tuleb see enne vastupidavaks teha.Päriselus oma standartkujul ei pea ta sittagi.
Badass-vähemalt 7tk pidanud remonti saatma oma autode alt(samas on ka yks 400 laiali saadud...)
Viimase turbiini ostsin ise uue u5000keeksi eest,Transtari oma,veel peab.
Muide,mis läheks see tugevaks tegemine maksma?Ma mötlen detailid,mitte tegemine.
4 käigu ja luku olemasolu metsas ei pea ma kyll eluliselt vajalikuks.Lihtsalt rohkem asju,mis peeti saavad minna.
Ei pretendeeri oma jutuga Absoluutse Töe auhinnale,lihtsalt minu kogemused seda tyypi kastiga on sellised.

Postitatud: N Aug 16, 2007 11:24 pm
Postitas jr
badass kirjutas:Muide,mis läheks see tugevaks tegemine maksma?Ma mötlen detailid,mitte tegemine.
Üldsegi mitte palju. Siit võib saada alustuseks vajaliku vähema kui 800USD eest:
http://www.700r4l60e.com/store/product. ... =19&page=1

Ka siit võib saada ettekujutuse, palju maksab juba prepatud kast või siis selleks vajalikud osad.
http://www.transmissioncenter.net/700MegaRaptor.htm

Üldiselt on käigukasti järgi vajadus nõrga mootori tunnus, kui lõõpida, aga kui just mitte väga võimsale mootorile otsiks kasti, siis TH700 või siis selle elektrooniline edasiarendus 4L60E oleks just see mida ma kasutaks. Oma Pontiacil sai 4L60E mingil määral kaasa aidatud ja seda lõhkumist lähes 300 hobujõuga, mida LT1 pakkus talus väga hästi. Burnoute ja piirajas peedistamisi ning jõhkraid käsitsidownshifte sai küllaga pakutud kastile. Eriti meeldis mulle kasti väga täpne käitumine ja meeletult lai häälestusvõimalus auto ajus. Tolle kasti tegi mulle Paldiski mnt Imre ja see sõidab siiani ringi.

Postitatud: R Sept 07, 2007 12:03 am
Postitas märten
pole vaja otsida soomest mul on kohapeal kõik need osad pakkuda 58445436

Postitatud: N Nov 01, 2007 8:08 pm
Postitas landmb
Nyyd siis natuke aega läinud ja proijekt natuke edenenud, ehk siis tuleb NP 208 vahekast, kuid mida arvata selle http://www.hurst-shifters.com/automatic-shifters.asp firma shifteritest.

Postitatud: R Nov 02, 2007 9:20 am
Postitas jr
Hurst on parim!