1. leht 1-st

Küsimus summuti kohta

Postitatud: N Aug 02, 2007 10:32 am
Postitas 69a Mees
Mure siis selline. Panin enda 69-le Peogoti xd 2 mootori, aga ei tea kas villise üks summutipott vastavad näitajad väja veab? Ma mõtlen vastu surveid jne. Või pean panema kogu Peogoti summutite jada. Tänud

Re: Küsimus summuti kohta

Postitatud: N Aug 02, 2007 12:13 pm
Postitas hulkur
69a Mees kirjutas: Või pean panema kogu Peogoti summutite jada.
täpselt nii...

Postitatud: N Aug 02, 2007 12:52 pm
Postitas 69a Mees
Eks siis annan keevitusele valu. 8)

Postitatud: R Aug 03, 2007 5:50 pm
Postitas Beast
mina sinu asemel huvi pärast prooviks ennem korra gazi-i summutiga. minu kogemused summutite vallas on siiamaani: mida vabam väljalase seda parem minek ja valjem hääl, samas ma olen tegelenud ka ainult karburaator mootoritega.

Re: Küsimus summuti kohta

Postitatud: R Aug 03, 2007 6:10 pm
Postitas jr
hulkur kirjutas:
69a Mees kirjutas: Või pean panema kogu Peogoti summutite jada.
täpselt nii...
Milleks? Kõik nahui ja puhas toru koos resonaatoriga alla ja korras. Jutt vastusurvest on puhas müüt. Originaal malmkollektor tekitab piisava vastusurve ja lööklainete peegelduse, mis tõmmavad teistkordsel tagasipeegeldusel seisva heitgaasi klappide juurest ära.

sumpa

Postitatud: K Okt 03, 2007 8:22 pm
Postitas t6nu
uazikule pakutakse hiiu poes kaht sorti sumpasid, 2 potiga, 50 mm toru kõik ja siis ühe potsikuga, kuni potini on 50mm, edasi tükk maad peenem. ei teagi täpselt kumb on parem aga ise valisin umbes kuu tagasi oma 3153-le selle peenema saba ja ühe potiga variandi (umbes 600 eeku kogu lugu kokku), vahetatud sai kõi eest mootorist taha välja, on vaiksem küll :-)
Ahjaa, kui korralikku allapanijat/kokkukeevitajat vaja, siis minge autosummutid oü-sse laki tn, ilus töö!

Asi valmis

Postitatud: T Okt 09, 2007 12:40 pm
Postitas 69a Mees
Panin 2 pütiga villise summuti ja tundub,et asi on OK. Tänud ka

Re: Küsimus summuti kohta

Postitatud: T Okt 09, 2007 12:50 pm
Postitas seff
jr kirjutas:
hulkur kirjutas:
69a Mees kirjutas: Või pean panema kogu Peogoti summutite jada.
täpselt nii...
Milleks? Kõik nahui ja puhas toru koos resonaatoriga alla ja korras. Jutt vastusurvest on puhas müüt. Originaal malmkollektor tekitab piisava vastusurve ja lööklainete peegelduse, mis tõmmavad teistkordsel tagasipeegeldusel seisva heitgaasi klappide juurest ära.
puhas toru toimis igatahes turbomootorite puhul bmw325t bensiin,patrol3,3td väga hästi .... kust sa seda müüti kuulisd et tavadislade puhul ka vahet pole , enda kogemuste põhjal olen täheldanud et ilma sumpata on küll hirmus kole hääl masinal , ja kohe tekib tunne et hobuseid tuli juurde , küll aga tagumikmeetriga mõõtes tundus mulle, et kui pöörded kõrgemaks oli vaja lasta oli pillil jõudu vähem.. katsetused teostatud kunagi siis , transit 2,5d mersu 5,6d mersu 3,0d

Postitatud: T Okt 09, 2007 7:48 pm
Postitas militar
vahetasin enda uaz-il ka sumpa. panin selle ühe paunaga ja ka kõik osad ja veel "sõrmus" tihendi, pidi olema parem kui see "tavaline". on ka vaiksem ja parem, aga seda ma ei täheldanud et oleks jõudu rohkem või vähem olnud :D :)

Re: Küsimus summuti kohta

Postitatud: T Okt 09, 2007 9:04 pm
Postitas jr
seff kirjutas: .... kust sa seda müüti kuulisd et tavadislade puhul ka vahet pole
Ei kuulnudki, mina ütlen nii.
Pütid on selleks et kõik ära põletada ja mis ära põlenud, peab kohe ja kiirelt ka sealt lahkuma. Milleks teha tee peale ette takistusi?