1. leht 1-st
tuningbox
Postitatud: N Aug 02, 2007 2:32 pm
Postitas Antu
Jõudu
Oskab ehk keegi soovitada/laita sellist vidinat:
http://auto24.delfi.ee/products/detail_ ... ?id=133608
Mis mootor sellest arvab ja kas lubatud % ikka tulevad?
Kuda ökonoomsusele mõjub?
Postitatud: N Aug 02, 2007 3:21 pm
Postitas Antu
TopParts müüb midagi analoogset aga hoopis teise raha eest.
http://www.topparts.ee/index.php/turbodiisli_tuuning
Kas hinnavahe on ka põhjendatud?
Postitatud: N Aug 02, 2007 3:39 pm
Postitas suzi
see esimene valetab lihtsalt mootori temperatuuri ning selle tulemusena antakse lihtsalt rohkem kütet. Tulemuseks ebanormaalne põlemine. Rohkema kütuse põlemiseks on vaja ka rohkem õhku, kuid seda sa ju juurde ei anna. Kindlasti mingil määral võimsus kasvab.
Kindlasti oskab keegi täpsemalt asjad lahti seletada.
Postitatud: N Aug 02, 2007 4:43 pm
Postitas erik
Tahtsin just öelda, et kui box turbo rõhku ei tõsta on see üks mõtetu vidin.
Postitatud: N Aug 02, 2007 4:45 pm
Postitas Veiko
Minu isklik arvamus on ,et need igasugused lisatavad boxid on üks paras praht.Need ainult pikendavad pihustite lahtioleku aega aga ei tõsta turbo survet.Seega põlemine läheb rikkamaks.Õieti tehakse seda nii,et kogu mootori mapping(see mille järgi pannakse paika kütuse kogused,süüte nurga ja turbo rõhud) progetakse ümber.See aga eeldab mootori ajus kivi vahetust.Top Partsi PSI boxidega on isiklikult paha kogemus ka.Peale niisket ilma ei läinud mootor enam pöördesse.Tuli välja,et niiskus oli karbikesse pugenud.Box prügikasti ja mootor töötas jälle korralikult.
Veiko
Postitatud: N Aug 02, 2007 6:53 pm
Postitas jr
Üldiselt on elektroonse pumbaga kõige lihtsam boosti juurde keerata, a'la wastegate augu täiskeevitamisel või siis karmima wastegate klapiga. Aju juba ise kompenseerib piisavalt kütusekogust vastavalt suurenenud õhukogusele. Kui muid modisi ei tee, siis usun et stock aju suudab seda kompenseerida küll. Lihtne ju!
Postitatud: N Aug 02, 2007 8:41 pm
Postitas Antu
Tänud - minu jaoks asi selge.