1. leht 2-st

Sookonna võistlusauto ei vasta ET-1 nõuetele?

Postitatud: E Sept 02, 2019 4:47 pm
Postitas totu
Seoses kõrgendatud huvi tekkimisega, meie võistlussõiduki vastavuse kohta, kehtivatele reeglitele:
See auto on seeriaviisiliselt toodetud Toyota Hilux, aastast 1982. Lihtsalt 12 aasta jooksul oleme sellel autol teinud reeglitega lubatud ümberehitusi. Tõsi, tänaseks on need muudatused haaranud peaaegu kogu auto (esiklaasi raam on originaalne ja esiklaas on margipõhine, Toyota original) aga uue auto ehitamist ei ole toimunud, alati on olnud ainult osaline ümberehitamine. Kui keegi leiab, millises punktis see nii ei ole, olen nõus väitlema ja palun ärge unustage, millises alajaotuses see teema on.
Ja vabandan kõigi ees, kelle au, kuulsuse ja eneseväärikuse me oleme põrmustanud.

Re: Sookonna võistlusauto ei vasta ET-1 nõuetele?

Postitatud: E Sept 02, 2019 7:38 pm
Postitas LauriJ
Mina kuulsin raja ääres jõlkudes, et teil polevat originaal raam säilinud (või osa raamist) ja sellepärast ei vasta nõetele. Ise ei oskanud midagi kosta selle kohta.

Re: Sookonna võistlusauto ei vasta ET-1 nõuetele?

Postitatud: E Sept 02, 2019 7:47 pm
Postitas MahviaDeTyrk
LauriJ kirjutas:Mina kuulsin raja ääres jõlkudes, et teil polevat originaal raam säilinud (või osa raamist) ja sellepärast ei vasta nõetele. Ise ei oskanud midagi kosta selle kohta.
Ma küll ei tea kas seal on mikit raamist säilinud - aga miks peaks ?

Aga üldiselt peaks ikka Totu sugustele eraldi klassi tegema eksole :bg

Re: Sookonna võistlusauto ei vasta ET-1 nõuetele?

Postitatud: E Sept 02, 2019 8:59 pm
Postitas Movistar
Kas auklikuks puuritud raam on kuskilt otsast mitte reeglitele vastav?

Re: Sookonna võistlusauto ei vasta ET-1 nõuetele?

Postitatud: E Sept 02, 2019 9:01 pm
Postitas LauriJ
3.3.11.2. Kasutada tohib seeriaviisiliselt toodetud raame või kandevkeresse integreeritud raami.

Kui sellele tingimusele vastab, siis on hästi. Need muidugi 2013-2018 kehtivad reeglid. 2019a on reeglitevaba :D

Re: Sookonna võistlusauto ei vasta ET-1 nõuetele?

Postitatud: E Sept 02, 2019 9:13 pm
Postitas MahviaDeTyrk
LauriJ kirjutas: 2019a on reeglitevaba :D
Praegused reeglid
https://offroad.ee/wp-content/uploads/2 ... 9-2020.pdf

Re: Sookonna võistlusauto ei vasta ET-1 nõuetele?

Postitatud: E Sept 02, 2019 9:15 pm
Postitas totu
Meil ongi kandevkeresse integreeritud raam ja ET-1 reeglite järgi ei pea see seeriaviisiliselt toodetud olema, erinevalt Vaba reeglitest.

Re: Sookonna võistlusauto ei vasta ET-1 nõuetele?

Postitatud: E Sept 02, 2019 9:19 pm
Postitas MahviaDeTyrk
totu kirjutas:Meil ongi kandevkeresse integreeritud raam ja ET-1 reeglite järgi ei pea see seeriaviisiliselt toodetud olema, erinevalt Vaba reeglitest.
Kuskohas selline asi kirjas on, et Vaba klassis peaks olema seeriaviisiliselt toodetud raam ?
Vaba reeglites on samamoodi
3.5.11.2. Kasutada tohib seeriaviisiliselt toodetud raame või -kandevkeresse integreeritud raami
Ook jah - omavalmistatud raam ei tohi olla eraldi asetsev - peab olema kandevkeresse integreeritud

Re: Sookonna võistlusauto ei vasta ET-1 nõuetele?

Postitatud: E Sept 02, 2019 10:09 pm
Postitas totu
MahviaDeTyrk kirjutas:
totu kirjutas:Meil ongi kandevkeresse integreeritud raam ja ET-1 reeglite järgi ei pea see seeriaviisiliselt toodetud olema, erinevalt Vaba reeglitest.
Kuskohas selline asi kirjas on, et Vaba klassis peaks olema seeriaviisiliselt toodetud raam ?
Vaba reeglites on samamoodi
3.5.11.2. Kasutada tohib seeriaviisiliselt toodetud raame või -kandevkeresse integreeritud raami
Ook jah - omavalmistatud raam ei tohi olla eraldi asetsev - peab olema kandevkeresse integreeritud
Vot see mõttekriips(ise kirjutasin kunagi, et Vabast "kollid" eemal hoida) tähendab, et ka integreeritud raam peab seeriaviisiliselt toodetud olema, ET-1 reeglitest jäeti see kriipsukene välja. Nii, et isegi eelmiste reeglite järgi olime täiesti legaalsed, mitte, et see raami puudumine (või olemasolu) vähemalgi määral auto konkurentsivõimet mõjutaks. 2x1 ruutsentimeetrit raamiterast ei oleks mõõdetav erinevus aga seda oleks täiesti piisavalt, et tõestada originaalraami kasutamist, tõsi "lõigatult", mis on lubatud :) .

