1. leht 1-st
Mida valida kuni 6000?
Postitatud: E Juun 24, 2019 4:01 pm
Postitas Sander.T
Hei,
Millist masinad sellise summaga valida? Endal on nüüd lõpuks silma jäänud Santa Fe ala 2007 aasta ringis. Lisaks vaatasin ka miskit pathfinderit. Eesmärk on tegelt ruumikus kahe koera vedamiseks, samuti meeldib veidi mõõda eestit reisida, teine kord ehk mõned metsateed jms. Otseselt offrõudima ei lähe.
Kuid ehk on veel midagi sellist, mida selle rahaga valida. Masin oleks ka igapäeva kasutuses.
Re: Mida valida kuni 6000?
Postitatud: E Juun 24, 2019 4:59 pm
Postitas amevier
Santafe on ikka täitsa linnakas, ilma aeglustita ja ilma raamita.
Pathfinder on rohkem maastur, raam ja aeglusti. Aga nelivedu on jäigalt lülitatav, mis pole igapäevakasutuses parim variant. Igapäeva maasturiks sobib hästi pideva neliveoga auto - nt Land Cruiser, Land-Rover, G-mersu.
Rovereid ja Toyotasid saab 6-ga küll midagi, aga peab roostet vaatama.
Re: Mida valida kuni 6000?
Postitatud: E Juun 24, 2019 5:56 pm
Postitas uputaja
amevier kirjutas:Santafe on ikka täitsa linnakas, ilma aeglustita ja ilma raamita.
Pathfinder on rohkem maastur, raam ja aeglusti. Aga nelivedu on jäigalt lülitatav, mis pole igapäevakasutuses parim variant. Igapäeva maasturiks sobib hästi pideva neliveoga auto - nt Land Cruiser, Land-Rover, G-mersu.
Rovereid ja Toyotasid saab 6-ga küll midagi, aga peab roostet vaatama.
Pathfinder on kandevkerega.
Re: Mida valida kuni 6000?
Postitatud: E Juun 24, 2019 6:28 pm
Postitas amevier
No siis ei saa raam pooleks roostetada nagu Navaratel.
Re: Mida valida kuni 6000?
Postitatud: E Juun 24, 2019 6:53 pm
Postitas tommm
R51 Pathfinderil peaks ju keskdiffer täitsa olemas olema? Lülitusvariandid midagi Mitsu Superselecti sarnast ehk kõik võimalused sh pidev nelik olemas.
Kandevkere kohta tegi jah uputaja väga peent huumorit ja selle kohta on terve internet juttu täis. Samas kui vaadata kuskilt soolavabast riigist hiljuti toodud isendit, siis võib täitsa jopata. Lõuna-Saksas, Hispaanias, Kreekas vms on Navarate ja Pathfinderite raamid tihtipeale nagu tutikad kui välismaiseid margifoorumeid uurida.
Re: Mida valida kuni 6000?
Postitatud: E Juun 24, 2019 7:10 pm
Postitas Sander.T
amevier kirjutas:Santafe on ikka täitsa linnakas, ilma aeglustita ja ilma raamita.
Pathfinder on rohkem maastur, raam ja aeglusti. Aga nelivedu on jäigalt lülitatav, mis pole igapäevakasutuses parim variant. Igapäeva maasturiks sobib hästi pideva neliveoga auto - nt Land Cruiser, Land-Rover, G-mersu.
Rovereid ja Toyotasid saab 6-ga küll midagi, aga peab roostet vaatama.
Range Roverit täitsa vaatasin, seda nö bemmi mootoriga isendit, kui ma ei eksi. Üks oli veel täitsa tavavedrustusele tehtud õhu asemel. Samas mujalt lugedes laidetakse see töökindlust maha.
Re: Mida valida kuni 6000?
Postitatud: E Juun 24, 2019 8:09 pm
Postitas amevier
Endal pole Roverit olnud, aga matkabolgidest on ka loetud nende lagunemisest pikematel reisidel. Võib-olla pole pädevalt hooldatud jne, ei tea. Paljud teevad maha küll, Defekas ja Disco 1 pidid olema visamad. Muidu valem on hea, talasillad ja pidev nelivedu.
