1. leht 5-st

Nissan SD33 + home made turbo kit

Postitatud: E Aug 06, 2007 8:49 pm
Postitas Mihkel78
Ahhoi !!
Üritan siis vabalt hingavale patroli mootorile turbo abil jõudu juurde puhuda.
Kui rõhukella osuti tuleb vaakumalast välja juba 0.4 bar ligi, hakkan aretama juurde propaani süsteemi, millest oleks väike kasutegur juba õhu jahutamisel.
Mis sellest kõigest arvab Nissani pada SD33, saame teada kui asi valmis.
Turboks kasutan muutuva geomeetriaga Garret GT22, mida orginaalis kasutab paljude teiste seas väikeste muudatustega
2006a Mersedes s320 3,2 l v6 diisel. Võimu sellel peaks olema 165 kw. Nii et jaguma peaks seda fööni üle 200 hobuse toitmiseks.

Siin siis asjaosaline ise:
Pilt

Praeguseks olen asjade paigutuse enam vähem välja mõelnud. Ja selle idee järgi kinnitanud turbo mootori suhtes paika. Seda tegin metallplaadi abil, millele on keermestatud poldi avad, et turbot oleks ehitamise ajal lihtne eest ära võtta. Ära vedasin õli pealevoolu, milleks tuli panna kolmik
vahele vaakumpumba õlitusele. Sealt 6mm vasktoruga üles. Sinna panin omakorda kolmiku, kust vean salongi õlirõhu näidiku.
näeb siis välja nii:
Pilt

ja üldine paigutus saab olema nii:


Pilt

Pilt

Postitatud: R Aug 10, 2007 5:27 pm
Postitas fagott
Asi iseenesest väga huvitav,aga miskipärast tundub mulle,et Sa tahad turbo mootori asemel kere külge kinnitada.Autotootjad teevad aga vastupidi.Seega küsiks,mismoodi turbo ja offrroadil igapidi kargleva mootori kavatsed omavahel ühendada?

Postitatud: R Aug 10, 2007 6:47 pm
Postitas urmas
Ettevalmistused järgmiseks MudDragiks, tundub mulle. :wink:

Postitatud: R Aug 10, 2007 8:01 pm
Postitas Mihkel78
Just nimelt ettevalmistused järgmiseks MudDragiks :D

fagott .selle plaadiga ma fikseerisin turbo paika, et ehitada kollektor ja muu träna, see plaat ja turbo all olev jalg kaovad pärast ära. See on ehitamisel abiks, et kõik asjad täpselt saaks.

Postitatud: R Aug 10, 2007 8:16 pm
Postitas Stupiduser
Miq78 kirjutas:Just nimelt ettevalmistused järgmiseks MudDragiks :D
Ära loodagi!
Ega Härjadki maga :twisted:

Postitatud: R Aug 10, 2007 9:06 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Niiet tulemas on siis ka maasturid millede mootori eluiga on mõned kilomeetrid ? :twisted:

Postitatud: R Aug 10, 2007 11:13 pm
Postitas Stupiduser
Kas Sinu mõtteavaldus käis nüüd Patroli nõrga superturbot vajava või ülitöökindla 1300cc Zuki mootori kohta :f

Postitatud: L Aug 11, 2007 8:55 am
Postitas MahviaDeTyrk
MahviaDeTyrk kirjutas:Niiet tulemas on siis ka maasturid millede mootori eluiga on mõned kilomeetrid ? :twisted:
Stupiduser kirjutas:Kas Sinu mõtteavaldus käis nüüd Patroli nõrga superturbot vajava või ülitöökindla 1300cc Zuki mootori kohta :f
Minu mõtteavaldus käis selle kohta - peagi jõuame selleni, et mõnesaja meetri muda jaoks on maasturite mootorid nii viimase piirini aetud, et plokikaaned tuleb peale kinni keevitada, et maha ei lööks ja karteripõhjad tuleb kah ära tugevdada, et vänta maasse ei põrutaks jne. :wink:

Aga jõudu tööle :)

Postitatud: L Aug 11, 2007 9:45 am
Postitas jr
Paistab, et juba järgmise võistluse tehnilisse nõudesse tuleb sisse kirjutada turvavestid ümber mootori ja käigukasti, et kepsud ja võllid juhile või publikule ohtlikud ei oleks :twisted:

Postitatud: L Aug 11, 2007 6:13 pm
Postitas Mihkel78
Nii, võtsin kollektoreid maha ja kui juba lammutamiseks läks :
Pilt

põhjus siis selles, et asemele läheb terasest plokikaane tihend mis survet paremini kinni hoiab, õigemini ei pane vahelt minema.

Peale panen teise kaane mis on lihvitud timmitud jne. Peale veel uued pihustid ilmselt siis pump ka teine millel seibid möllud vahetatud ja timmitud.
Pilt pajast:
Pilt

Postitatud: L Aug 11, 2007 6:20 pm
Postitas urmas
Stupiduser kirjutas:
Miq78 kirjutas:Just nimelt ettevalmistused järgmiseks MudDragiks :D
Ära loodagi!
Ega Härjadki maga :twisted:
Ka siinpool mõte +50-100hp liikumas. Kah ei tule und. :twisted: :twisted:
Paistab, et juba järgmise võistluse tehnilisse nõudesse tuleb sisse kirjutada turvavestid ümber mootori ja käigukasti, et kepsud ja võllid juhile või publikule ohtlikud ei oleks Twisted Evil
Sada soldatit on targemad, kui üks kindral. Tehnikat arendatakse kiiremini, kui valvata jõutakse :D

Ja võidu võtab ratastel külmkapp http://www.fotod.ee/images/st/c4b29187b ... bd3da7.jpg mis ühes tükis lõpuni vastu peab.

Postitatud: P Aug 12, 2007 1:03 am
Postitas jr
Terasest plokikaane tihend? Vasest küll, olen isegi sellistega sõitnud, aga et terasest...suudad sa ikka terastihendi vahele kinni ka keerata, nii et ta tihe jääks?

Postitatud: P Aug 12, 2007 9:21 am
Postitas Mihkel78
Terasest plokikaane tihend on õhukestest teras lehtedest. Selline tihend on mul teise mootori vahel olemas, kust ma ta koos kaanega maha võtan, kuna on praktiliselt uus. Peaks olema mingi orginaal, järsku SD33T oma?

Postitatud: N Aug 23, 2007 6:40 pm
Postitas Mihkel78
Siin terasest plokikaanetihend:
Pilt

Nüüd asjad jälle koos :
Pilt

Ja saab asjakallale asuda, teha valmis kollektor.

Pilt veel tähtsast kellast, esialgu kuni 2bar piisab :D :
Pilt

Postitatud: N Aug 23, 2007 6:48 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Miq78 kirjutas:Pilt veel tähtsast kellast, esialgu kuni 2bar piisab :D :
eeem - ma olen turborõhu kellasid poes näinu - ja vot ei ole suutnud välja mõtelda milleks neid küll autosse vaja võiks minna :roll: - olge nii head ja seletage mulle kah