1. leht 1-st
Postitatud: E Aug 13, 2007 9:07 am
Postitas morten
silma on hakanud veel ka see masin
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
üldiselt olen aru saand et niipalju kui on erinevaid autosid on ka erinevate inimeste häid ja halbu kommentaare:)
auto võiks olla pigem pika kerega ,lehtvedruga , manuaal. et oleks võimalus nii umbes 2" tõsta. et sobiks nii linnas sõita kui ka vahel metsavahele keerata . kütusest ei teagi mida eelistada kas bens või disla...
Postitatud: E Aug 13, 2007 10:33 am
Postitas Landy
Muidu kuuksusrikka ajalooga, kuid hetkel käest lastud auto.
Käisin ca pool aastat tagasi koos ühe huvilisega vaatamas, proovisõitu tegemas ning jättis väsinud mulje. Tahab tegemist, sest mootor ei tahtnud ilma köiest tõmbamata käivituda ja küünlad tegi ka pidevalt märjaks. Ka roosteuss oli mõndagi kohta sisse pugenud. Tagaukse hinged ära vajunud,, lisaks suuremaid ning väiksemaid pisivigu .
Kui käima läks, siis sõitis kenasti. Kiirendas korralikult ning käigu ja vahekast toimisid ka maastikul ronides.
Kui kütusearved probleemiks pole ja nokitsemiseks isu, siis on hea ja mugav auto.
Postitatud: E Aug 13, 2007 7:10 pm
Postitas morten
vaatan et üks odavam discovery on veel müüki tulnd
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
kui suured rattad talle muidu alla saaks panna ja kui raske/kerge teda natuke kõrgemaks teha oleks nii 2" umbes.
ja sillalukud , kas on saada?
muidu ise mõtlen et landrover on ikkagi inglise armeetehnika , et peaks nagu kõva masin olema:)
Postitatud: E Aug 13, 2007 7:24 pm
Postitas Landy
morten kirjutas:vaatan et üks odavam discovery on veel müüki tulnd
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
kui suured rattad talle muidu alla saaks panna ja kui raske/kerge teda natuke kõrgemaks teha oleks nii 2" umbes.
ja sillalukud , kas on saada?
muidu ise mõtlen et landrover on ikkagi inglise armeetehnika , et peaks nagu kõva masin olema:)
1)Igati soodne (arvetades varutsust ja vanust), piltide pealt tundub normaalses korras.
2)Läbisõit ebausutvalt väike. (15 a. ja alla 200.000 km ???)
3)235/85R16 paneb vabalt. Kui esistanget modifitseerida, siis kuni 33"
Sobivate rehvide kohta loe pikemlat:
http://www.landrover.ee/foorum/viewtopic.php?t=54
4)Tõste pole probleemiks, sellest on ka siin
http://www.landrover.ee/foorum/viewforum.php?f=5
juttu olnud
5) Silla lukud on saadval- pikmalt loe:
http://www.landrover.ee/foorum/viewtopic.php?t=128
Postitatud: E Aug 13, 2007 7:55 pm
Postitas Landy
Ei pannud tähele. et see disco on bensumootoriga...
Kütusearved saavad sul vägevad olema. Samas selle aastaarvuga autole sellist mootorit pole tehases pandud (peks olema 3,5L).
Hea uudis on see, et see mootor (juhul ,kui see tõesti 3,9 või 4,0 on)võidekse sult üsna hea hinnaga ära osta ja saad diisli asemel panna.
Postitatud: E Aug 13, 2007 8:47 pm
Postitas morten
vaatasin neid lukkude hindu , et ühe silla lukkusaamine maksab kuskil ~20 tuhat.
sain ma õigesti aru?
aga kas võib teha ka nii et tagumine sild korraliku lukuga varustada ja esisild julmalt kinni keevitada?
Postitatud: E Aug 13, 2007 8:55 pm
Postitas Landy
morten kirjutas:vaatasin neid lukkude hindu , et ühe silla lukkusaamine maksab kuskil ~20 tuhat.
sain ma õigesti aru?
aga kas võib teha ka nii et tagumine sild korraliku lukuga varustada ja esisild julmalt kinni keevitada?
ARB lukk eeldab lisaks lukule ka kompressori ostmist.
LR Disco on pideva nelikveoga ja esidifri kinnikeevitamine pole seega teps mitte hea idee.
Postitatud: E Aug 13, 2007 9:38 pm
Postitas morten
jube keeruline see maasturi valimine ikka
Postitatud: E Aug 13, 2007 10:04 pm
Postitas d22
enne lukkusid võta ikka enne korralik rehv ja vints...
Postitatud: E Aug 13, 2007 11:24 pm
Postitas Landy
morten kirjutas:jube keeruline see maasturi valimine ikka
Tegelikult ei ole keeruline, kui oled enda jaoks kõik vajalikud prameetrid selgeks mõelnud või valinud välja endale meeldivaima mudeli/margi.
Huupi otsides ja vist veidi keerukas. Sama käib ka esimese maasturi ostu kohta.
Postitatud: E Aug 13, 2007 11:43 pm
Postitas jr
morten kirjutas:vaatasin neid lukkude hindu , et ühe silla lukkusaamine maksab kuskil ~20 tuhat.
sain ma õigesti aru?
aga kas võib teha ka nii et tagumine sild korraliku lukuga varustada ja esisild julmalt kinni keevitada?
Lock Right tüüpi lukud on 7000eek tk ... ehk siis mehaaniliselt lukustuvad.
Kasulikum on enne tagasild lukku keevitada ja ette lukk panna. Põhjuseid on kolm:
1. Taga on pohh, kui sild pidevalt lukus
2. Ees lukus sillaga on keeramine väga tüütu
3. 100% lukus esisild sööb poolasse ja pööriseid märksa isukamalt.
Postitatud: N Aug 16, 2007 5:35 pm
Postitas morten
käisin seda masinat vaatamas
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
päris kõbus tundus olevat.
küsimus et millejaoks too väike kang tal on , ma saan aru et aeglusti aga seal peal oli kirjas diff lock , et mis ta lukustab siis kas keskdifri või ka midagi muud?
ja kuna tal pidev nelivedu siis kas on võimalik rummulukke paigaldada?
Postitatud: N Aug 16, 2007 6:03 pm
Postitas maeorg
morten kirjutas:käisin seda masinat vaatamas
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
päris kõbus tundus olevat.
küsimus et millejaoks too väike kang tal on , ma saan aru et aeglusti aga seal peal oli kirjas diff lock , et mis ta lukustab siis kas keskdifri või ka midagi muud?
ja kuna tal pidev nelivedu siis kas on võimalik rummulukke paigaldada?
Lukustab keskdifri.
Kui paigaldada rummulukud ja need välja keerata, siis auto sul paigast ei liigu ilma keskdifri lukustamiseta