Jaapanlane peaks olema ikkagi selle raha eest optimaalne valik, vastupidavam ja valikut ka rohkem.
Re: Mida valida kuni 6000?
Postitatud: E Juun 24, 2019 10:22 pm
Postitas RistoRR
amevier kirjutas:Endal pole Roverit olnud, aga matkabolgidest on ka loetud nende lagunemisest pikematel reisidel. Võib-olla pole pädevalt hooldatud jne, ei tea. Paljud teevad maha küll, Defekas ja Disco 1 pidid olema visamad. Muidu valem on hea, talasillad ja pidev nelivedu.
Jaapanlane peaks olema ikkagi selle raha eest optimaalne valik, vastupidavam ja valikut ka rohkem.
Talasillad said koos p38-ga läbi. L322 on juba puha pehme...
Re: Mida valida kuni 6000?
Postitatud: E Juun 24, 2019 10:28 pm
Postitas amevier
Ma pidasin Roveritega seoses silmas Discot ja Defet.
Re: Mida valida kuni 6000?
Postitatud: E Juun 24, 2019 10:50 pm
Postitas Landy
Sander.T kirjutas:amevier kirjutas:Santafe on ikka täitsa linnakas, ilma aeglustita ja ilma raamita.
Pathfinder on rohkem maastur, raam ja aeglusti. Aga nelivedu on jäigalt lülitatav, mis pole igapäevakasutuses parim variant. Igapäeva maasturiks sobib hästi pideva neliveoga auto - nt Land Cruiser, Land-Rover, G-mersu.
Rovereid ja Toyotasid saab 6-ga küll midagi, aga peab roostet vaatama.
Range Roverit täitsa vaatasin, seda nö bemmi mootoriga isendit, kui ma ei eksi. Üks oli veel täitsa tavavedrustusele tehtud õhu asemel. Samas mujalt lugedes laidetakse see töökindlust maha.
Ärat P38-t e. II põlvakond jah vaata, pigem piilu L322 e. III põlvkonna paoole. 3,0L BMW mootoriga isendid ( 2002 - 2006) täitsa päedvad, ka maastikusuutlikuselt.
On ruumiakd, veavad vaevata kuni 3500kg haagist ja korrliku maastikurehvi abil teevad paljudele kaasaegstele lususmaasturitele silmad ette.
Ülalpidamiskulud mõistusepärased, vead-probleemdi hästi kaardistatud ja ette teada ning mõned ka ennetatavad.
Re: Mida valida kuni 6000?
Postitatud: P Juul 14, 2019 4:47 pm
Postitas Sander.T
Korras. Auto olemas.
Re: Mida valida kuni 6000?
Postitatud: P Juul 14, 2019 7:49 pm
Postitas verbal
Sander.T kirjutas:Korras. Auto olemas.
Oi kui tore, kõigil on väga hea meel su üle!!
Ok, iroonia kõrvale jättes - kui siit nõu küsid, siis oleks äge, kui teistele ka räägid, et mille ostsid ja miks. Muidu see viimane ikka eriti mõttetu postitus.
Parimat,
Kaur
Re: Mida valida kuni 6000?
Postitatud: E Juul 15, 2019 12:43 am
Postitas Sander.T
no, kui nii siis nii.
1) Auto kindlasti musta värvi - check
2) Pigem hele nahksisu naisele vastutuleku mõttes - check
3) Piisavalt pagasiruumi kahele rottweilerile - check
4) Pigem tehnika mis teada ja enam - vähem ok remontida - check
5) Konks - check
6) Kõiksugu muud pudinad (konditsioneer, toonklaasid, püsikiirus, el peeglid ja aknad) - check
7) Hinnapiir kuni 6000 - check
Ega ma rohkem oskagi esimese hooga välja tuua, kindlasti oli mingeid detaile veel.
Valitud saigi kõige lihtsam Land Rover, Range Rover L322 3.0 liitrise BMW diiselmootori ja elektroonikaga, kuna selle margi tehnikaga on endal ka kõige rohkem kokkupuudet olnud.
Eks mingeid nipet näpet iludetaile on vaja korda teha, kuid üldiselt paistab, et tehniliselt poolelt sai viisakas masin. Otseselt pole ka meeletut offroadi plaani, seega paras hübriid linnaka ja päris maasturi vahel.