1. leht 2-st

Paraleelvarda tõstmine

Postitatud: P Aug 05, 2007 10:05 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Küsimus siis selline - milliseid varjante on edukalt kasutatud selleks, et Patrol 160'nel paraleelvarrast kõrgemale tõsta ?

PS: Palun kirjutage ka varjantidest mida on üritatud kasutada ja mis ei ole eriti õnnestunud valikud olnud - ja miks.

Postitatud: N Sept 13, 2007 3:36 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Pilt

Miskine selline varjant kus on juhtvarras viidud üles aga paraleelvarras jäetud originaal asendisse.

Iseenesest võiks ju see varjant korraliku teostuse korral vastu pidada ka siis, kui viia kogu paraleelvarras üles ja roolivarras läheks paraleelvarda külge, nagu ta originaalis on ?

Kahjuks ei ole pildil näha selle lisahoova kinnitust käändmiku külge :cry:

Postitatud: R Sept 14, 2007 9:02 am
Postitas rommi
Mina tegin toyotsil just nii, et paraleelvarras üles ja roolivarras selle külge. Kui ma rikkaks saan, siis ostan spets käändmikukäpad, mis on tugevamad ja kus on nii, et roolivarras ei lähe mitte otse paralleelvarda külge vaid käpal on kaks pesa ja roolivarras läheb kah otse käpa sisse. Siis ei kuluta roolivarras enam paraleelvarda pukse.

enda praegusest setupist paar pilti:
Pilt
Pilt

http://www.4x4matk.ee/runner/index.html

Postitatud: R Sept 14, 2007 4:13 pm
Postitas MahviaDeTyrk
rommi kirjutas:Kui ma rikkaks saan, siis ostan spets käändmikukäpad,
Millest sa tegid juuresoleval pildil nähaolevad ?

Postitatud: L Sept 15, 2007 11:12 am
Postitas boob
MahviaDeTyrk kirjutas:
rommi kirjutas:Kui ma rikkaks saan, siis ostan spets käändmikukäpad,
Millest sa tegid juuresoleval pildil nähaolevad ?
Originaal tagurpidi keevitatud alumise laagripuki külge...

Postitatud: E Sept 17, 2007 9:47 am
Postitas MahviaDeTyrk
boob kirjutas:
MahviaDeTyrk kirjutas:
rommi kirjutas:Kui ma rikkaks saan, siis ostan spets käändmikukäpad,
Millest sa tegid juuresoleval pildil nähaolevad ?
Originaal tagurpidi keevitatud alumise laagripuki külge...
Kas kasutusele on võetud mingid tugevamad või jämedamad poldid laagripuki kinnituseks ? ja kui suure rehviga on antud juhul tegemist ?

Krt - seda keevitamise asja olen ma ennegi kuulnud ja selle peale mõelnud - ja mitte ei meeldi mulle see mõte :roll:

Pigem mõtlesin teha üldse uue käpa - võimalikud varjandid :

1) käpp ühes tükis laagripukiga (krt keerukas valmistata)
2) käpp mis käiks laagripuki peale ja laagripuki poltide alla (jõud hakkavad mõjuma poltide kinnituskohtadest kaugel)
3) käpp mis käiks laagripuki alla ja laagripuki poltide alla (vaja peale käpa valmistada ka pikem laagripukk)

Postitatud: E Sept 17, 2007 11:19 am
Postitas boob
MahviaDeTyrk kirjutas:
Kas kasutusele on võetud mingid tugevamad või jämedamad poldid laagripuki kinnituseks ? ja kui suure rehviga on antud juhul tegemist ?

Krt - seda keevitamise asja olen ma ennegi kuulnud ja selle peale mõelnud - ja mitte ei meeldi mulle see mõte :roll:
Mõtlesin natuke sellele laagripukile mõjuvate jõudude üle. Kõige suuremat jõudu hakkab sinna edasi andma seesamune käpp. Samas oli omal mõte treida ühendatavad pukid õhemaks, et saaks kasutada originaal tikkpolte ja siis külgedelt kinni keevitada.

Ja Rommi masinal on all 37" rehvid...

Postitatud: E Sept 17, 2007 11:50 pm
Postitas rommi
minul on laagripukk freesitud õhemaks... jäi vist miski 5-6mm ainult, sinna peale on pandud tsenterdavad koonused tagurpidi ja sinna omakorda roolikäpp tagurpidi. Keevitatud pole mu midagi... eelkõige sel põhjusel, et muidu ei saa koonuseid kasutada. Teiseks rikub keevitamine metalli struktuuri ja roolisüsteem pole koht kus katsetada.
Kõige õigem oleks ikkagi tellida või lasta teha laagripukiga ühes ükis koonuspesadega käpad. Aga minu oma töötab ka kenasti... käändmikupoldid tasub ka uute vastu vahetada (muide uued torx peaga käpapoldid olid ka natuke pikemad ja andis ilusti kinni venitada)

Postitatud: E Sept 24, 2007 5:46 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Veel üks võimalik varjant
Pilt

Samas ei saa ma antud juhul aru milleks alumine kinnitus

Postitatud: T Sept 25, 2007 8:07 am
Postitas rommi
No hea pommikindel lahendus ju! Alumine kinnitus ongi ilmselt tugevuskaalutlustel alles jäetud.

Postitatud: T Sept 25, 2007 9:08 am
Postitas Laurism
Mahvia!

Kas selle viimase pildi leidsid kuskilt, kui ühe võimaliku variandi, mida teha? Või tead sa kust sellised asjad välja kaevab ja mis hinnaga??

Küsin, kuna endal hetkel just see töö pooleli. Lõpetasin tagasillaga ja nüüd käsil esimene ja kohe kohe jõuan roolisüsteemini aga pole veel võimalike lahendusi otsima hakanud...

Lauri

Postitatud: T Sept 25, 2007 11:54 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Laurism kirjutas:Kas selle viimase pildi leidsid kuskilt, kui ühe võimaliku variandi, mida teha? Või tead sa kust sellised asjad välja kaevab ja mis hinnaga??
Selle viimase pildi kaevasin välja, sest tahtsin kinnitust enda mõttekäigule - küll ma ikka tean kust neid välja kaevata annab st. eks ma olen paraleelselt võimalike lahenduste otsimisega tegelenud ka sellega, et leida parimaid varjante jubinate valmistamiseks ja valmistajaid :wink:

Mis hinnaga - nooh eks kolm tilka verd tuleb ikka loovutada :twisted:

Postitatud: K Sept 26, 2007 8:28 am
Postitas Laurism
no selge. Tore kui tead siis.

Postitatud: N Veebr 21, 2008 9:10 pm
Postitas sambla-aadu
Türk`i mõttevälgatuse edasi genereerimise tulemusel leidsin ühe sarnase kuid oluliselt tugevama lahenduse.
http://www.offroad.no/forum/index.php?a ... t&id=16552
http://www.offroad.no/forum/index.php?a ... t&id=16550
http://www.offroad.no/forum/index.php?a ... t&id=16547

Näeb küll hirmus robustne välja,kuid siiski tugevam kui lihtsalt käändmikulaagri pukile kinnitatud käpp. Enda projekti juures teen kindlasti sellised käpad ja viin paraleelvarda ülespoole vedrusid tagasi. 8)

Postitatud: R Veebr 22, 2008 8:16 pm
Postitas jr
Laseriga/Veega käpp välja lõigata, gaasiga kuumaks ja ära väänata ning peaks hea küll saama.