Re: Sookonna võistlusauto ei vasta ET-1 nõuetele?

Postitatud: E Sept 02, 2019 10:22 pm
Postitas LauriJ
Eks selle kohapealt peab alakomitee sõna võtma. Teised on siiani arusaanud, et peab mingi jupp seeriaviisiliselt toodetud raami kuskil küljes olema.
Minuarust suht savi, mis raam seal all on. Mingit erilist eelist see isetehtud raam küll ei anna võrreldes teiste ET1 1 meetrise raamijupiga. Mina paneks rahulikult edasi selle pilliga - vähemalt on konkurentsi rohkem rajal.

Re: Sookonna võistlusauto ei vasta ET-1 nõuetele?

Postitatud: E Sept 02, 2019 10:31 pm
Postitas totu
LauriJ kirjutas:Eks selle kohapealt peab alakomitee sõna võtma. Teised on siiani arusaanud, et peab mingi jupp seeriaviisiliselt toodetud raami kuskil küljes olema.
Minuarust suht savi, mis raam seal all on. Mingit erilist eelist see isetehtud raam küll ei anna võrreldes teiste ET1 1 meetrise raamijupiga. Mina paneks rahulikult edasi selle pilliga - vähemalt on konkurentsi rohkem rajal.
Kuradi huvitav on selliseid asju ehitada ja on puhas lisaboonus, kui vahel poodiumile kutsutakse. Nii palju tunde oma urgudes (kutsume oma ülisalajast katselaborit, Salve tnaval, "konnauruks") ei veeda vist keegi, kui meie.

Re: Sookonna võistlusauto ei vasta ET-1 nõuetele?

Postitatud: K Sept 04, 2019 9:56 pm
Postitas Movistar
LauriJ kirjutas:Eks selle kohapealt peab alakomitee sõna võtma. Teised on siiani arusaanud, et peab mingi jupp seeriaviisiliselt toodetud raami kuskil küljes olema.
Minuarust suht savi, mis raam seal all on. Mingit erilist eelist see isetehtud raam küll ei anna võrreldes teiste ET1 1 meetrise raamijupiga. Mina paneks rahulikult edasi selle pilliga - vähemalt on konkurentsi rohkem rajal.
AK ei,suuda poole,aasta jooksul isegi tulemusi tabelisse panna ja avalikuks teha ja sa loodad,et tehnilised tingimused käivad nipsu peale ve :lol:
Ja kirjas on ,et "Kasutada Võib "........ seeriaviisiliselt toodetud raame.Kuskil pole kirjas, et "PEAB "
Võib kasutada seeriaviisilist ja võib ka mitte kasutada.
See kuidas keegi aru saab on tema probleem.
Õige on nii nagu kirjas on.

Re: Sookonna võistlusauto ei vasta ET-1 nõuetele?

Postitatud: K Sept 04, 2019 10:05 pm
Postitas LauriJ
Movistar kirjutas:[
Ja kirjas on ,et "Kasutada Võib "........ seeriaviisiliselt toodetud raame.Kuskil pole kirjas, et "PEAB "
Võib kasutada seeriaviisilist ja võib ka mitte kasutada.
See kuidas keegi aru saab on tema probleem.
Õige on nii nagu kirjas on.
3.3.1.2. Lubatud ümberehitused.
Antud tehnilisi tingimusi tuleb käsitleda järgmisest reeglist lähtuvalt: kui mõnes punktis
käsitletakse keelatud tegevusi, siis kõik, mida ei keelata on lubatud. Kui mõnes punktis
käsitletakse lubatud tegevusi, siis kõik, mida ei lubata on keelatud.
Tundub, et ikka on kirjas ;)

Re: Sookonna võistlusauto ei vasta ET-1 nõuetele?

Postitatud: K Sept 04, 2019 10:23 pm
Postitas totu
"3.3.11.2. Kasutada tohib seeriaviisiliselt toodetud raame või kandevkeresse integreeritud raami."
Eesti keeles tähendab see, et raam peab olema seeriaviisiliselt valmistatud, alternatiivina on aktsepteeritud kandevkeresse integreeritud raam ja selle valmistamine on juba määratlemata.
PS: vaatasin, et erinevates reeglites on määratletud spiraal-, leht- ja torsioonvedrude nõuded (või nende puudumine). E. ainult need vedrustuse tüübid on lubatud ja mis ei ole lubatud, on keelatud. Laseme lämmastiku õue vää?

Re: Sookonna võistlusauto ei vasta ET-1 nõuetele?

Postitatud: N Sept 05, 2019 12:50 pm
Postitas Movistar
Ma olen Totuga nõus,et ülemõtlemine on raske haigus.
Enamus neid vingujaid kulutavad aega paberist näpuga ridu lugedes ja üritavad juristi mängida.
Selle asemel mingu garaazi,vaadaku peeglisse ja mõelgu mis nende auto juures või endal on teisiti , et kohad ei tule soovitud.

Tänaste reeglitega on võimalik ehitada ka väga kallis ja võitmatu auto kui tihend on ka pädev.
Rauast raam ei puhu selle juures mingit pilli enam.

Aga jah.Orid ei ole ka lubatud kui jurist asja kallale lasta. Ilmselt peab lämmastiku siis õue laskma.
Ma alustaks esimesena Lauri Ajamasinast :lol: